Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2003, 14:33
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Tjah, meer aan die zin heb ik nie toe te voegen....

Ik heb 't eerst op onzin gezet, maar ik had kunne verwachten dat ik daar minder serieuse reactie zou krijgen....Het lijkt me dus beter het hier neer te zetten, als dat mag btw...Zo niet dan mar een slotje...

Wat zou je doen als je nog maar een dag had te leven, of iets langer (een maand)?
Is er iets wat je nog heel graag wil doen?
Hoe zou je reageren denk je?
Zou je helemaal gek worden en verdrietig of zou je niet bij de pakken neer gaan zitten en juist het beste eruit halen?

Misschien heb je wel zoiets van...Waarom denk je hier in godsnaam bij na??Dat heeft toch helemaal geen nut?
(die reacties kreeg ik dus bij onzin)

Ik denk dat je verder moet nadenken als dat en ik denk dan aan de mensen die dit nieuws inderdaad te horen kregen...
Misschien zou jij daar ook aan kunne denken als je dit leest...
Oud 15-04-2003, 14:55
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 15-04-2003 @ 15:33:
Zoveel.. zorgen dat ik iets van m'n leven maak,
en dus naar school gaan (diploma),
lekker in m'n vel zitten, een gezinnetje ed opbouwen..
Maar ja, dat kan niet in zo'n korte tijd. Helaas.

Denk dat ik aan een paar mensen zou vragen
waarom ze bepaalde dingen hebben gedaan.
Antwoord zoeken op vragen die ik beantwoord moet
hebben.. Hoewel het lef er niet voor is, ook dan niet denk ik.
Voor de rest zou ik bij goede vrienden ed blijven,
zorgen dat het de beste periode van m'n leven word..
(als het een maand is. Als het een dag is weet ik het niet)
Citaat:
Verdrietig, kwaad, teleurgesteld, bang, blij.

Citaat:
Zou je helemaal gek worden en verdrietig of zou je niet bij de pakken neer gaan zitten en juist het beste eruit halen?
Allebei denk ik. In eerste instantie draai 'k
ws door, kan niet meer helder denken etc etc..
Daarna wil ik er wel het beste van maken..

Citaat:
Misschien heb je wel zoiets van...Waarom denk je hier in godsnaam bij na??Dat heeft toch helemaal geen nut?
(die reacties kreeg ik dus bij onzin)
Volgens mij is onzin voor de lol, niet voor
depri gedachtes..
Oud 15-04-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 15-04-2003 @ 15:55:
maar als je nog 1 dag of iets meer te leven hebt, waarom heb je dan nog je diploma nodig?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:09
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 15-04-2003 @ 16:02:
maar als je nog 1 dag of iets meer te leven hebt, waarom heb je dan nog je diploma nodig?
Om het gevoel dat ik iets bereikt heb.
't Zou mij een gevoel geven dat ik niet voor niets de hele tijd loop te 'vechten', alleen om naar school te kunnen.
Oud 15-04-2003, 15:28
Maantje
Maantje is offline
ik zou in mijn boom gaan zitten, als het lekker regent. ik zou niet bang zijn. de hele dag naar de wolken staren...(okeej dat gaat een beetje moeilijk als t regent maja...)
rustig en pijnloos doodgaan.

als ik dood ben moet ik begrafen worden en er een jonge boom op mij geplant worden, liefst olijvenboom. die word tot 5000 jaar en blijf ik nog lang in iedereens geheugen.

(hihi moge ze mee eerst uit een boom hale en daarna een boom op mij planten)
Oud 15-04-2003, 15:30
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
En jij Staybeautiful?

(ik beantwoord de vrag nog wel een keer... )
Oud 15-04-2003, 15:42
MazeMouse
MazeMouse is offline
Gewoon een leuke dag samen met Edith en Ester hebben
Oud 15-04-2003, 15:47
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Toen ik de titel las, moest ik gelijk denken aan een liedje van Marco Borsato. Ik vind het best wel een mooi nummer, en de tekst spreekt mij wel erg aan. Ik denk dat je daar ook wel mijn antwoorden op jouw vragen uit kunt halen...

Als er nooit meer een morgen zou zijn
En de zon viel in slaap met de maan
Heb je enig idee wat het met je zou doen
Als je nog maar een dag zou bestaan?

