![]() |
|
![]() |
Ik heb zoiets ook gehad, ik had 's ochtends altijd een heel erg opgeblazen gevoel in m'n maag en dan was ik daarbij vaak ook misselijk. Het kan zijn dat je teveel koolzuurhoudende drank hebt genuttigd die avond daar voor...
Ik heb toen een tijdje van die Rennie tabletten genomen 's ochtends. Daardoor ging dat gevoel en de misselijkheid snel weg. De laatste tijd heb ik nergens meer last van (hoewel ik m'n eet en drink gedrag 's avonds niet heb aangepast).
||
Citaat:
Eet je de hele dag genoeg of eet je weinig?? of heeft het totaal niks met voedsel te maken waardoor je je misselijk voelt?? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik eet normaal gewoon 3 maaltijden. Niet zo super veel dan, maar wel net voldoende. Daarom ga ik er vanuit dat het niet met voedsel te maken heeft, maar ja, dat weet ik natuurlijk ook niet zeker...
||
Citaat:
Ik weet anders ook geen oplossing zo snel.
|
Ik heb hier een paar jaar geleden, toen ik 15 was ofzo ook een tijdje last van gehad. Het werd echt van kwaad tot erger; eerst was ik alleen misselijk 's ochtends, maar later moest ik ook nog daadwerkelijk overgeven, soms echt elke dag. Zelfs een keertje midden in de klas. Toen ben ik maar gestopt met ontbijt en zelfs op de lege maag kreeg ik neigingen. Maar op een gegeven moment werd het minder en toen ineens was het over. Ik weet niet waardoor. Het heeft bij elkaar ongeveer een half jaar geduurd denk ik. Misschien gaat het bij jou ook gewoon uit zichzelf over? Ik was er toen wel mee naar de dokter gegaan maar die wist niet wat het was.
|
Hoera! Een bondgenoot! Ik heb dit nu ook al een paar maanden. Ik eet ook meestal gewoon 3 maaltijden. 's Ochtends krijg ik echt geen hap door mn keel... Ga ik echt bijna overgeven, maar het stomme (of juist niet) is dat ik dat nooit kan. Ook al ben ik supermisselijk.
Ik zit er ook wel mee, want ik krijg er na 3 tot 5 uur vaak ook hoofdpijn van (aan het einde van een schooldag zeg maar). Het zou bij mij kunnen liggen aan m'n onregelmatige voeding. Doordeweeks eet ik meestal 2 of 3 maaltijden (te weinig dus) en vrijdag en/of zondag (als mijn moeder er vaak niet is) eet ik weer een zak chips enzovoorts. ![]() Maar m'n moeder is huisarts geweest en die vind er niks ergs aan ofzo (alleen dat het vervelend is)... |
![]() |
|
Als de angst voor overgeven je heel sterk hindert in je leven zou je wel eens emetofobie kunnen hebben... Kijk eens op www.emetofobie.org voor meer informatie
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Elke ochtend misselijk in de bus marlientje5 | 9 | 13-10-2010 13:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een Groot probleem. MooZboot | 29 | 29-06-2010 20:24 | |
Lichaam & Gezondheid |