![]() |
||
Citaat:
Inname is 3 x 6a9 tabletten per dag of 3a4 capsules 3x per dag. Te hoge doses kunen leiden tot spijsverteringsmoeilijkheden en vitaminetekorten. REIE
||
Ik heb een basiscursus zelfzorg thuis voor verkoop in de drogisterij (werk bij het kruidvat
![]() Citaat:
|
![]() |
ik heb nog een tip uit grootmoeders tijd voor als je diarree hebt:
(het klinkt misschien hartstikke smerig maar bij mij en de rest van ons gezin helpt het elke keer!!!) - bestrooi een eetlepel ROYAAL met kaneel - "opeten" - wegslikken met glaasje water tot alle kaneel uit je mond is suc6 drmee!!! liefs buffy
||
Citaat:
Enkele andere merken: Aldhydrate van de firma Nestlé GES 45 van de firma Milupa Serolyte van de firma Sanofi Soparyx van de firma Sopar Deze vloeistoffen bevatten Natrium, Glucose (heel nauwkeurig bepaald want kan op zijn beurt diaree veroorzaken), Chloor (om het evenwicht in de electrolyten neutraal te houden), Kalium, een base (zoals bicarbonaat, citraat of lactaat) Gebruik geen dranken zoals water, suikerwater, coca-cola, pepsi-cola, 7-up, sprite, appelsiensap, appelsap, pompelmoessap. |
![]() |
|
Ik heb ook een huis tuin en keuken middel,
Prak een banaan (appel werkt ook) en laat deze staan totdat het praksel bruin is geworden, dit opeten. Misschien moet je het 2x doen ofzo maar het helpt wel, en lijkt me minder vies dan een eetlepel kaneel. Ben dan zelfs bang dat ik erin zal stikken. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ziek :( hertje17 | 7 | 09-01-2014 09:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maag borrelt Stefanie | 5 | 29-01-2005 16:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Diarree. Deliveran©e | 11 | 16-05-2004 17:19 | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 | |
Lifestyle |
Aanwinsten topic!! Roos | 486 | 08-04-2004 13:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Maagpijn. Verwijderd | 12 | 30-06-2003 11:30 |