Zou je hart zich weer vullen met vuur?
Van de eeuwige schaamte bevrijd
Keek je niet meer benauwd naar de klok aan de muur?
Kwam je los uit de greep van de tijd

Zouden zorgen niet langer je leven bepalen
En had je voor angst geen ontzag?
Was je held of heldin van je eigen verhalen
Al was het dan maar voor een dag

Zou de toekomst niet langer je denken beheersen
En leefde je voor het moment
Met een luisterend oor voor het kind in jezelf
Zou je eindelijk weer zijn wie je bent

We verbannen de dromen naar morgen en later
Maar doet het je stiekem geen pijn?
Dat je dan pas zou doen wat je altijd al wou

Oud 15-04-2003, 15:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wat zou je doen als je nog maar een dag had te leven, of iets langer (een maand)?
Het ligt eraan waarom ik nog maar een dag/maand te leven had: als het een ernstige ziekte is, doe je denk ik iets anders dan als bijvoorbeeld de wereld zou vergaan .
Ik denk dat ik me heel erg rot zou voelen, omdat ik nog lang niet alles heb gedaan in mijn leven wat ik zou willen doen...
Ik zou me de rest van die maand zo gewoon mogelijk door willen brengen, school, zwemmen, etc. De laatste dag zou ik mijn ouders, vriend en vriendinnen graag bij me willen hebben, en gewoon lekker rustig thuis blijven, op mijn 'eigen' plekje... Niet te dramatisch allemaal, maar wel zo dat je goed en rustig fijn afscheid kunt nemen...
*is heel erg blij dat zij zoiets -nog niet- te horen heeft gekregen*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:58
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef op 15-04-2003 @ 16:47:
Toen ik de titel las, moest ik gelijk denken aan een liedje van Marco Borsato. Ik vind het best wel een mooi nummer, en de tekst spreekt mij wel erg aan. Ik denk dat je daar ook wel mijn antwoorden op jouw vragen uit kunt halen...

[/I]
Hehe, you got me...Daar komt mijn vraag ook uit...Ik heb zijn cd en ik vind zijn teksten echt super!!!
Hij heeft echt mooie vragen in zijn teksten verwerkt zitten en hij zingt tenminste ergens over!!Die vieze chicky gurls ernaast gezet...Bah! Die kan ik echt niet uitstaan!
Maar goed, ik moet nu weg...
Ba byeee
Oud 15-04-2003, 17:13
Miracle
Miracle is offline
Ik heb er overna gedacht, maar ik denk nu dat ik het weet.
Ik zou veel mensen uitnodigen naar me toe te komen. Ik zou met iedereen willen praten. Oude herinneringen ophalen en gewoon bepaalde dingen afsluiten. Der zijn nu een hoop dingen die langzaam uit m'n leven zijn verdwenen en daar zou ik geen vrede mee hebben als dat zo zou blijven tot ik dood ga.
Ook zou ik een paar uur bij de paarden willen doorbrengen, samen met iedereen die ik ken vanuit daar.
Ik wil absoluut geen huil dag, maar juist terugdenken aan hoe ik heb geleefd. Ook zou ik mensen uit m'n oude woonplaats uitnodigen. Ook zou ik een paar mensen eens goed willen uitschelden en een paar confronterende vragen stellen.
Het liefste hou ik m'n familie erbuiten, dat zou ik willen, maar dat gaat denk ik nit lukken.

Ik zou het niet erg vinden om te weten. Ik zou denk ik ook niet in paniek raken. En misschien zelfs blij zijn dat ik eindelijk zekerheid heb over m'n leven. Natuurlijk ben je verward, maar ik hoop dat ik er goed mee om kan gaan.
Oud 15-04-2003, 20:37
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Hehe, you got me...Daar komt mijn vraag ook uit...Ik heb zijn cd en ik vind zijn teksten echt super!!!
Had al zo'n vaag vermoeden dat dat daar vandaan kwam... Vooral ook omdat dat zinnetje precies uit dat nummer komt... Maar ik moet je wel gelijk geven, hij heeft idd heel mooie teksten!! Heb ook een aantal cd's, en er zitten echt heel mooie nummers tussen.

