Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En faciliteiten die je thuis wel hebt, maar niet op je kamer. Voorbeelden hiervan zijn: contact met je ouders, misschien een snellere PC dan op je kamer, of een Playstation2, super rielekste geluidsinstallatie voor bij de mega breedbeeld tv van je ouders. Ik noem maar enkele dingen, lijkt me wel duidelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb wel een computer (twee zelfs, omdat m'n vriend er ook eentje heeft
![]() ![]() ![]() Maar goed, de voordelen: iets echt van je zelf, lekker rustig, eigen 'baas', enz. Nadelen: je moet alles zelf doen en dat is soms meer dan je denkt, het geld, je mist idd bepaalde 'faciliteiten',je bent alleen (tenzij je samenwoont natuurlijk) iets wat ik vooral als ik ziek ben een erg groot nadeel vind, tja, dat soort dingen. Ik zit wel op 'kamers' (ik woon niet kleiner dan bij m'n ouders, mijn huis is wel kleiner dan dat van hun, maar ik woon er met minder mensen (m'n vriend en ik) ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 10:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
als ik bij mijn ouders thuis een PS2 had staan, zou ik niet weten waarom ik die niet mee genomen zou hebben naar mn kamer...
ik heb geen pc en mis er weinig aan - zo snel als die dingen op de universiteit kan ik zelf toch nooit betalen en waarom met minder genoegen nemen als je er op school goed gebruik van kunt maken??? ik heb een tijdje echt alleen gewoond, maar ben blij dat ik nu in de wintermaanden (en sowieso voor de gezelligheid) 3 huisgenoten heb... maar goed het grootste probleem is idd het geld meer verantwoordelijkheid zou ik geen nadeel noemen (hoewel het af en toe wel vervelend kan zijn) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Shadina | 98 | 01-10-2006 16:06 | |
Werk, Geld & Recht |
[studentenkamer] Te vroeg kamers vrij terwijl studie in augustus begint. Severus | 22 | 31-03-2005 10:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer Vaj | 11 | 28-11-2004 19:20 | |
Liefde & Relatie |
Op kamers, of toch niet...?! 20marianne12 | 26 | 12-05-2003 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LPF wil werkwijze Kamer veranderen Atje85 | 41 | 17-02-2003 13:45 | |
Algemene schoolzaken |
Kamer in Utrecht --> Paar vraagjes. Verwijderd | 15 | 30-09-2002 12:54 |