Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2002, 12:41
BeertjeM
BeertjeM is offline
Ik heb eergister gehuild. Ik zit nu in een best moeilijk tijd en vaak voel ik me daardoor nogal "vervelend" eergister was er weer zoiets. Ik was ergens geweest waar we weer over het bepaalde onderwerp hadden gesproken, na de tijd voelde ik me zo rot, naar, misselijk enzovoort dat ik toen heel hard heb gehuild, het hielp alleen wel. Het nare gevoel was weg.......

Vind jij dat huilen helpt?!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 13:51
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
BeertjeM schreef:
nope niet echt. Misschien dat het tijdelijk wat oplucht, maar ik hou er hoofdpijn, een loopneus, prikkende ogen etc aan over en dan voel ik me meestal nog slechter

Oud 13-01-2002, 14:04
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Euhmm het is op het moment wel ff fijn gewoon ff opluchting. Maar daarna, rooie ogen, voel me een baby en schaam me, dan is het niet echt fijn nee . . .
Oud 13-01-2002, 14:42
Snufje
Snufje is offline
Met huilen krijg je geen oplossing, maar het lucht idd wel op.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 19:57
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Als je huilt put je jezelf emotioneel totaal uit, zodat je daarna gewoon geen 'fut' meer hebt om nog verschrikkelijk verdrietig te zijn. Dan voel je op emotioneel gebied even helemaal niets. Het is dus een tijdelijke oplossing.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2002, 21:24
Balance
Balance is offline
op het moment lucht het altijd wel op, maar ik heb altijd nadat ik gehuild heb een schaamte gevoel ofzo, dat ik gehuild heb want dat wil ik niet...
aan de ene kant helpt het bij mij dus wel maar aan de andere kant ook weer niet
Oud 13-01-2002, 21:27
punkyfish
punkyfish is offline
jup... vóór 2 weken geleden huilde ik opzich best wel elke dag meerdere keren, en nou bijna niet meer (1x per 3/4 dage?)
maar het lucht op ja heeeeeeeel erg
Oud 14-01-2002, 12:01
Verwijderd
het lucht op, maar het lost niets op
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 15:19
D@mien
D@mien is offline
hijnt goed te zij...er schijnt een bepaalde chemische stof i 'huil-tranen' te zitten wat de spanning wat minderd..
Oud 14-01-2002, 16:44
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ja. Bij mij helpt het wel, alleen huil ik niet zo vaak ( zou ik dus eigenlijk wat vaker moeten doen )
Maar al je frustraties/woede weghuilen helpt zeker. Daarna kan je meestal wat helderder tegen dingen aankijken
Oud 14-01-2002, 17:33
Julia
Julia is offline
Huilen lucht op... Ik zit nu in een klotetijd en loop 's nachts de hele nacht te janken... Lucht op
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 17:34
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
Juultjuh schreef:
Huilen lucht op... Ik zit nu in een klotetijd en loop 's nachts de hele nacht te janken... Lucht op
idem dito, maar als ik bij me vriend jank kan 'k er niet meer mee stoppen.. erg vreemd maar het lucht vet op!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:03
XBobbyX
XBobbyX is offline
beste is uithuilen bij bijvoorbeeld je vriendje.....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2002, 16:21
Zorkman
Zorkman is offline
sometimes i guess
Oud 15-01-2002, 19:02
sweet girl
sweet girl is offline
Citaat:
XBobbyX schreef:
beste is uithuilen bij bijvoorbeeld je vriendje.....
moe je wel een vriendje hebbe...
mja, ik huil ook heel vaak hoor,en het lucht heel erg op moet ik zeggen

Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 19:55
sweetgirl00
sweetgirl00 is offline
nee helemaal ni!ik heb vannacht ook heeeeel erg gehuild!!zit nl ook in een zware tijd en ik heb door het vele huilen moeten overgeven en me ogen worden altijd heel erg klein en ik krijg heeeeel veeeel hoofdpijn!!en ik kotste slijm!!xxxxxxxxxxx
Oud 25-02-2002, 19:59
Verwijderd
iedereen zit in een zware tijd hierzo, ik wens jullie allemaal veel sterkte, bij mij is alles namelijk net over. en ik vind tenminste bij mij dat huilen wel oplucht ja. ik huil dan ook heel snel, pasgeleden toen ik met mijn vriend tv zat te kijke toen zette hij de zender op waar een liedje was van een groep, hij wist dat ik dat leuk vond en echt de tranen liepen weer uit mijn ogen....ik ben nogal snel emotioneel ja, maar ik schaam me er nooit voor, huilen is gezond, vind ik....
Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 00:51
cyrillic
cyrillic is offline
Goh ik heb al jaren niet meer gehuild, ik weet niet eens meer hoe het is eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:57
Kippetje
Kippetje is offline
Soms dan heb ik ook ineens zon aanval dat ik me ontzettend kut voel en dan helpt een potje lekker huilen best wel hoor! Lucht altijd op en daarna kijk ik meestal weer positiever tegen dingen aan!
Oud 27-02-2002, 22:26
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Lucht echt wel op bij mij!! tis ook wel zo dat ik me daarna heel futloos (ofso) voel, maar meestal huil ik toch savonds in bed (dan heb ik pas echt goed tijd om over dingen na te denken en doe'k dat ook veel meer) en dan kan ik daarna zo slapen. dat slapen lukt me dan ook veel beter als ik het er maar uitgehuild heb...
laatste tijd trouwes niet meer zo vaak gehuild..t gaat wel goed met me op dit moment. Kwil wel de anderen met wie het echt klote gaat heel veel sterkte wensen! Kop op en misschien helpt het om er met een goede vriend(in) over te praten, als je dat al niet hebt gedaan dan...veel sterkte dus!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 21:22
Rufus Lee
Rufus Lee is offline
aan de ene kant helpt huilen wel, lucht op het moment zelf wel op, maar ik heb nu al een week vette koppijn na 1 dag gejankt te hebben
Oud 01-03-2002, 21:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Lucht idd alleen op, maar verhelpt geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 14:19
Verwijderd
Huilen helpt zeer zeker om op de korte termijn de ergste 'prop' gevoelens eruit te krijgen. Huilen is eigenlijk gewoon een moment waarop het je allemaal een beetje teveel wordt, een soort nood-uitlaatklep. Ik huil soms zelf ook wel 'ns (de laatste tijd wel 'n beetje vaker... )...maar dat zijn dan meestal tranen van geluk om het zo maar 'ns te noemen, het is niet per sé dat ik huil om iets verschrikkelijks. Het is gewoon dat je zoveel gevoelens in je hebt die niet allemaal tegelijk een uitweg kunnen vinden door te praten of erover na te denken en dan is huilen de 'noodoplossing' om het allemaal weer even op een rijtje te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 16:40
Verwijderd
Ja definately, bij mij wel. Ik krop over het algemeen veel op, als ik me niet lekker voel ergens om of zo, dan kan ik me behoorlijk kut voelen en praktisch overal om huilen (echt stomme dingen, zoals wanneer ik iets niet kan of als een leraar kwaad op me wordt), en als ik dan alleen ben moet ik wel huilen en heb ik even heeeeel erg medelijden met mezelf, met alles dat me tegen zit en mijn hele leven dat kut is (humor om mezelf ), en dan is alles eruit en dan ben ik weer blij ~_^ 't Lucht voor mij genoeg op.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 16:17
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Citaat:
BeertjeM schreef:
Ik heb eergister gehuild. Ik zit nu in een best moeilijk tijd en vaak voel ik me daardoor nogal "vervelend" eergister was er weer zoiets. Ik was ergens geweest waar we weer over het bepaalde onderwerp hadden gesproken, na de tijd voelde ik me zo rot, naar, misselijk enzovoort dat ik toen heel hard heb gehuild, het hielp alleen wel. Het nare gevoel was weg.......

ja huilen is goed..!

het is namelijk veel beter dan alles opkroppen

Oud 08-03-2002, 14:58
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Bij mij helpt het in een zekere zin wel, tijdelijk dan, want als ik gehuild heb voel ik me leeg en kan het me allemaal niet meer schelen. Ik ben dan in een soort trans, niet meer ik, niet meer bezorgd en lijdend.

Maar als ik weer terug kom is het des te erger, en ben ik nog kwaad omdat ik misschien vragen krijg van me ouders die me toevallig gehoord hebben, terwijl het niet eens geholpen heeft.

Een beetje moeilijk uit te leggen

Regels voor berichten