![]() |
|
Kiekeboe
![]() ![]() ![]() edit: 1gb vind ik toch wel krapjes... misschien beter 2 doen.. voor een goed overzicht www.webhosters.nl Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 14:44. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
tja liever teveel als te weinig lol.... voorbeeldje; http://www.hostus.nl/ uitermate goedkoop... Budget pakket prima specificaties... maarja is het kwaliteit
![]() ook zou ik best es een keer een linkje naar een ftp site met warez/mp3s ofzo op forum willen plaatsen (niet zo erg dat het een fxp board word ofzo lol) .. hoop dat ze daar niet moeilijk over doen en wat vrouwelijk schoon moet ook wel kunnen (geen pr0n pics) ![]() Laatst gewijzigd op 04-12-2002 om 15:10. |
![]() |
|
ik heb me aangemeld ( www.freerider.nl) 2gb datalimiet per maand moet genoeg zijn voor nu
![]() |
![]() |
|
Ik doe de hosting vaak via www.deheeg.nl.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
vBulletin is over het algemeen vrij goed in het opsporen van illegale versies van hun software, en zal vervolgens je host emailen of die software van jouw account verwijderd mag worden. Omdat je host het enige duidelijke aanspreekpunt is voor wat jij op internet zet kunnen ze volgens mij wel degelijk enigszins verantwoordelijk worden gehouden.
|
d0h lunchbox dat weet ik toch niet.. er zijn zoveel online dingetjes die je hoort te kopen maar vele niet doen zonder problemen.. zo'n forum is nieuw voor mij..
maargoed ik ben benieuwd dan lol (ik heb spy fixed versie) ...ander forum is eventueel ook goed ![]() en tja het blijft natuurlijk een vrij persoonlijke site.. niks groots ofzo (al heb ik een domein geregged) Laatst gewijzigd op 08-12-2002 om 09:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vBulletin heeft trouwens er iets ingezet dat als er een board ergens online staat, dat dat in een darabse bij vbulletin word gezet |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|