![]() |
|
op het moment lucht het altijd wel op, maar ik heb altijd nadat ik gehuild heb een schaamte gevoel ofzo, dat ik gehuild heb want dat wil ik niet...
aan de ene kant helpt het bij mij dus wel maar aan de andere kant ook weer niet ![]() ![]()
|
![]() |
nee helemaal ni!ik heb vannacht ook heeeeel erg gehuild!!zit nl ook in een zware tijd en ik heb door het vele huilen moeten overgeven en me ogen worden altijd heel erg klein en ik krijg heeeeel veeeel hoofdpijn!!en ik kotste slijm!!xxxxxxxxxxx
|
Verwijderd
|
iedereen zit in een zware tijd hierzo, ik wens jullie allemaal veel sterkte, bij mij is alles namelijk net over. en ik vind tenminste bij mij dat huilen wel oplucht ja. ik huil dan ook heel snel, pasgeleden toen ik met mijn vriend tv zat te kijke toen zette hij de zender op waar een liedje was van een groep, hij wist dat ik dat leuk vond en echt de tranen liepen weer uit mijn ogen....ik ben nogal snel emotioneel ja, maar ik schaam me er nooit voor, huilen is gezond, vind ik....
![]() |
![]() |
|
Lucht echt wel op bij mij!! tis ook wel zo dat ik me daarna heel futloos (ofso) voel, maar meestal huil ik toch savonds in bed (dan heb ik pas echt goed tijd om over dingen na te denken en doe'k dat ook veel meer) en dan kan ik daarna zo slapen. dat slapen lukt me dan ook veel beter als ik het er maar uitgehuild heb...
laatste tijd trouwes niet meer zo vaak gehuild..t gaat wel goed met me op dit moment. Kwil wel de anderen met wie het echt klote gaat heel veel sterkte wensen! Kop op en misschien helpt het om er met een goede vriend(in) over te praten, als je dat al niet hebt gedaan dan...veel sterkte dus!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huilen helpt zeer zeker om op de korte termijn de ergste 'prop' gevoelens eruit te krijgen. Huilen is eigenlijk gewoon een moment waarop het je allemaal een beetje teveel wordt, een soort nood-uitlaatklep. Ik huil soms zelf ook wel 'ns (de laatste tijd wel 'n beetje vaker...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja definately, bij mij wel. Ik krop over het algemeen veel op, als ik me niet lekker voel ergens om of zo, dan kan ik me behoorlijk kut voelen en praktisch overal om huilen (echt stomme dingen, zoals wanneer ik iets niet kan of als een leraar kwaad op me wordt), en als ik dan alleen ben moet ik wel huilen en heb ik even heeeeel erg medelijden met mezelf, met alles dat me tegen zit en mijn hele leven dat kut is
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is namelijk veel beter dan alles opkroppen
|
![]() |
Bij mij helpt het in een zekere zin wel, tijdelijk dan, want als ik gehuild heb voel ik me leeg en kan het me allemaal niet meer schelen. Ik ben dan in een soort trans, niet meer ik, niet meer bezorgd en lijdend.
Maar als ik weer terug kom is het des te erger, en ben ik nog kwaad omdat ik misschien vragen krijg van me ouders die me toevallig gehoord hebben, terwijl het niet eens geholpen heeft. Een beetje moeilijk uit te leggen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wie is er hier al eens van huis weggelopen? Severus | 52 | 14-11-2019 08:05 | |
Liefde & Relatie |
verwerken van je ex divindae | 112 | 24-10-2006 10:20 | |
Psychologie |
Niks voelen (?) -maaike84- | 5 | 26-08-2003 19:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Psychologie |
voor mensen die zich klote voelen, en voor mensen die gelukkig zijn...lees dit allen! sase | 15 | 14-06-2002 09:57 |