Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Verzameling B-kantjes? Het zijn juist allemaal nieuwere nummers. De meeste nummers zijn van 2000, de SNS Demo's, summersongs en DC demo's. Het zijn wat eerder geschreven nummers, maar het geheel klinkt prima, nouja, da's mijn mening. Bovendien, de b-kantjes van Weezer worden over het algemeen beschouwd als hun beste nummers. Sugar Booger, Always, Mykel & Carli, Waiting On You en Devotion behoren tot de klassiekers
![]() Helaas toen dat concert was, was ik nog geen fan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en ik denken dat je een supergrote fan was die al jaren alles verzamelt. je bent nog maar net fan? En ze hebben de nummers van green album en maladroit in 1 x opgenomen, en wat overbleef hebben ze op maladroit geflikkerd, als ik het goed begrepen had
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft die opnames: ze hebben wel alles tegelijk geschreven, dus wat gebeurd er dan? Je hoort geen progressie , als alles in zelfde tijdsbestek is opgenomen, ik wil een band horen die telkens nieuwe nummers schrijft, en eventueel nieuwe dingen doet. Maladroit vind ik geluidstechnisch ook niet top. Ik hou wel van rock, maar wat jii erover zegt is slechts subjectief.
|
![]() |
Wat jij erover zegt ook. Geluidstechnisch vind ik 'm juist namelijk top..... En als ze nummers tegelijk schrijven hoeven het nog geen nummers van dezelfde kwaliteit te zijn hoor, dan ken je Rivers nog niet. Ik heb de info er even op nageslagen en de nummers zijn NA the green nummers geschreven..... Maar het kan best dat jij daar geen progressie ofzo in hoort. Vaker luisteren dan 1 keer.....
|
![]() |
||
Citaat:
En nee, het zijn dan geen nummers van dezelfde kwaliteit, maar qua sfeer en shit die ze gebruikt hebben, en 1 nummertje kan altijd wel afwijken
|
![]() |
Ik word niet boos hoor
![]() ![]() Heb je de demo's van het vijfde album al gehoord? Daar zit toch wel verandering in, toch? Mo'Beats, Queen of Earth, Lullaby.... maar daarbij zijn de groepen erg verdeeld. De helft vindt ze niks, de andere helft vindt ze helemaal top, dus ja..... |
![]() |
|
ik heb pinkerton. verder ken ik alleen de zogenaamde "hitsingles" die nooit verder komen dan dat ze een enkele keer gedraaid worden op the box. pinkerton vind ik wel een zeer grappig album, lekker lollig, toch bestaan er naar mijn idee veel betere (muzikaal gezien) bands.
||
Citaat:
En het nummer (cover?) American Girls, heel rustig, heel relaxt, vind ik ook heerlijk om naar te luisteren. Verder was hun tribute aan Buddy Holly echt een act of respect, waardoor ik weer respect voor hen kreeg...
|
de enige echte superfan is nogaltijd mijn zus..
ze is nu al 8 jaar helemaal wild van weezer en baalde voorduurend toen het zo heeeeeeeel lang heeeeeel erg stil was rond weeezer!!! Dus men kan begrijpen dat ze 5743907584 gaten in de lucht sprong toen weezer EINDELIJK met hun green album uit kwam!!!!!!!!! jaaaa dat was echt cool! We zijn toen samen naar Amsterdam geweest en het was echt wel vet! lekker vooraanmgestaan en fotoos gemaakt en ze had een hele mooie foto van rivers en die heeft ze toen uitvergroot en ingelijst! echt lief!!!!!!!!!!! en toen kwam maladroit en die had ze meteen gekregen voor haar verjaardag want toen die uitkwam was ze jarig hihi dus dat was zeeeeeeer cool! was heeeelemaal blij! margoed... ik heb van weezer de blauwe pinkerton de groene verder niet... ik vind weezer wel heeeeeeeel erg cool, ik ken ze dus ook al een hele tijd. Jaa ik kan er wel van genieten maar niet zoals mijn zus... Superweezerfan allertijden! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind ze erg leuk, wilde er echt net (dus precies 1 minuut voordat ik het topic ontdekte) een topic over aanmaakte!
maladroit vind ik dus ook minder. pinkerton vind ik het beste album. ik vraag me soms wel eens af of rivers cuomo nou veel zelfspot heeft, of sommige dingen echt meent, van die fucking emo teksten dus ![]() maar ja, fan vind ik best een groot woord, maar het is absoluut een van de tofste bands voor mij ja. en enorm jeugdsentiment, buddy hollly was mijn 1e cdsingletje ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Weezer - Self titled (The Red Album) grandaddy | 20 | 09-06-2008 21:16 | |
Muziek |
Weezer! Blenderhead | 29 | 04-02-2007 17:33 | |
Muziek |