Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
t was FOKKING vet gisteren!!! De schuit was echt een minizaaltje maar echt heel gezellig, en t voorprogramma was echt geweldig, helemaal verliefd op de stem van de zanger...
![]() |
![]() |
|
ok ik heb dus egt nooit de radio aan, nooit maar ik reed gister zo ff in de oto en ik dagt laat ik es de radio aanzetten, dus ik zet em op 3fm hoor ik eerst jeremy van pearl jam, daarna hedonoism van skunk anansie vervolgens blijkt jaya the cat in de studio aanwezig te zijn en 2 nummers live te spelen
![]() missgien tog maar vaker radio luisteren
||
Citaat:
Geboortedatum: 23 August 1986 ![]() ![]() maarjaah, als jij het zegt, zal het wel zo zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had alleen alle redenen om mn verjaardag alvast op lowlands te vieren,dus had ik maar gelijk mn geboortedatum aangepast ![]() ![]() Spreek me vooral aan,leuk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
godverdomme wat waren ze fokkign koel (alweer ja!!), met dave (gitaris Jaya) afgesproken om van de week te chillen! ze zijn echt zo aardig
![]() Gaat er toevallig nog iemand morgen naar zoetermeer? Want ik sta dus nu op de gastenlijst maar weet niet meer of ik morgen wel weg KAN :/ En in me eentje is wel beeeetje... Laatst gewijzigd op 01-12-2002 om 14:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee zeker ![]() ![]() |
![]() |