Advertentie | |
|
![]() |
|
'n paolo maldini maar dan eerder op rechts of in 't centrum van de verdediging, ofwel 'n type dat terughangend achter de spitsen speelt, 'n naam komt niet meteen in me op...
|
![]() |
Waarom wil niemand de vedette zijn?
![]() Niemand de absolute ster van het elftal! ![]() Iedereen speelt voor jouw! Toeschouwers komen voor jouw! Dat is toch veel mooier dan verdedigen??
|
Of rechtshalf/vleugel....á la Beckham....of achter de spitsen á la Scholes....of als spelmaker/verdedigende middenvelder á la Roy Keane
Goh, tijd dat ManU eens bij mij komt kijken ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben zelf linksback, maar ik vergelijk mezelf met Stein Vreven. Dat is mijn voorbeeld in het profvoetbal op dit moment. Qua inzet dan, qua stijl eigenlijk ook. Maar ik weet niet of hij op mij lijkt. Ik probeer mijn tegenstander nl altijd eerst uit de wedstrijd te lullen voordat ik een schop uitdeel. Een tegenstander moet bang voor je zijn vind ik. Maar in dat 2e punt lijk ik wel een beetje op een type Cor Lems, Raymond Atteveld en Barry van Galen. Maar mijn pass is weer ongeveer als die van Frank de Boer. Maar dan die op wk '98 op bergkamp. Lange ballen geven vind ik ook het leukst. En je tegenstander uit de wedstrijd halen. Ik heb ook al 2 wedstrijden gespeeld en 3 gele kaarten gehaald. Stomme blessures..... Anders had ik er al meer gehad, maar morgen voor het eerst weer voetballen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja idd, maar ik twijfel nog tussen zo een keiharde verdediger of zo een lichte middenvelder als aimar of rosicky met een geweldig inzicht die het spel goed verdeeld, maar dan toch weer aan zn fysiek zou moeten worden. Aimar zou denk ik mijn grote voorbeeld zijn. Ik hoop sowieso heel erg dat hij dat jaar de beste van de wereld zal worden. Hij is mijn absolute idool!!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 |