Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2002, 21:41
marlies
marlies is offline
Het is me nog niet overkomen, maar ik zat hier laatst over te denken. Stel je hebt een vriend, en daar ben je heel blij mee, maar er is iemand anders die ook wel interesse in je toont. Je vindt diegene niet leuk, alleen zijn aandacht. Je weet alleen niet zeker of hij vindt wat hij vindt, maar je wil het wel weten...wat zou je doen?
Er een beetje op in gaan, om het zeker te weten, maar daarbij toch diegene kunnen kwetsen
of niets doen, niet reageren, maar toch het niet zeker weten?
Oud 09-12-2002, 21:44
Verwijderd
Ik zou er zeker wel een beetje 'mee spelen' om erachter te komen wat die persoon wil. Dat is misschien best slecht (helemaal voor mezelf, omdat ik er prat op ga dat ik zo pragmatisch en reëel in relaties ben). Maar het is wel heel menselijk.

Ik weet gewoon 100% zeker dat ik nooit zou vreemdgaan met iemand als ik een goede relatie heb, maar ik zou zeker wel proberen uit te vinden of het zou kúnnen.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 21:58
Verwijderd
Niet op ingaan. Ik vind het bijzonder lullig voor diegene.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 22:36
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Normaal doen anders is het bijzonder kwetsend en dat is een understatement.
Vooral als die jongen verliefd op je wordt.
Oud 09-12-2002, 23:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
******** schreef:
Niet op ingaan. Ik vind het bijzonder lullig voor diegene.
agree
(en evt. ook voor je vriend(in), als je 'te ver' gaat met dat spelen...)
Oud 09-12-2002, 23:25
Verwijderd
Nja.. ik zou er dus echt niets voor doen.. Ik ga toch niet 2 mensen lopen kwetsen alleen maar voor wat zelfbevestiging ofzo!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 23:49
Dotcom
Dotcom is offline
Vrouwen die zoiets doen zijn echt trutten, ik zou de eventuele vriendschap die we zouden hebben meteen verbreken (in het geval van de jongen waar ze aandacht bij vraagt).

Beetje een jongen verliefd maken en dan gewoon een vriendje hebben! Dat is echt gemeen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 09:04
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
Citaat:
Dotcom schreef:
Vrouwen die zoiets doen zijn echt trutten, ik zou de eventuele vriendschap die we zouden hebben meteen verbreken (in het geval van de jongen waar ze aandacht bij vraagt).

Beetje een jongen verliefd maken en dan gewoon een vriendje hebben! Dat is echt gemeen.
mannen doen ook zulke dingen.
Oud 10-12-2002, 10:17
Verwijderd
Zoals nare man zegt, ik weet zeker dat ik niet vreemd zal gaan, maar ik zou diegene niet direct afwijzen, misschien wel hints ofzo dat het niks wordt, maar ik kan het niet laten er toch nog wat mee te spelen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:
Zoals nare man zegt, ik weet zeker dat ik niet vreemd zal gaan, maar ik zou diegene niet direct afwijzen, misschien wel hints ofzo dat het niks wordt, maar ik kan het niet laten er toch nog wat mee te spelen.
Wij zijn mannen, wij hebben het recht om onze lul achterna te lopen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 10:46
Isobel
Isobel is offline
Dan vind je degene wel leuk. Ik bedoel, als je alleen zijn aandacht leuk vond hield het daarmee op.
Als ik iemand niet leuk vind, ongeacht of ik zijn aandacht leuk of niet leuk vind, boeit het me niet wat hij van mij vind. Volgens mij hou je jezelf [beetje] voor de gek. :/
Oud 10-12-2002, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Isobel schreef:
Dan vind je degene wel leuk. Ik bedoel, als je alleen zijn aandacht leuk vond hield het daarmee op.
Als ik iemand niet leuk vind, ongeacht of ik zijn aandacht leuk of niet leuk vind, boeit het me niet wat hij van mij vind. Volgens mij hou je jezelf [beetje] voor de gek. :/
Kul. Aandacht is gewoon vleiend, dan hoef je die persoon nog niet leuk te vinden. Ik ga ook wel eens in op avance-pogingen van meisjes waarmee ik totáál niks wil, ook niet voor één avondje, maar gewoon omdat het leuk is om er een beetje mee te spelen, en precies zoals ik zei om te zien of het eventueel zou kúnnen.

Dat geeft een gevoel van macht.

*MUHAHAHAHAHAH*
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 11:15
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
ik ook, sjansen blijft leuk, ookal heb je een vriend
Oud 10-12-2002, 12:16
Isobel
Isobel is offline
Citaat:
nare man schreef:
Kul. Aandacht is gewoon vleiend, dan hoef je die persoon nog niet leuk te vinden. Ik ga ook wel eens in op avance-pogingen van meisjes waarmee ik totáál niks wil, ook niet voor één avondje, maar gewoon omdat het leuk is om er een beetje mee te spelen, en precies zoals ik zei om te zien of het eventueel zou kúnnen.

Dat geeft een gevoel van macht.

*MUHAHAHAHAHAH*
*is niet onder de indruk*. Jij bent een jongen.

Ik zal het anders formuleren > IK zou niet de behoefte hebben aan 'sjansen' a) met iemand die ik niet leuk vind. Aandacht kan best leuk zijn, maar als ik aandacht krijg van iemand die ik gewoon niet zie zitten of vreselijk vind ga ik daar zeker niet op in, en al helemaal kan het me gestolen worden wat hij-nou-precies-van-me-zou-vinden. b) als ik een vriend heb zal ik sjansende jongens direct vertellen (niet zo direct, maar meer zoiets zeggen als; 'hehe, ja, dat vindt mijn vriendje ook') dat ik geen interesse heb. Als ik de jongen dan ook nog aardig vind kijk ik helemaal uit, en zal ik hem op een afstandje houden. Aandacht is prima, maar het kan ook verstikkend en vooral afstotend werken als ik de jongen in kwestie niet leuk vind.
Oud 10-12-2002, 12:23
Onlyme
Onlyme is offline
De aandacht die ik van mn vriendin krijg is meer dan genoeg. Ben niet zo aandachtgeil.
Buiten dat, is het ook bijzonder lullig voor mn vriendin. Om maar te zwijgen over degene waar je mee "speelt".
Oud 10-12-2002, 12:33
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Buiten dat, is het ook bijzonder lullig voor mn vriendin. Om maar te zwijgen over degene waar je mee "speelt".
Als ik een vriend heb, vertel ik dat altijd gewoon tegen hem. Ik heb er ook geen problemen mee als hij dat doet, zolang het maar bij sjansen blijft.
En als diegene waarmee ik "speel" verliefd op me is, zal ik er ook mee ophouden, en als ik dat van te voren al wist, zou ik er niet eens aan beginnen.
Oud 10-12-2002, 16:15
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nja.. ik zou er dus echt niets voor doen.. Ik ga toch niet 2 mensen lopen kwetsen alleen maar voor wat zelfbevestiging ofzo!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten