Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 10:25
inguh
inguh is offline
heyy.. ik ben `n meisjuh van 14 jaar oud.. en ik ben verliefd op een jongen van 14 maar die is nie verliefd op mij.. maar hij gaat over een tijdjuh verhuizen naar oosterrijk (grote vakantie) maar ik ben bang dat ik hem dan nog nie vergeten ben... wat moet ik doen..?? moet ik hem vergeten? ... plz.. help me.. dikke kuss inge
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 10:31
Verwijderd
Nouja, je kunt jezelf natuurlijk niet letterlijk zover krijgen dat je hem ineens vergeten bent, maar je kunt je gevoel wel een handje helpen. Gewoon niet meer met hem omgaan. Als je aan hem denkt, gewoon andere dingen gaan doen...spreek meer met vriendinnen af, zoek afleiding, noem maar op. Gewoon geen acht meer op slaan.

Als hij straks naar Oostenrijk is, zal dat nog wel makkelijker gaan. Dan zie je hem namelijk nooit meer. Ook dan zul je nog wel aan hem denken, maar omdat het onmogelijk is contact te zoeken of hem te zien, zal het vervagen, ga daar maar vanuit.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:38
inguh
inguh is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nouja, je kunt jezelf natuurlijk niet letterlijk zover krijgen dat je hem ineens vergeten bent, maar je kunt je gevoel wel een handje helpen. Gewoon niet meer met hem omgaan. Als je aan hem denkt, gewoon andere dingen gaan doen...spreek meer met vriendinnen af, zoek afleiding, noem maar op. Gewoon geen acht meer op slaan.

Als hij straks naar Oostenrijk is, zal dat nog wel makkelijker gaan. Dan zie je hem namelijk nooit meer. Ook dan zul je nog wel aan hem denken, maar omdat het onmogelijk is contact te zoeken of hem te zien, zal het vervagen, ga daar maar vanuit.
thx.. maare.. jah hij zit bij mij in de klas..! En we moetuh best veel doen in groepuh en zit vaak bij hem ingedeeld.. maar jah ik ga ut proberen
dikke kuss inge
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:09
Brainiacus
Brainiacus is offline
Oostenrijk is toch niet zo ver weg? En na de vakantie keert ie ook weer terug als ik het niet verkeerd lees. Je kan proberen uit te zoeken wat ie (echt) over jou denkt, en als dat tegenvalt kan je hem proberen te vergeten, als het niet tegenvalt duren die paar maanden echt niet zo lang.

Citaat:
Ook dan zul je nog wel aan hem denken, maar omdat het onmogelijk is contact te zoeken of hem te zien, zal het vervagen, ga daar maar vanuit.
Onmogelijk?

Telefoon? MSN? SMS? Email? Snail mail?

Zien is wat anders, ja, maar contact is zeker mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:10
inguh
inguh is offline
Citaat:
Brainiacus schreef:
Oostenrijk is toch niet zo ver weg? En na de vakantie keert ie ook weer terug als ik het niet verkeerd lees. Je kan proberen uit te zoeken wat ie (echt) over jou denkt, en als dat tegenvalt kan je hem proberen te vergeten, als het niet tegenvalt duren die paar maanden echt niet zo lang.

Onmogelijk?

Telefoon? MSN? SMS? Email? Snail mail?

Zien is wat anders, ja, maar contact is zeker mogelijk.
neej je leest ut verkeer hij gaat.. daar wonuh.. en komt niet meer terug..! dikke kuss inge
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:15
Brainiacus
Brainiacus is offline
Ohhhh sorry, ik dacht alleen de zomervakantie.

In dat geval ben ik bang dat je hem uit je hoofd moet zetten tenzij het de moeite waard is om mee te verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:16
inguh
inguh is offline
Citaat:
Brainiacus schreef:
Ohhhh sorry, ik dacht alleen de zomervakantie.

In dat geval ben ik bang dat je hem uit je hoofd moet zetten tenzij het de moeite waard is om mee te verhuizen.
nou neej.. da nie maark denk da hij ut daar dan ook nie helemaal mee eenz zou zijn haha.. dikke kuss inge
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 09:30
U-NiQ
U-NiQ is offline
Ik denk dat als de jongen niet verliefd op jou is EN naar Oostenrijk gaat verhuizen, een relatie er in ieder geval niet in zal zitten.

Probeer hem dus te vergeten..
Oud 08-12-2002, 13:06
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
je moet gewoon wachten...
hij gaat weg dan mis je hem en dat is heel klote.. vanzelf trekt dat gevoel weg en je komt een nieuwe leuke jongen tegen..
echt waar...!
Oud 08-12-2002, 14:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
misschien is het lullig om het te zeggen, maar je bent nog maar 14. je zult hem vast wel gaan missen, maar je zult ook zo weer verliefd worden op iemand anders. en dan ben je hem echt weer grotendeels vergeten!
geloof me, het komt echt wel goed. je moet er alleen niet te veel aan denken, het komt vanzelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten