Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb hem gedownload (gewoon @ AG) maar ga hem deze week wel kopen. aanraders: de premiere aan Z (met stip) cathy schreeuwetuit iedereen is baantie omgekeerde wereld alles eigenlijk, behalve dansplaat. ![]()
||
Citaat:
ik bedoel ok het is niet een nummer met inhoud maar een heel album hoeft toch ook niet te serieus te zijn..het is ook wel leuk om je album een beetje te combineren en dat nummer is lekker voor een feest gisteren ook draaide TLM dansplaat en mixte die met allerlei shit..echt dope vind ik en veel andere nrs van brainpower zijn niet echt toepasselijk voor een feest, de serieuze dan Rat
|
vind dansplaat ook wel lekker klinken...
aanraders: premiere belgische wafels luister dan aan Z alles of niets omgekeerde wereld rest is ook wel zwaar oke, behalve cathy en alleenzaam, die 2 vind ik wel wat minder...
|
![]() |
Brain power roeleert zwaar mensen, ik ben laatst naar optrede geweest zwaar goed, in BIBELOT DORDRECHT(aanrader).
dat nummer met Nas is trouwens zwaar relaxed, en verschil moet er zijn is de NR.1 album van de hele wereld en omstreken(allemaal magisch, dat was een citaat van bassie). mzzls
|
![]() |
concert enschede wa slijper
![]() 01. De Premiere -->wel aardig 02. Voel De Vibe --->SUPER!! 03. Belgische Wafels (feat: Krewcial en Candy Dulfer) -->mooi door belgische accent 04. Luister Dan -->ken ik niet ![]() 05. Alles Of Niets --->wel arrdiog 06. Met Jou -->ken ik niet 07. Alleenzaam -->ken ik niet 08. Iedereen Is baantie -->werl aardig 09. Dansplaat -->te vaak gehoord 10. Omgekeerde Wereld --->SUPER TEXT!!! 11. Schreeuwetuit -----.>MATERZZZZ NUMMER@!! 12. Brainsirene -->kenk niet 13. Cathy (feat: Henny Vrienten) -->goed 14. Gangsta Lee 2-->haha deze is alchen en goed 15. Aan Z ---> samen met schreeuwteuit en voel de voibe beste van de cd |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Geen muziek muziek *maai* | 28 | 07-04-2004 12:41 | |
Muziek |
e-life, extince- brainpower enzv... rickert | 34 | 12-10-2002 14:33 | |
Muziek |
Planet Rock (HipHop) The Untouchable | 17 | 11-09-2002 21:42 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? deel X Roos | 454 | 25-07-2002 18:54 | |
Muziek |
op vakantie en je neemt mee: hooguit 7 cd's Silent Enigma | 70 | 08-07-2002 14:37 | |
Muziek |
Aan Z skandalouz | 10 | 26-06-2002 09:10 |