Wel een leuke vraag van jou trouwens!!
Oud 15-04-2003, 20:42
gothicje
gothicje is offline
hum het verleden willen afsluiten en zorgen dat ik een goede adruk bij iedereen achterlaat, alle goede herineringen naar voren halen en de slechte wegdrukken (misschien wel niet goed)
en tja weet het niet echt
maar in ieder geval iedereen laten weten hoeveel ik om ze geef en van ze hou
als ik echt nog maar een dag zou hebben zou ik niet alles tot in het diepste punt gaan uitpraten omdat dat vaak alleen maar slechter afloopt
Oud 15-04-2003, 21:28
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef op 15-04-2003 @ 21:37:
Wel een leuke vraag van jou trouwens!!
Thanx
Oud 16-04-2003, 18:54
Verwijderd
Ik zou afscheid nemen van iedereen en proberen om het de leukste dag van m'n leven te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:08
Verwijderd
Ik zou het vreselijk vinden maar geen tijd hebben om verdrietig te zijn.. Ik zou alle mensen van wie ik hou om me heen verzamelen en een groot feest geven met zn allen.. Iedereen vind me dan toch wel zielig genoeg om nog even van alles te regelen (om het bot te zeggen) met nog even wat geweldige bands die spelen en heerlijke muziek en prachtige mensen..

Het liefst zou die dag af willen sluiten met dan ook nog parachutespringen, omdat dat iets is wat ik gewoon écht nog eens wil doen in mijn leven..

En eerlijk gezeg zou ik ook nog een laatste keer sex willen hebben.. of eigenlijk 'de liefde bedrijven'.. Een laatste keer die intimiteit en dat alles delen met iemand.. mja, dan moet ik niet iets gigantisch besmettelijks hebben natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:40
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
dreen schreef op 15-04-2003 @ 18:13:
Ik heb er overna gedacht, maar ik denk nu dat ik het weet.
Ik zou veel mensen uitnodigen naar me toe te komen. Ik zou met iedereen willen praten. Oude herinneringen ophalen en gewoon bepaalde dingen afsluiten. Der zijn nu een hoop dingen die langzaam uit m'n leven zijn verdwenen en daar zou ik geen vrede mee hebben als dat zo zou blijven tot ik dood ga.
Ook zou ik een paar uur bij de paarden willen doorbrengen, samen met iedereen die ik ken vanuit daar.
Ik wil absoluut geen huil dag, maar juist terugdenken aan hoe ik heb geleefd. Ook zou ik mensen uit m'n oude woonplaats uitnodigen. Ook zou ik een paar mensen eens goed willen uitschelden en een paar confronterende vragen stellen.
Het liefste hou ik m'n familie erbuiten, dat zou ik willen, maar dat gaat denk ik nit lukken.
Nou, ik had het niet beter kunnen zeggen Zo zou ik het waarschijnlijk ook willen. Alleen ik zou m'n familie er wel bij betrekken, die ook uitnodigen. Ja ik vind het zo een mooie afsluiting met een goed gevoel zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 23:49
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik denk dat ik het niemand zou zeggen, en gewoon een feestje organiseren of zo, gezellig samen eten, wat alcohol erbij. Gewoon gezellig samen zijn met vrienden, de belangrijkste mensen in mijn leven. Mijn ouders zijn alvast ook uitgenodigd. Ik denk niet dat ik mijn laatste dag zou verspillen aan mensen uitschelden. Te veel tijdverspilling.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 14:16
Verwijderd
als ikn og maar een bepaalde tijd te leven had? uhm.. alles doen wat ik nog zou willen doen.. heel veel bij vrienden en famlie enzo zijn..
ik zou heel graag nog een keer naar een tropisch eiland willen... en naar afrika
ik zou in eerste instantie alleen nog maar kunnen huilen denk ik, aangezien ik mijn leven zo tog best wel tof vind... daarna zou ik denk ik alles uit mijn leven willen halen wat er nog in zit...
hmz.. tja.. ik begrijp wel dat je over dit soort dingen veel nadenkt natuurlijk.. er gebeurt zoveel in dit leven enzow.. ik vind het ook l*llig als mensen zo reageren *wat je dus bij onzin had gezegd*

Charlotte
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 07:42
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jeej, ik zie nu pas in hoe moeilijk de vraag is en wat ik zou doen...
Ik zou net als Betamethason heel verdrietig/kwaad/bang worden!
Ik zou niet de heledag gaan huilen ofzo...Ik wil er een mooie dag (week/maand) van maken...

Als ik er het geld voor heb wil ik graag nar Angola (daar komt mijn vriend vandaan) en nog een keer naar Spanje en daar alleen een strandwandeling maken...Dan naar t zelfde strand als waar ik voor het eerst lag toen ik in Spanje was (bij die tweede was als 'zand' stenen maar goed dat doet hier niet toe...)

