Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2002, 20:20
FrederikG
FrederikG is offline
Het volgende kan ik niet begrijpen:
Op schiphol komen Antilliaanse drugskoeriers met zakken vol drugs het land binnen vervolgens gaan dezelfde koeriers met zakken vol xtc pillen het land uit....Het ergste is hier wordt amper iets aan gedaan! Ik ben van mening dat hier onmiddelijk wat aan gedaan moet worden anders wordt de geloofwaardigheid en het vertrouwen van Nederlandse Politici en burgers internationaal en nationaal gezien zwaar geschaadt!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2002, 11:49
beuk
beuk is offline
Waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.. Er stond weliswaar laatst in de krant dat mensen die minder dan 1 kg drugs smokkelen soms met een proces-verbaal naar huis kunnen, maar dat komt door het cellentekort. En uiteraard nemen ze die drugs wel in beslag, wat denk je nou zelf?
Oud 13-01-2002, 12:21
J-roen
J-roen is offline
'je weet dat ze wat bij zich hebben, maar omdat er geen plek meer is moet je soms de andere kant op kijken'

een verklaring van een douanier gister @ het NOS journaal..
Oud 13-01-2002, 12:30
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Zie hier:
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002019.html
Oud 13-01-2002, 13:37
FrederikG
FrederikG is offline
Cellentekort is natuurlijk een zwak excuus je kunt ze ook opsluiten in tentenkampen en zwaar aan het werk zetten zo ongeveer 15 jaar, na siberisch model. De andere kant uitkijken is helemaal uit den boze want dan weet je niet wat er in deze maatschappij gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:52
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
beuk schreef:
Waar je dit vandaan haalt is me een raadsel.. Er stond weliswaar laatst in de krant dat mensen die minder dan 1 kg drugs smokkelen soms met een proces-verbaal naar huis kunnen, maar dat komt door het cellentekort. En uiteraard nemen ze die drugs wel in beslag, wat denk je nou zelf?

Kijk je wel eens naar het nieuws? Er is veel ophef over dit onderwerp ontstaan, zie maar eens op nos-teletekst. Of op een andere nieuwsbron.

Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 14:29
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
FrederikG schreef:
Cellentekort is natuurlijk een zwak excuus je kunt ze ook opsluiten in tentenkampen en zwaar aan het werk zetten zo ongeveer 15 jaar, na siberisch model.
Ja inderdaad, of martelen tot de dood er op volgt.
Oud 13-01-2002, 15:12
DEChengst
DEChengst is offline
De oplossing is toch zo eenvoudig. Iedereen die op de Antillen het vliegtuig in wil, moet eerst braaf een glaasje rubber oplosser drinken

Probleem opgelost

-Desecrator
Oud 13-01-2002, 15:57
beuk
beuk is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Kijk je wel eens naar het nieuws? Er is veel ophef over dit onderwerp ontstaan, zie maar eens op nos-teletekst. Of op een andere nieuwsbron.
Weet ik, maar zo erg als hij het stelt ('mensen lopen met zakken vol pillen door de douane') is het echt niet..
Oud 13-01-2002, 18:33
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
De oplossing is toch zo eenvoudig. Iedereen die op de Antillen het vliegtuig in wil, moet eerst braaf een glaasje rubber oplosser drinken

Probleem opgelost

-Desecrator

Ik weet niet wat er in die oplosser zit maar ook als je geen bolletjes geslikt hebt lijkt het me niet goed voor je.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 18:36
XBobbyX
XBobbyX is offline
Hallo FrederikG,

Ik vind dat je wel een beetje!!!! gelijk hebt maar als je een beetje naar het nieuws had gekeken had je geweten dat er nu een oplossing is bedacht: De koeriers worden met zijn tweeen in een cel opgesloten en Nederlandse koeriers die mogen gewoon thuis gaan zitten en wachten op een proces. Dat idee van je siberische werkkampen is wel erg onrealistisch natuurlijk....

Groetjes je zoon.....gheghe BobbyX
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 20:42
soulless
soulless is offline
Ja tuurlijk "..lopen met zakken vol drugs..", kunnen jullie dat demagogische taalgebruik voortaan achterwege laten? Probeer dat maar in een bouwput ofzo, geeeez.

En nou vraag ik je, waarom niet? Wat is er nou in godsnaam mis met drugs? Allemaal aan de tabak en de alcohol maar zodra het een jointje of een pilletje wordt is het crimineel. Tuurlijk. Heerlijk hypocriet.
Oud 15-01-2002, 11:15
Isa
Isa is offline
Citaat:
FrederikG schreef:
Het volgende kan ik niet begrijpen:
Op schiphol komen Antilliaanse drugskoeriers met zakken vol drugs het land binnen vervolgens gaan dezelfde koeriers met zakken vol xtc pillen het land uit....Het ergste is hier wordt amper iets aan gedaan!

het ergste is dat er uberhaupt WEL iets aan gedaan word.

Ik ben van mening dat hier onmiddelijk wat aan gedaan moet worden anders wordt de geloofwaardigheid en het vertrouwen van Nederlandse Politici en burgers internationaal en nationaal gezien zwaar geschaadt!!!
de bestrijding van drugs schaadt mijn vertrouwen in het recht. leve de vrijheid!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2002, 21:18
Metal-Militia
Metal-Militia is offline
drugsBELEID ??

haha grappig, een beleid kennen we hier niet
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 00:23
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ik weet niet wat er in die oplosser zit maar ook als je geen bolletjes geslikt hebt lijkt het me niet goed voor je.

Het lijkt me anders ook best schadelijk(er) als je wél bolletjes ophebt

Misschien is het een idee om (meer) drugshonden op vliegvelden in te zetten. Ik zou niet weten wat we er nou echt, practisch gezien, aan zouden moeten doen eigenlijk.
Oud 18-01-2002, 08:15
dopehead
dopehead is offline
Citaat:
FrederikG schreef:
Ik ben van mening dat hier onmiddelijk wat aan gedaan moet worden anders wordt de geloofwaardigheid en het vertrouwen van Nederlandse Politici en burgers internationaal en nationaal gezien zwaar geschaadt!!!
bewn je wel goed bij je hoofd? KANKER WET MOET KAPOT en hoe meer gesmokkel enzo he beter vind ik je zet toch ook automatisch je tag op een politieauto als die stil staat zonder mnese erin of bande lek steken?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 08:38
dopehead
dopehead is offline
sorry ben beetje argresieve stemming.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten