Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En sonata is zeker een goede power metal band.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder: 17 Februari: Nieuwe Single 17 Maart: Nieuw Album Ergens in Juli: waarschijnlijk toeren door NL ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Crystal eyes Stratovarius Secret Sphere Lost Horizon Dragonland Angra Blind Guardian Freternia Sonata arctica Zonata Alstublieft
|
![]() |
Sonata roeleert wel zeker. En Tony Kakko vind ik de beste zanger. Wat een ongelooflijk heersende stem. Silence en Ecliptica zijn even goed vind ik.
Hmm ik zal maar eens mijn top tien doorgeven : 1. Nightwish 2. Blind Guardian 3. Sonata Arctica 4. Symphony X 5. Edguy 6. Helloween 7. Stratovarius 8. Hammerfall 9. Rhapsody 10. Dragonland
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
een top tien
![]() 1. blind guardian 2. rhapsody 3. sonata arctica 4. luca turilli 5. falconer 6. avantasia 7. iced earth 8. edguy 9. een band die ik nog moet leren kennen 10. nog een band die ik nog moet leren kennen ken er nog wel meer maarja.. die ken ik aleen van naam, die moet ik nog een keer outchecken osso ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maargoed, hou me verder niet zo bezig met powermetal, alhoewel Iced Earth toch wel een van favo bands is en Symphony X vind ik geen powermetal zoals hier erges genoemd werd, anders zou die op 1 staan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat mij betreft mooiere nr's Last Drop Falls Tallulah Wolf&Raven The Power Of One ![]() Black Sheep False News Travels Fast toch wel mijn fav nr's van SA denk ik ![]() valt me op dat er hier weinig Stormwarrior word genoemd.. Is een hele goede power-metal band (naar mijn mening). Paar aanraders: The Axewielder Defenders of Metal Death by the Blade Chains of Slavery Sign of the Warlord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vind het alleen niet echt power metal. Is juist een van de bands die nu nog heavy metal spelen zoals het hoort.
|
|