Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb hetzelfde probleem..
|
Verwijderd
|
Zelf smoke ik bijna nooit tijdens school, heel af en toe, als we ff lol willen trappen.
Maar ik vind he nooit zo kicke om stoned tussen 850 niet stonede leerlingen te lopen. Kweet niet waarom maar dat vind ik gewoon. Ben ook nooit gepakt, daar zorg ik wel voor. Maar af en toe vind ik het wel grappig met wat vrienden stoned in de klas zitten en lol trappen. |
![]() |
|
![]() |
Rond november was het vrij erg iedereen smoorde erop los het was voor 't school tijdens pauzes, tijdens de middag af en toe na school... wwe liepen hele dagen stoned door't school
![]() ![]() We hebben effe problemen gehad met school maar dat is ook gelukkig opgelost zonder dat ze de ouders hebben ingelicht ![]()
|
soms, nu moet ik echt veel doen dus dan blijf ik liever nuchter, maar soms heb ik gewoon zin in een blow en dan smoke ik waar ik op dat moment ben (dus ook op school). maar op school probeer ik mee te stoppen. alleen t weekend is beter voor € en voor mijzelf
![]()
|
Toen ik 15 was begon ik met blowen, in het jongerencentrum en alleen in het weekend, na een tijdje werd het meer en begon ik ook doordeweeks, totdat we zelfs 10 minuten voor de 1e les nog een dikke joint rookten.... Goed, de Mavo heb ik toen nog net af kunnen maken, toen kwam het 1e jaar SPW, iedere dag stoont in de klas, iedere pauze op mijn oude school, blowen met vrienden, tot na een half jaar ik bij de directeur moest komen, die me vertelde dat ik beter kon gaan werken, zo gezegd zo gedaan. Toen ben ik fabriekswerk gaan doen, je raad het al, iedere dag met collega's voor het werk blowen, toen ik daar ontslagen werd, ben ik weer een school gaan zoeken, SCW kwam eruit, daar ging ik samen met een vriend van mij heen, samen doordeweeks gestopt, 3 maanden... toen begon hij weer (weet ik is geen excuus) maar toen ben ik ook weer begonnen doordeweek, maar doe nog steeds NIET onder school en dat is voor mij de beste oplossing, mijn advies, ga blowen als je alle belangrijke zaken van die dag gedaan hebt, is veel beter......
|
![]() |
eens in de week benk ongeveer high op school. Bij mij gaat het dan ook veel relaxter en leuker allemaal. Opstel godsdienst (weliswaar onleesbaar) een 9! kijk, dat is dan ook geen motivatie om te stoppen he...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik moest vorig jaar van school af, maar ik denk niet dat dat door het blowen kwam. en nu, nu blow ik ook wel eens in de pauzes. nooit betrapt. nog niet iig. er worden wel mensen op school verdacht van drugsgebruik etc. maar ik weet niet wie.
stoned in de les zitten kan wel 's problemen veroorzaken. maar bij levensbeschouwing vind ik bijvoorbeeld de lessen dan veel interessanter.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Urine test omzeilen Verwijderd | 35 | 22-06-2011 17:55 | |
Drugs & Alcohol |
Opmerkelijk drugsnieuws topic Wammus | 130 | 23-01-2010 17:39 | |
Drugs & Alcohol |