Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik denk dat het niet meer dan logisch is dat hij dat tegen jou zei. Waarom moest jij tegen hem zeggen dat je gevoelens voor hem hebt gekregen? Ik denk dat hij met precies diezelfde vraag zit als jij eigenlijk.
Maar goed, ik vind het hem alleen maar sieren dat ie bij zn meisje blijft. Je kunt ook niet zoveel anders verwachten. Dit meisje beantwoord nu gewoon zn liefde enzovoorts, terwijl jij ooit zijn liefde niet beantwoord hebt. Het is makkelijker voor de zekerheid van nu te gaan, dan voor de onzekerheid met jou. Bovendien zal hij ook best flink wat gevoelens hebben voor zn vriendin blijkt ook wel. Jij zal een zwakke plek van hem zijn gebleven, en ik vind het niet meer dan logisch dat hij dat aan jou vertelt in reactie op jouw bekentenis eigenlijk.. In ieder geval heel veel sterkte! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat weet ik.. k verwachtte dat ie bij zn meisje zou blijven, ben er nie vervelend om en wilde geen blok zijn voor hen.. maar ik vond t niet passen dat hij me zegt dat hij nog altijd gevoelens voor me heeft.. thx
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het was voor jou toch net zo min passend om te zeggen aangezien hij een vriendin heeft en je al verwacht dat hij haar niet zal verlaten voor jou. Wat is dan precies het nut van hem vertellen dat je wat voor hem voelt. Hij zal er alleen maar van in de war raken? Als je het zo ziet vind ik het voor jou net zo min gepast als voor hem. Jij mag wel zeggen wat je voelt maar hij niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hij raakte me door te zeggen dat hij nog altijd wat voor me voelt.. ik heb lang getwijfeld of ik het hem zou zeggen.. tenslotte had k schrik dat onze vriendschapsband afstandelijker zou worden en dat ik alleen maar voor verwarring en remming in hun relatie zou zorgen.. ik vond t met andere woorden laf van mezelf.. ook al kon k er niet aan doen.. hij heeft me aangeraden de jongen voor wie ik iets voel (met hele situatie eromheen) t te vertellen .. hij was best tevreden dat ik t hem zei.. hij noemt me niet laf en m zegt dat ik echt niet voor verwarring zorg.. och ja we zien wel zeker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
***belachelijk****
ik voelde me slecht maar hij deed me weer goedvoelen en me geruststellen dat het echt niet zo laf was het hem te zeggen.. hij mocht mij gerust zeggen dat ie wa voor me voelde maar ik had t niet verwacht.. dit zo letterlijk te horen, deed gewoon zeer dat hij wat voor me voelt en ik voor hem... sorry
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het heel goed dat je eerlijk bent tegen hem, maar ook heel goed dat hij gewoon eerlijk is tegen jou. Ik begrijp heel goed dat dit de situatie echter alleen maar moeilijker maakt aangezien het voor jou nu erg moeilijk is je neer te leggen bij de situatie. Ja, je weet dat hij toch ook iets voor jou voelt, jij voelt ook iets voor hem, en toch kun je er neits mee! Dat is moeilijk te accepteren natuurlijk! Sorry dat ik zo uitviel, dat bedoelde ik echt niet zo. Je mag van geluk spreken met zo'n goede jongen. Hij steunt je, ookal is het voor hem ook moeilijk, hij is eerlijk tegen je, hij neemt het jou niet kwalijk eerlijk te zijn, hij doet zn vriendin echter ook niet af. Het zal bij hem ook allemaal een beetje moeten bezinken denk ik. Het zal moeilijk te bevatten zijn dat jij nu wél gevoelens voor hem hebt en dat eerst niet had. Je kunt daar niks aan doen, maar het zal voor hem toch wel een soort dilemma zijn. Nou goed, ik wil je in ieder geval heel erg veel sterkte wensen. Echt advies kan ik je niet geven want het is gewoon echt een rotsituatie. Je kan alleen hopen dat het misschien toch ooit iets wordt, maar beter is denk ik te proberen te accepteren en los te laten. Niet hem als goede vriend hoor. Maar de situatie, leg je erbij neer. Hij weet nu hoe het ervoor staat, eventuele actie ligt aan zijn kant. Sterkte!!! |
![]() |
|
wanneer ben je verliefd op hem geworden??? dat speelt ergens ook wel een rol namelijk... toen je besefte dat je hem zeg maar kwijt raakte... toen ie dus een vriendin kreeg of daarna???
weet overigens wat het is om niets met je gevoelens te kunnnen... erg klote, maar ja, probeer er van te leren... blijf gewoon goede vrienden met hem...
||
![]() |
Citaat:
.... hij heeft nu vijf maand n vriendin.. ben iets beginnen voelen twee maand geleden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jongen op wie je altijd verliefd was blijkt ineens gevoelens voor je te hebben. Alistar | 5 | 06-06-2004 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Precies mijn gevoelens verwoord: HowLovely | 15 | 17-02-2004 18:18 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Psychologie |
iedereen die gevoelens uit in gedichtvorm en dit met de rest wil delen... Fantôme | 360 | 13-08-2003 12:54 | |
Liefde & Relatie |
zucht..... mn ex Verwijderd | 53 | 17-08-2002 14:52 | |
Liefde & Relatie |
Ik kom er niet meer uit.. Rosie | 10 | 06-07-2002 13:19 |