Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 19:42
Verwijderd
stel je voor:

je hebt een tijdje(jaar/2 jaar) een goede relatie met je partner, je denkt alles van die gene te kennen, hij/zij simpel doorsnee meisje, normaal leven ect. alleen jullie kennen elkaar van internet.

Hij/zij komt op een dag naar je toe en hij/zij moet je iets bekenen, hij/zij is niet wat je dacht dat hij/zij was, je partner is multi miljoenair en heeft al die tijd zich anders voor gedaan in de hoop dat je t niet voor zijn/haar geld deed maar om haar, maar die gene heeft al die tijd wel glashard tegen je gelogen over zichzelf.

Wat doe je
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2002, 19:43
Angeles
Angeles is offline
Ik denk dat het mij zou kwetsen dat hij me niet eerder in vertrouwen heeft genomen. Je hoeft niet op de eerste de beste ontmoeting te zeggen dat je zo rijk bent, maar als je eenmaal iets met elkaar hebt vind ik dat je daar wel eerlijk over mag zijn. Twee jaar wachten met het vertellen vind ik wel heel belachelijk.

Ik zou flink beledigd zijn dat hij me zo zag, dat hij zo veel tijd nodig had om me 'uit te testen', na twee jaar zou je iemand wel moeten kennen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:47
Verwijderd
2 jaar vind ik wel wat veel idd...maar ik zou me denk ik wel een soort van gevleid voelen als hij het me dan toch zou vertellen, omdat ik denk dat hij dan echt in 'ons' zou geloven... 't zal me btw een worst wezen hoeveel geld hij heeft...maar goed, das weer een heel ander verhaal. Als ie nou pooier was oid en dat twee jaar voor zich zou houden, dan zou ik het een heel ander verhaal vinden, dan kon hij op rotten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik zou me beledigd voelen en ik zou eerst niet weten wat ik ermee aan zou moeten. als hij me al zo lang "kent", dan had hij het me toch best kunnen vertellen?? waarom na zo'n lange tijd?! ik zou echt gaan twijfelen in hem en me suf lopen piekeren wat ik ermee aan zou moeten.
maar na verloop van tijd zou ik er steeds minder een punt van maken denk ik. maar ik weet niet of het dan nog hetzelfde is als voorheen...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 19:53
tacidvs
tacidvs is offline
2 jaar is dan nog weinig, denk ik. Zoiets vertel je niet aan iemand waar je niet helemaal zeker van bent. Als je jong bent, is een relatie dat meestal niet, aldus.
Oud 07-12-2002, 19:55
Methuselah
Methuselah is offline
als dat 't enige is waar zij over gelogen heeft? dan maakt 't me geen zier uit...
Oud 07-12-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Als je jong bent
Maar wat is 'jong'?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Maar wat is 'jong'?
ja dat vraag ik me ook af...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:19
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
45 jaar
Oud 07-12-2002, 20:24
tacidvs
tacidvs is offline
Jong =~= Nog niet toe aan een meerjarige relatie met kinderen en een huis en wat je nog meer wilt.
Oud 07-12-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Jong =~= Nog niet toe aan een meerjarige relatie met kinderen en een huis en wat je nog meer wilt.
ow dan ben ik oud genoeg
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:27
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Zoiets vertel je niet aan iemand waar je niet helemaal zeker van bent. Als je jong bent, is een relatie dat meestal niet, aldus.
Past jou redenatie (noem je dat zo?) van 'jong' wel binnen deze zin?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Past jou redenatie (noem je dat zo?) van 'jong' wel binnen deze zin?
wat vind je zelf?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:47
Verwijderd
Hmz, ik zou het heel moeilijk vinden. Ik zou van mening zijn dat diegene me dit eerder had kunnen vertellen, namelijk zo gauw als diegene door zou hebben dat ik hem wel leuk vind. Dan weet hij immers al zeker dat het niet om het geld gaat maar om hem. Ik zou het niet meteen uitmaken of iets dergelijks, maar ik zou wel moeite hebben diegene nog 100% te vertrouwen. Ik zou gaan denken wat hou je nog meer voor me achter etc.? Als iemand dat zolang heeft achtergehouden moet dat namelijk lijkt me ook best wel moeite hebben gekost enzo. Ik zou dan de rest van de info die ik over hem heb ook in twijfel trekken. Ik zou overigens geen internet-relatie aangaan zonder diegene ook regelmatig te zien hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
wat vind je zelf?
Nee. Maar ik denk dat dat aan mijn manier van lezen ligt. Oftewel: ik weet het dus niet. Vandaar dus mijn vraag...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:20
Verwijderd
ik kan er eigenlijk wel inkomen...
als je al twee jaar samenbent heb je al het één en ander meegemaakt samen, wel of geen ruzietjes gehad, je ziet of het écht nog altijk klikt tussen jullie en dat het gaat om jullie alleen.
als hij nu na drie maanden ofzo zou bekend hebben dat hij multimiljonair was, had het gekund dat je er misschien alles aan gedaan zou hebben om ruzies te voorkomen, hem altijd zijn zin geven, zien dat je hem niet kwijt kunt geraken. snap je wat ik bedoel? ik bedoel maar dat het had gekund hé, niet dat je zo bent, je vriend kent je ondertussen ook al door en door, en weet dus dat je hem heel erg graag ziet om wie hij is, en niet om wat hij heeft. hij zal voor zichzelf die norm van twee jaar gelegd hebben, misschien gaven zijn ouders hem die raad, ik vind het nog zo dom niet.
moest mijn vriend ineens komen aanzetten met de mededeling dat hij een paar miljoen op z'n rekening heeft... als ik me dat zo inbeeld begrijp ik je reactie, maar anderzijds snap ik ook wel waarom je vriend het je nu pas zegt...

xxx
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 22:24
Verwijderd
of misschien heeft ie ooit héél veel aandacht gehad van meisjes die hem alleen maar leuk vonden omdat hij veel geld had, en wou hij niet nog eens het risico lopen hetzelfde mee te maken...
ik zou het hem maar niet kwalijk nemen...
't is misschien wat lang, maar daar ga je toch geen ruzie over maken? je kan er wel eens goed over praten, vertel hem hoe je je voelt, maar maak hem ook geen verwijten, vertel hem dat je begrijpt waarom hij het deed (wel alleen als je het ook echt begrijpt hé, anders vraag je gewoon waarom hij dat niet eerder heeft gezegd. dan blijft het niet bij onze speculaties in verband met het 'waarom', maar heb je zekerheid.)
praat er gewoon eens over zou ik zo zeggen

xxx
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 09:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou beledigd zijn, hem waarschijnlijk een klap geven (ja, weet... geweld is geen goede oplossing) en dan zou hij me mogen uitleggen waarom hij dat pas na 2 jaar verteld. in die tijd ken je elkaar al zo lang. ik zou dan zo aan m gaan twijfelen wat er dan nog meer gelogen is etc. waarschijnlijk zou ik zelfs t contact verbreken. zou me zo zwaar genaaid voelen.
het gaat me bij een jongen nl echt niet om geld, zeker niet.
Reageren

Regels voor berichten