Ik zou mijn familie er cker wel bij betrekken...Ze zouden me het denk ik niet in dank afnemen als ik dat niet deed!Ik weet niet wat ik zou doen...Een feest geven vind ik een beetje raar!Waarom precies weet ik niet...Maar ik zou denk ik ook wel de mensen om wie ik geef om me heen willen hebben...Voor de laaste keer

Ik wil nog wel een keer bungyjumpen (of hoe je dat ook spelt).Lijkt me supereng maar dat vind ik echt zoiets dat je moet hebben gedaan voor je dood!

Net als HaWaHaai al zei; het ligt ook aan de reden waarom je dood gaat....Ben je ziek of vergaat de wereld?Ondanks het verschil zou ik het ook rustig an doen...Misschien met zn allen eten...

Dusjcrib, je hebt helemaal gelijk met dat kleine verhaaltje in je post...
Oud 18-04-2003, 07:50
Verwijderd
Ligt ook bij mij aan de reden waardoor het zou komen... Ik weet ook niet of het nut heeft om hier over na te denken, simpel omdat je op dat moment waarschijnlijk toch anders zult reageren dan je nu denkt dat je zou doen. Ik heb er al zoveel over na gedacht, ik kom er niet eens uit. Ik hoop ook dat ik het nooit zal (hoeven) weten.

Ik weet dus niet precies wat ik zou doen en hoe ik zou reageren, het zou ook zeker afhankelijk zijn van de reden waarom ik nog maar zo kort te leven zou hebben. Ik zou de hele tijd (dag/week/maand/wat dan ook) bij m'n vriend en bij m'n katten willen zijn, tussendoor zou ik ook nog wel wat andere mensen (ouders, zusjes, andere familie en vrienden) willen zien, maar ik zou iig heel de tijd mijn vriend/katten om me heen willen hebben.

Ik wil voorlopig nog niet 'niet bestaan', dus laten we hopen dat ik voorlopig ook nog niet te weten kom hoe ik dan zal reageren en wat ik dan zou willen doen ed.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 10:12
Miss Helena
Miss Helena is offline
Als ik nog één dag zou leven, zou ik alle mensen die mij dierbaar zijn, bedanken voor alles wat ze voor mij hebben gedaan. Dat is veel, en ik zou de tijd nemen iedereen persoonlijk te bedanken.
Oud 18-04-2003, 13:01
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Betamethason schreef op 15-04-2003 @ 15:55:
lekker in m'n vel zitten, een gezinnetje ed opbouwen..
Maar ja, dat kan niet in zo'n korte tijd. Helaas.

Denk dat ik aan een paar mensen zou vragen
waarom ze bepaalde dingen hebben gedaan.
Antwoord zoeken op vragen die ik beantwoord moet
hebben.. Hoewel het lef er niet voor is, ook dan niet denk ik.
Voor de rest zou ik bij goede vrienden ed blijven,
zorgen dat het de beste periode van m'n leven word..

Verdrietig, kwaad, teleurgesteld, bang, blij.

Allebei denk ik. In eerste instantie draai 'k
ws door, kan niet meer helder denken etc etc..
Daarna wil ik er wel het beste van maken..

Volgens mij is onzin voor de lol, niet voor
depri gedachtes..

HAHAHAHHA
Je hebt nog 1 dag te leven en je wilt een DIPLOMA HALEN???

OMG ik heb nog veel te leren over sommige mensen.

Ik zou zelf zoveel mogelijk adreanline proberen te krijgen en de meest rare shit doen die er bestaat
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 13:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 18-04-2003 @ 11:12:
Als ik nog één dag zou leven, zou ik alle mensen die mij dierbaar zijn, bedanken voor alles wat ze voor mij hebben gedaan. Dat is veel, en ik zou de tijd nemen iedereen persoonlijk te bedanken.
Dat vind ik een hele mooie!!Was ik helemaal vergeten!
Oud 18-04-2003, 17:55
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
wondersbestaan schreef op 15-04-2003 @ 16:47:

Dacht ik ook meteen aan*Vindt het een erg mooie tekst*
Oud 19-04-2003, 02:50
Verwijderd
Het zou dodelijk zijn. Vermoed ik
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 05:25
MrOizo
MrOizo is offline
heb je enig id wat 't met je zou doen als je nog maar een dag zou bestaan?!

hier is ook een liedje van met marco borsato die zingt over het zelfde!!!!!!!!
Oud 19-04-2003, 07:24
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 19-04-2003 @ 06:25:
heb je enig id wat 't met je zou doen als je nog maar een dag zou bestaan?!

