Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dan vind je degene wel leuk. Ik bedoel, als je alleen zijn aandacht leuk vond hield het daarmee op.
Als ik iemand niet leuk vind, ongeacht of ik zijn aandacht leuk of niet leuk vind, boeit het me niet wat hij van mij vind. Volgens mij hou je jezelf [beetje] voor de gek. :/
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat geeft een gevoel van macht. *MUHAHAHAHAHAH* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zal het anders formuleren > IK zou niet de behoefte hebben aan 'sjansen' a) met iemand die ik niet leuk vind. Aandacht kan best leuk zijn, maar als ik aandacht krijg van iemand die ik gewoon niet zie zitten of vreselijk vind ga ik daar zeker niet op in, en al helemaal kan het me gestolen worden wat hij-nou-precies-van-me-zou-vinden. b) als ik een vriend heb zal ik sjansende jongens direct vertellen (niet zo direct, maar meer zoiets zeggen als; 'hehe, ja, dat vindt mijn vriendje ook') dat ik geen interesse heb. Als ik de jongen dan ook nog aardig vind kijk ik helemaal uit, en zal ik hem op een afstandje houden. Aandacht is prima, maar het kan ook verstikkend en vooral afstotend werken als ik de jongen in kwestie niet leuk vind.
||
Citaat:
En als diegene waarmee ik "speel" verliefd op me is, zal ik er ook mee ophouden, en als ik dat van te voren al wist, zou ik er niet eens aan beginnen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Liefde & Relatie |
meer dan gewone vriend? Hartje | 12 | 11-03-2006 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je hierop reageren? onzekerdoosje:p | 59 | 29-10-2004 14:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 | |
Psychologie |
heb je enig id wat 't met je zou doen als je nog maar een dag zou bestaan?! CoveredEyes | 62 | 06-05-2003 21:44 |