Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
[mijn eigen naam]
Je kan 3 hele grote party joints halen, dan is je geld ook gelijk op... Je kan voor 8 euro k2 halen en de rest opmaken aan flugel flesjes Je kan je zat gaan drinken door 5 piraatjes te atten Persoonlijk zou ik het laatste doen.. Je kan ook veel wiet halen + een fles cola
||
Citaat:
![]() goed idee.. maar ik zou geen wiet halen bij de shop, krijg je altijd minder mee dan bij een goede thuisdealer |
![]() |
|
![]() |
6 euro wiet, 6 euro hasj een pak sap en een chocoladereep...
paddo's zijn 's middags trouwens veel minder dan 's avonds vind ik...net als alle andere drugs trouwens..en veel andere dingen ook...en tis niet echt zoiets van, nou ja als ik toch niks beters te doen heb, dan maar paddoen.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
of...
idd zoals een van mijn voor gangers zij (en zoals ik strax ga doen) 6 euro wiet, 6 euro hasj... goed verkruimelen in de bowl van de aterpijp stoppen... de hasj onderaan de wiet bovenaan... zo gauw de wiet op is proef je de hajs... echt zo rlx en snel gaar makend... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
't Smaakt trouwens een beetje als BessenJenever vind ik. Maar volgens mij is dat niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Aanpassing tweede fase Havo/VWO: CKV en ANW afgeschaft Axel11 | 20 | 28-12-2012 01:30 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Software & Hardware |
speaker pc kopen, welke? ookdaniel | 10 | 16-05-2006 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Verhaal: Dezelfde groene ogen. MissyGeduld | 10 | 19-06-2004 17:44 |