hier is ook een liedje van met marco borsato die zingt over het zelfde!!!!!!!!
Goh hee, als je het hele topic had gelezen was je erachter gekomen dat we t daar allang over hadden gehad!
Oud 19-04-2003, 08:59
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 18-04-2003 @ 14:01:
HAHAHAHHA
Je hebt nog 1 dag te leven en je wilt een DIPLOMA HALEN???
Citaat:
Blueeyez03 schreef:
Citaat:
Betamethason schreef:

En misschien ging het er wel om dat ze nog zo lang als het kon naar school wil gaan?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 09:42
Verwijderd
als het nog een dag is, zou ik denk ik proberen zoveel mogelijk famillieleden en vrienden te bereiken.

vervolgens ga ik samen met mijn vriendin wachten op 'het' moment
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 12:24
smilegirl
smilegirl is offline
alst nog maar 1 dag zou zijn...zouk een soort van feestje geven met alle mensen die me dierbaar zijn..
natuurlijk ist geen feest als je doodgaat...
maar ik zou niet de hele dag gaan huilen met de mensen..
ik zou nog 1 keer met me pony gaan rijden op me allerbest..
en op die dag zouk graag willen parachutspringen....

maar alst langer zou zijn...
zouk van elke dag wat maken...
elke dag is er dan 1...
zou elke dag veel tijd doorbrengen met me vriendinnen vriendje enz enz...zou elke dag gaan paardrijden..

eigenlijk zouk gewoon doorgaan waar ik nu mee bezig ben..
alleen dan alles meer en meer van dingen gaan genieten..

en ik zou meer leuke dingen gaan doen

ja b-tje vage reactie op deze topic maar denk er eigenlijk nie zo over na
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 12:55
LUV YA ALL!!!
LUV YA ALL!!! is offline
Als ikke nog maar 1 daggie te leven had, zou 'k een superparty geven, waar alle mensjuh's mogen komen die ik (heel) graag mag en die me dierbaar zijn... Als die mensen dan niet kunnen komen, omdat ze ziek zijn, zou 'k bij die mensen zelf langskomen met allerlei lekkere dingen...
Ik zou willen dat 1 dag wat meer uren had, anders kan 'k nooit in die ene dag bij alle mensen die me dierbaar zijn niet meer op visite...
Als ik nog maar 1 dag te leven had, zou 'k een superlang gaan skeeleren, het liefst ook nog bungeejumpen...
En eigenlijk ook nog wel een wereldreis maken, maar dat kan helaas nooit in 1 dag...
Ook zou ik op die dag een lekkere lange wandeling door 't bos en over de heide gaan wandelen... lekker in de natuur...
Nu weet ik eigenlijk nog veel meer, maar da's te veel om op te schrijven wat ik in die ene dag zou doen...
Dusz ik kap maar 's...

Dikke zoen!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:27
Fantôme
Fantôme is offline
eej,

'k heb hier ook idd wel eens over nagedacht...
Hoe ik zou reageren? Kwaad denk ik, en verdrietig, ik zou eerst huilen maar vervolgens eruit halen wat erin zit (zo denk ik er nu over, enkele jaren terug zou ik anders gedacht hebben...). Verder zou ik echt iedereen willen vertellen hoe veel ik van ze houd, en als er op dat moment ruzies zijn, de ruzies willen bijleggen! Iedereen voor het laatst een knuffel geven, en dan met de mensen die me het meest dierbaar zijn een fantastische reis maken (die reis kan dus alleen als ik nog een maand heb, geen dag, dan zou ik alleen dat andere doen)

offtopic: suus, ik mail je nog, maar ik kan niet op hotmail komen, dus mijn LONDONverhaal komt nog!!
Oud 19-04-2003, 13:31
Sithan
Sithan is offline
Naar de mooiste plek (mocht dat in australie of japen zijn dan duurt dat wel langer dan 1 dag helaas dus dat gaat nie door) ter wereld vliegen om daar onder het genot van prachtige muziek, allemaal heerlijke versnaperingen en natuurlijk de mensen waar ik om geef, het einde tegemoet te zien en onze levensavonturen met elkaar opnieuw op te halen uit het geheugen ...
Oud 19-04-2003, 13:31
Another Way
Another Way is offline
mijzelf helemaal kapot snuiven en slikken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 13:50
*** is offline
genieten!
muziek voluit, vrienden bellen om te horen dat 't goed met ze gaat, in 't zonnetje aan 't water zitten, dineren in 't restaurant waar ik werk en naderhand met m'n collega stappen, goede herinneringen ophalen en uiteindelijk uitgeput en voldaan onder de wol kruipen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:23
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 19-04-2003 @ 14:27:

