Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 13:11
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Wie gaat er stemmen op de partij d66..
Personlijk denk ik dat ze kansloos zijn en dan kijk ik nog geen eens naar het uiterlijk van de lijstrekker(waar je ook niet naar moet kijken want das slecht voor je ogen)
maar naar een programmablaadje gewoon een kopie van een paar jaartjes terug achja bezuinigen..

Groeten
van een Klootzak
(binnenkort het klootzakken lied)
Oud 15-02-2002, 13:12
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
mijn broer
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:04
Demi
Demi is offline
D66 rules!
Als ik boven de 18 zou zijn zou ik zeker voor D66 stemmen en ik hoop echt dat ze in de coalitie komen (met leefbaar nederland en pvda)
En noem jij eens 1 partij met een lekkere lijsttrekker!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:05
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Demi schreef:
D66 rules!
Als ik boven de 18 zou zijn zou ik zeker voor D66 stemmen en ik hoop echt dat ze in de coalitie komen (met leefbaar nederland en pvda)
Een levend voorbeeld van waarom de democratie een kutsysteem is.
Oud 15-02-2002, 20:15
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Demi schreef:
D66 rules!
Lijst Pim Fortuyn lekkere geile beer man
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:06
Uhmpra
Uhmpra is offline
Citaat:
McCaine schreef:
op zich hebbie daar wel gelijk in (demokratie = je eigen onderdrukker kiezen)

maar je kan Demi ook gewoon uitleggen waarom D66 een kutpartij is: ze zijn slap, hebben de laatste 8 jaar alleen maar achter de grote jongens (PvdA en VVD) aangelopen, ze bereiken nooit iets (niet voor niets dat ze om de verkiezing veel stemmen en daarna weer weinig stemmen halen: mensen hopen dat ze wat gaan doen, na vier jaar zien ze dat het toch een kutpartij was en stemmen daarna geen D66, de verkiezing daarna zijn er weer nieuwe dromers en die stemmen weer D66, maar goed...)

verder heb je met pvda en ln wel een heel erg grote drama-coalitie verzonnen, pvda is ook slap en hebben de laatste 8 jaar echt laten zien dat ze het niet verdienen om te regeren, ln is een partij van ontevredenen (op zich nix mis mee), helaas zijn het volgens mij niet echt de slimsten en wordt het ook met hun helemaal nix (ik vind die nagel overigens een engerd)

dusss, gelukkig ben je geen 18 en mag je nog 4 jaar denken over wat je gaat stemmen
Oud 16-02-2002, 16:15
Demi
Demi is offline
Citaat:
Uhmpra schreef:
Citaat:
McCaine schreef:
op zich hebbie daar wel gelijk in (demokratie = je eigen onderdrukker kiezen)

maar je kan Demi ook gewoon uitleggen waarom D66 een kutpartij is: ze zijn slap, hebben de laatste 8 jaar alleen maar achter de grote jongens (PvdA en VVD) aangelopen, ze bereiken nooit iets (niet voor niets dat ze om de verkiezing veel stemmen en daarna weer weinig stemmen halen: mensen hopen dat ze wat gaan doen, na vier jaar zien ze dat het toch een kutpartij was en stemmen daarna geen D66, de verkiezing daarna zijn er weer nieuwe dromers en die stemmen weer D66, maar goed...)

verder heb je met pvda en ln wel een heel erg grote drama-coalitie verzonnen, pvda is ook slap en hebben de laatste 8 jaar echt laten zien dat ze het niet verdienen om te regeren, ln is een partij van ontevredenen (op zich nix mis mee), helaas zijn het volgens mij niet echt de slimsten en wordt het ook met hun helemaal nix (ik vind die nagel overigens een engerd)

dusss, gelukkig ben je geen 18 en mag je nog 4 jaar denken over wat je gaat stemmen

Hierin verschillen we dan van mening en je kunt het me wel uitlegen maar dat zal niks uitmaken, want ik snap jou standpunt wel, maar ben het er niet mee eens!
Dittrich bijvoorbeeld heeft ontzettend veel gedaan, zo pleitte hij voor het homohuwelijk wat is ingevoerd!
En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen!
Het is ook wel makelijk gezegt dat paars nooit iets gedaan heeft, maar dat komt omdat iedereen zich er altijd mee wil bemoeien en omdat er altijd tegengestelde belangen zijn, waar je in een democratie rekening mee moet houden!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 17:01
Maffie
Maffie is offline
D66 ??????????
Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:38
Uhmpra
Uhmpra is offline
tegenstelde belangen, zal best idd, maar dat is niet zo verwonderlijk in een coalitie tussen 'links' en rechts, gewoon acht jaar aanmodderen, daarna op de coalitiepartners afgeven en dan maar op stemmen hopen,
nou die van mij dus niet,
Oud 17-02-2002, 16:12
Demi
Demi is offline
Een regering die of links of rechts is werkt eenvoudig niet! Leer van het verleden!
Denk aan hitler en het communisme!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 16:55
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Demi schreef:
Een regering die of links of rechts is werkt eenvoudig niet! Leer van het verleden!
Denk aan hitler en het communisme!
Mja. Als je het zo bekijkt werkt geen enkele staatsvorm. Alle staatsvormen hebben bewezen slecht te zijn in het verleden.

Verder kan ik me nou niet echt een partij voorstellen die in haar ambtstermijn wél wereldschokkende dingen heeft gedaan (behalve het Front National in Frnkrijk, maar dat waren meer negatieve dan positieve dingen)

Reageren

Regels voor berichten