Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De oplossing is toch zo eenvoudig. Iedereen die op de Antillen het vliegtuig in wil, moet eerst braaf een glaasje rubber oplosser drinken
![]() Probleem opgelost ![]() -Desecrator
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo FrederikG,
Ik vind dat je wel een beetje!!!! gelijk hebt maar als je een beetje naar het nieuws had gekeken had je geweten dat er nu een oplossing is bedacht: De koeriers worden met zijn tweeen in een cel opgesloten en Nederlandse koeriers die mogen gewoon thuis gaan zitten ![]() Groetjes je zoon.....gheghe BobbyX |
![]() |
|
![]() |
Ja tuurlijk "..lopen met zakken vol drugs..", kunnen jullie dat demagogische taalgebruik voortaan achterwege laten? Probeer dat maar in een bouwput ofzo, geeeez.
En nou vraag ik je, waarom niet? Wat is er nou in godsnaam mis met drugs? Allemaal aan de tabak en de alcohol maar zodra het een jointje of een pilletje wordt is het crimineel. Tuurlijk. Heerlijk hypocriet.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is het een idee om (meer) drugshonden op vliegvelden in te zetten. Ik zou niet weten wat we er nou echt, practisch gezien, aan zouden moeten doen eigenlijk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Grondwet] Wat heb je nu daadwerkelijk gestemd (tevens nabespreking) Draakje83 | 352 | 06-06-2005 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Paars was toch nog niet zo slecht? " Envious of the Dutch system" Gatara | 180 | 30-11-2004 12:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
politieke partijen over drugs nietzoslim | 6 | 23-04-2004 22:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Nederlands onderwerp voor PTA-gebeuren MrMurdaMan | 1 | 13-04-2004 21:31 | |
Drugs & Alcohol |
PWS over drugsbeleid. Peetbaa | 9 | 30-03-2004 18:02 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 |