Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 10:31
T_Robson
T_Robson is offline
Ik vind Pim een ruige vent. Hij is eerlijk, zegt waar het op staat en je weet waar je aan toe bent. Hij gaat niet over de dingen heen liggen zeuren en geeft meteen antwoord op je vraag. Alleen heeft hij een raar gevoel voor humor, maar als je hem hoort lachen is alles weer goed. Minder is ook dat hij personen met bijv. Bin Laden vergelijkt, hij kan ze beter met iemand anders vergelijken. Maar aan de andere kant wordt hij ook tot Hitler, enz. vergeleken. Gelukkig is hij niet zo'n saaie politicus als alle anderen, maar brengt hij leven in de brouwerij en ziet hij er ook nog eens cooler uit dan de doorsnee-politicus. Ik vind dat we al zo ver in Nederland zijn dat de politiek in Nederland veel hipper moet zijn, wil je de jeugd ermee betrekken. Pim is zeker de voorloper van de hippe generatie politici en vooral omdat hij homo is en daarvoor als politicus durft voor uit te komen dat hij door de jeugd meer gerespecteerd wordt. Gisteren was hij trouwens op de TROS in de TV-show. Dat had je echt moeten zien wil je Pim proberen te begrijpen, na die uitzending heb ik ook meer begrip voor hem gekregen. Maar ik ga er nu mee kappen, want eigenlijk moet ik me met ANW nu bezighouden (saai vak he). Tot Later!!
Advertentie
Oud 16-01-2002, 10:45
mitsj
mitsj is offline
Citaat:
Gelukkig is hij niet zo'n saaie politicus als alle anderen
Verrrek , je hebt gelijk , hij is niet saai en da vindt ik en goede rede om op hem te stemme

Citaat:
Ik vind dat we al zo ver in Nederland zijn dat de politiek in Nederland veel hipper moet zijn, wil je de jeugd ermee betrekken.
Jeugd mag niet stemmen , en regeren is geen populariteits spelletje .

Citaat:
Hij is eerlijk, zegt waar het op staat en je weet waar je aan toe bent.
Pim wil popu zijn daarom slaat tie zulke dingen uit , en hij kan die dingen wel zeggen maar LN weet niet eens hoe ze alles willen financieren maar dat hoor je ze niet zeggen .
Oud 16-01-2002, 11:17
soulless
soulless is offline
Krijgen we deze onzin weer. Nu snap je dus ook waarom jeugd niet mag stemmen.
Oud 16-01-2002, 11:58
Unexplained
Unexplained is offline
Er gaat al een topic over Leefbaar Nederland / Pim.

Regels voor berichten