Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2001, 09:26
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Graag wat reacties op mijn stelling:

Bin Laden is een moslim en wil een rustige rammadan. Er is geen rustige rammadan met een oorlog, de oorlog is gericht tegen Bin Laden en de Taliban. Als ze nou echt een rustige rammadan willen hebben dan moeten ze zich overgeven.

[Dit bericht is aangepast door chatfreak2002 (19-11-2001).]
Advertentie
Oud 19-11-2001, 09:29
PrackaH
PrackaH is offline
Wie zegt dat ie een echte held is? Ja okee, zijn aanhangers...maar dat zeiden ze van Hitler ook...beetje vreemde stelling...zou je 'm misschien wat beter kunnen uitleggen?
Oud 19-11-2001, 09:38
Joostje
Joostje is offline
als bush een rustige rammadan wil moet ie ophouden met bombarderen?
Oud 19-11-2001, 09:59
Verwijderd
Dacht het niet. Bin Laden zal zich heus niet overgeven, alles wat hij de laatste jaren heeft opgebouwd laten varen, alleen om nú een rustige ramadan te hebben? Dit is slecht. Doorgaan tijdens de ramadan wekt alleen maar woede in Afghanistan op en nog meer wrevel en afkeur in de rest van de wereld. Nu krijg je namelijk ook het verschijnsel dat moslims in de Westerse wereld zich fel kunnen gaan verzetten tegen die bombardementen, als ze tijdens de ramadan doorgaan.
Oud 19-11-2001, 13:05
autodropje
autodropje is offline
oneens, amerika moet gewoon het respect hebben om te stoppen en alle moslims een rustige ramadan te gunnen.Er wonen daar ook moslims die niets met de oorlog te maken hebben en die net zo min voor Bin Laden zijn die worden hier ook het slachtoffer van.

Ik denk ook zeker niet dat Bin Laden zich hiervoor over gaat geven, hij zou wel gek zijn. Dit is voor hem zelfs weer een kans de amerikanen in een slecht daglicht te zetten.
Oud 19-11-2001, 13:21
Aqua-mania
Aqua-mania is offline
Ik neem aan dat Bin Laden neit zijn jarenlange voorbereidingen op zal geven omdat hij een rustige ramadan wil. Inderdaad dus een beetje rare stelling.
Maar Amerika moet ook zeker door gaan met z'n acties, want anders grijpen de terroristen hun kans. Om met Edgar Davids te spreken: 'Als je je tegenstander bij de nek hebt, moet je doorknijpen.'
Oud 19-11-2001, 13:21
krijgdepleuris
krijgdepleuris is offline
Citaat:
autodropje schreef:
oneens, amerika moet gewoon het respect hebben om te stoppen en alle moslims een rustige ramadan te gunnen.Er wonen daar ook moslims die niets met de oorlog te maken hebben en die net zo min voor Bin Laden zijn die worden hier ook het slachtoffer van.

Ik denk ook zeker niet dat Bin Laden zich hiervoor over gaat geven, hij zou wel gek zijn. Dit is voor hem zelfs weer een kans de amerikanen in een slecht daglicht te zetten.

eens
Oud 20-11-2001, 08:53
PrackaH
PrackaH is offline
Citaat:
krijgdepleuris schreef:
eens
Wat een veelzeggend antwoord, en al die argumenten die krijgdepleuris gebruikt...echt mooi...
Oud 23-02-2002, 19:51
marla85
marla85 is offline
Citaat:
PrackaH schreef:
Wat een veelzeggend antwoord, en al die argumenten die krijgdepleuris gebruikt...echt mooi...
HAHAHAHAHAHAHAHA!
Oud 23-02-2002, 21:45
Internationalist
Internationalist is offline
Het uppen van eeuwen oude (ja, dat is overdreven ) zonder TOEVOEGENDE WAARDE VOOR HET FORUM EN OF HET TOPIC betekent onherroepelijk SLOTJUH.
Oud 23-02-2002, 22:32
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
Het uppen van eeuwen oude (ja, dat is overdreven ) zonder TOEVOEGENDE WAARDE VOOR HET FORUM EN OF HET TOPIC betekent onherroepelijk SLOTJUH.

Regels voor berichten