Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar je kan Demi ook gewoon uitleggen waarom D66 een kutpartij is: ze zijn slap, hebben de laatste 8 jaar alleen maar achter de grote jongens (PvdA en VVD) aangelopen, ze bereiken nooit iets (niet voor niets dat ze om de verkiezing veel stemmen en daarna weer weinig stemmen halen: mensen hopen dat ze wat gaan doen, na vier jaar zien ze dat het toch een kutpartij was en stemmen daarna geen D66, de verkiezing daarna zijn er weer nieuwe dromers en die stemmen weer D66, maar goed...) verder heb je met pvda en ln wel een heel erg grote drama-coalitie verzonnen, pvda is ook slap en hebben de laatste 8 jaar echt laten zien dat ze het niet verdienen om te regeren, ln is een partij van ontevredenen (op zich nix mis mee), helaas zijn het volgens mij niet echt de slimsten en wordt het ook met hun helemaal nix (ik vind die nagel overigens een engerd) dusss, gelukkig ben je geen 18 en mag je nog 4 jaar denken over wat je gaat stemmen ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Hierin verschillen we dan van mening en je kunt het me wel uitlegen maar dat zal niks uitmaken, want ik snap jou standpunt wel, maar ben het er niet mee eens! Dittrich bijvoorbeeld heeft ontzettend veel gedaan, zo pleitte hij voor het homohuwelijk wat is ingevoerd! En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen! Het is ook wel makelijk gezegt dat paars nooit iets gedaan heeft, maar dat komt omdat iedereen zich er altijd mee wil bemoeien en omdat er altijd tegengestelde belangen zijn, waar je in een democratie rekening mee moet houden! |
![]() |
|
![]() |
tegenstelde belangen, zal best idd, maar dat is niet zo verwonderlijk in een coalitie tussen 'links' en rechts, gewoon acht jaar aanmodderen, daarna op de coalitiepartners afgeven en dan maar op stemmen hopen,
nou die van mij dus niet,
||
Citaat:
Verder kan ik me nou niet echt een partij voorstellen die in haar ambtstermijn wél wereldschokkende dingen heeft gedaan (behalve het Front National in Frnkrijk, maar dat waren meer negatieve dan positieve dingen)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
D66-afdeling in Berlijn opgericht EuropaJa | 4 | 28-04-2009 13:00 | |
Ontevreden D66'ers richten 'DeZES' op Love & Peace | 28 | 08-05-2006 21:55 | |
Het Probleem van D66/Amsterdamse voorzitter D66 pleit vertrek Dittrich Levitating Nun | 59 | 06-02-2006 16:00 | |
prinsjesdag, D66 over onderwijs NN | 55 | 26-09-2004 19:24 | |
De Graaf (D66) wil een kernkabinet CodeName Egg | 23 | 01-07-2003 11:27 | |
D66 ondergewaardeerd? dystopia | 21 | 14-01-2003 14:24 |