offtopic: suus, ik mail je nog, maar ik kan niet op hotmail komen, dus mijn LONDONverhaal komt nog!!
off; heej meis!Is goed hor, doe maar lekker rustig aan... xxxxiezz
Oud 19-04-2003, 20:16
diane
diane is offline
Op mijn laatste dag dat ik zou leven.
Mezelf 1 dag proberen te accepteren
Ik zou met de honden in het bos gaan wandelen voor 2 uur.
Daarna met 1 van mijn verrouwens personen van de rode piste af willen skieen.Daarna wil ik al de mensen die mijn vrienden waren of mij hebben gesteund rustig bedanken en met 3 van mijn vrienden vertellen met hoe en of wat met de club.Daarna met mijn betse vriendin voor de laatste keer naar de manege toe en samen een paard kiezen en langs het strand galopperen.Daarna in mijn bed bij mijn knuffels en foto's van mijn lievelings paarden en met de ond op mijn bed wachten op het moment.Ik krijg bij het idee een volmaakt gevoel
Oud 23-04-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Dit nummer heeft best wel veel betekenis voor mij

[/B]
ik heb het gezongen op de begrafenis van een meisje dat ik goed kende.. het was haar een van haar lievelingsnummers neem ik aan, ze zong het zelf ook heel vaak...

Charlotte
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 19:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik wil nog zoveel doen..
maar ik zou er iig het beste van maken en blij zijn dat ik nog wat tijd kreeg en niet op slag dood zou gaan.
ik weet niet wat ik allemaal zou doen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 08:13
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 23-04-2003 @ 20:41:
ik heb het gezongen op de begrafenis van een meisje dat ik goed kende.. het was haar een van haar lievelingsnummers neem ik aan, ze zong het zelf ook heel vaak...

Charlotte
Ik denk dat ik al weet welk meisje je bedoelt...
Ik vind het ook een heel mooi nummer!
Hij is gelukkig weer de beste zanger van ons kaaslandje

@Charlotte....sterkte ermee, meid...Wat je in mn pm zei komt vast wel goed!
Oud 24-04-2003, 08:15
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
wallflower schreef op 23-04-2003 @ 20:54:
ik weet niet wat ik allemaal zou doen eigenlijk..
Moeilijk he?Ik heb t geprobeerd te beantwoorden, maar het is heel moeilijk!Ik denk dat het komt omdat je nu nog leeft en je je niet kan voorstellen hoe het is om te horen te krijgen...
Oud 24-04-2003, 16:04
McMotion
McMotion is offline
ik zou van m'n flat springen ben wel benieuwd hoe dat is... die laatste dag maakt dan toch niks meer uit, en veel plezier zal ik dan toch niet meer kunnen beleven, met de gedachte dat ik er een dag later niet meer zal zijn
Oud 24-04-2003, 16:09
McMotion
McMotion is offline
ow dat "of iets langer" had ik niet gelezen... dan zou ik het tot het einde toe afmaken want dan kan je er wel beter naartoe leven
ik zou al m'n geld uitgeven, gewoon veel plezier maken, een keer naar de hoeren gaan (klinkt fout, maarjah ben toch wel erg benieuwd kerels lopen toch niet voor niks hun hele leven achter hun pik aan) en verder... tja toch moeilijk voor te stellen
Oud 24-04-2003, 16:40
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
McMotion schreef op 24-04-2003 @ 17:09:
klinkt fout, maarjah ben toch wel erg benieuwd kerels lopen toch niet voor niks hun hele leven achter hun pik aan
Je zal in ieder geval je gevoel voor humor niet verliezen
Oud 24-04-2003, 16:42
horsepills
horsepills is offline
Ik zou het beste boek allertijden herlezen...:-) en daarna lekker gaan slapen met het persoon waarvan ik houd in mijn armen. volmaakt gelukkig...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:21
Wasteland
Wasteland is offline
Mezelf wel zo van de wereld af zuipen!!!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 07:07
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
I'd be free
Oud 25-04-2003, 08:35
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 25-04-2003 @ 08:07:
I'd be free
Alleen dan?
Oud 25-04-2003, 09:39
Dying Bride
Dying Bride is offline
Wilko en peter een brief sturen, m'n zusje kadootjes geven en met lara en bart afreizen naar parijs.
Alles doen wat ik wil.
Reageren

Regels voor berichten