Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 19:16
NERD
NERD is offline
Ik denk dat de meeste Soulseek gebruikers op dit forum er niet van op de hoogte zijn (behalve Belgo) maar Soulseek heeft ook een "eigen" platenlabel waar electronica/IDM artiesten zonder platencontract terecht kunnen. Op het net zijn er een aantal compilaties legaal te downloaden (zie: http://www.soulseekrecords.com/index.php?p=label die vooral voor liefhebbers van het genre de moeite waard zijn. Maar voor mensen die eigenlijk meer interesse in rockmuziek hebben staat er op de eerste release van het label een ontzettend leuke en verknipte cover van het Weezer nummer "Tired of Sex" die eigenlijk iedereen gehoord zou moeten hebben. Dus bij deze een link naar de betreffende mp3:

ftp://ftp.scene.org/pub/music/groups...red_of_sex.mp3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 19:18
Verwijderd
Mwah kvind er vrij weinig aan. Ik heb het niet zo op Weezer (hoewel de videoclips ruim voldoende zijn) en dit klinkt echt hoofdpijn.

Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 19:20
Verwijderd
Ik wist wel van het bestaan van soulseek records af ja, maar nog niks van gehoord eigenlijk. Voor de mensen die niet perse rockmuziek hoeven, wat moeten zij downen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 19:22
NERD
NERD is offline
Citaat:
eXo schreef op 12-08-2003 @ 20:20:
Voor de mensen die niet perse rockmuziek hoeven, wat moeten zij downen?
Probeer eens iets van het 3e compilatie-album dat ze uitgebracht hebben, Cen-Art. Alleen maar fijne downtempo en chill-out tracks (maar gelukkig geen jazzy lounge, daar krijg ik uitslag van). Die andere twee zijn, op een incidentele uitzondering, vrij abstract. Of je moet daar toevallig van houden...

[edit] luister sowieso eens iets van "kilowatts", die gast is erg goed [edit]
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 19:25
NERD
NERD is offline
ok, nog 1 tip dan:

ftp://ftp.scene.org/pub/music/groups...rs_anatomy.mp3
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:10
machina82
machina82 is offline
bedankt voor de tip zal het checken
Oud 13-08-2003, 11:14
cottoncandy
cottoncandy is offline
hmm interessant, ik check het vanavond wel even
Oud 13-08-2003, 12:21
belgo
belgo is offline
Kilowatts is idd goed bezig. Dit is z'n nieuwste en meest toegankelijke track, samen met een belgische artiest op soulseek (Tron, welbekend van het officiele forum): kilowatts_ft_vanek_-_lies.mp3.

Verder is Cen'Art inderdaad de meest toegankelijke release. One Minute Massacre V1 is 60 minuten lang electronisch muziekgeweld, maar wel erg lekker. Compilation 001 is de eerste release, zonder een duidelijk thema, maar wel lekker divers.

Ook leuk zijn de maandelijkse competities die we houden. Elke artiest mag 1 track insturen, waarna iedereen de tracks kan downloaden en z'n top 3 in kan sturen. Vanwege het success (na 3 maanden zaten we al op 41 submissies per maand) laten we nu maximaal 25 inzendingen toe, omdat het downloaden en stemmen veel te moeilijk werd

Meer info: [VOTE NOW] The Slsk. August 2003

</spam>
Reageren

Regels voor berichten