Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 17:36
???
??? is offline
hoi allemaal

ik zit met een probleem
ik heb nu 5 maand een lieve vriend (nadeel is dat hij broer van mijn ex is, niemand heeft er problemen mee alleen mij ex die het uit heeft gemaakt). Nu begint mijn ex allemaal persoonlijke dingen over mij te lullen en dingen die niet waar zijn . Nu raak ik al mijn vrienden kwijt door dat gelul van hem, en ik weet nu echt wie mijn echte vrienden zijn!!! Maar ik wil niet dat ik ook mijn vriend kwijtraak door hem maar zo word het er niet makkelijker op om bij hem te zijn . Ik probeer vaak met hem te praten om te zorgen dat we een beetje normaal kunnen doen tegen elkaar maar elke keer verwijt hij mij dingen en zoekt ruzie. Nu wil ik hem HEEL duidelijk maken dat hij moet kappen met dit zielige gedoe (dat gelul over mij) maar hoe maak ik hem dit heel duidelijk???
help me aub ik zit hier echt mee!!!

laat aub wat achter!!!

kusjes tijgertje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 17:40
Verwijderd
Het probleem van een ex-vriend die allerlei dingen over je zegt en daardoor je 'vrienden' tegen je op zet, ken ik. Probeer er in eerste instantie met je huidige vriend over te praten. Als jullie relatie echt goed zit, zal hij zich niks van zijn broer aantrekken. En misschien kan hij eens met zijn broer praten. Zijn broer is waarschijnlijk jaloers oid, kan het iig niet aanzien dat jij nu met zijn broer hebt. Dat is zijn probleem, op een gegeven moment ziet hij dat misschien ook wel in en houdt hij op. Ik denk dat het belangrijkst is dat jij met je vriend er over praat.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:41
Tox
Tox is offline
Gewoon een keer tegen hem uitvalllen, je hebt al proberen te praten dus dan blijven af en toe alleen de extremere maatregelen over. Dus scheldt um (het liefst in bij zijn van veel mensen) eens flink uit en zeg dat ie gewoon niet zo zielig moet doen.
Oud 16-12-2002, 18:03
???
??? is offline
ja maar wat moet ik zeggen?
waar raak ik hem volgen jullie het meeste mee?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:06
Verwijderd
Citaat:
??? schreef:
Volgens mij moet je in eerste instantie met je vriend praten. Dan weet je iig hoe hij er over denkt. En zoals ik al zei, misschien kan hij met zijn broer praten.

Ik heb het toen laten gaan, ik was te moe ed om me er mee te gaan bemoeien en ik had geen zin om 'vrienden' te redden die eigenlijk helemaal geen vrienden waren, ik had ook geen zin om het ware verhaal te vertellen aan jan en alle man. Maar als je je vrienden wilt behouden kun je denk ik beter aan hun jouw kant van het verhaal vertellen, dan wordt je ex niet alleen door jou er op aangesproken, maar ook door anderen, soms heeft dat meer zin. Het zal hem zeer waarschijnlijk een worst wezen wat jij er van vindt, daar doet hij het misschien juist wel om. En anders idd eens met hem praten waar andere mensen bij zijn, misschien reageert hij dan anders.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:14
Verwijderd
Nou ja.. een consequentie die je moet dragen omdat je iets hebt begonnen met de broer van je ex.. Nee, zeker niet goed te praten wat hij doet, maar ik kan begrijpen dat hij het er heel erg moeilijk mee heeft. Ik moet er niet aan denken dat mij dat zou overkomen!! Als iemand het uitmaakt is dat al moeilijk genoeg, als je dan constant nog wordt geconfronteerd met je ex + haar nieuwe vriend die dan ook nog eens je broer is, dus het in je eigen huis! Ik kan me voorstellen daar licht van door te draaien..

maar goed, daar heb je verder niks aan.. Als je vriend echt van je houdt dan zal hij jou wel geloven.. en nee het is niet makkelijk, maar zoals ik al zei.. dat is de consequentie van de situatie
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:15
???
??? is offline
ik heb het er vaak over met mijn vriend en die vind ook dat dit op moet houden en dat hij niet zo zielig moet doen. Hij wil er met zijn moeder over praten (die neemt het trouwens ook altijd voor mij op als we ruzie hebben) maar ik denk dat dat niet echt veel helpt, dan krijg je alleen maar gelul van oh ze heeft mijn moeder er nu ook nog bijgehaald...
Wat denken jullie hiervan dan?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:36
Elisaaa
Elisaaa is offline
Ik denk dat zijn moeder dat verder ook niet op kan lossen, maar je moet je niet te bezwaard voelen dat je vriend er met zijn moeder over wil praten. Waarschijnlijk weet hij ook niet zo goed raad met de situatie. Het is voor hem ook heel lastig. Als ik jou was zou ik die ex van je wel laten weten dat je zijn kinderachtige gedrag niet op prijs stelt. Wat hij doet is niet normaal.
Ik kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, maar ik weet zo gauw ook niet zo goed wat je eraan kunt doen.
Sterkte ermee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:21
Optima
Optima is offline
neem de vader erbij en je hebt een kwartet ( nouja..bijna0

sorry hoor maar ik vind dit niet gezond. family hopping
Oud 16-12-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
??? schreef:
Probeer je hem terug te pakken op een lage manier??? Keep it up
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 17:12
romytjuh
romytjuh is offline
een ex die dingen over je lult om je vrienden tegen je op te zetten.. waar KEN ik dat toch van??
Oud 18-12-2002, 17:17
mood indigow
mood indigow is offline
kheb precies hetzelfde meegemaakt.
mijn vriend heb ik nogsteeds. ik heb mijn ex gewoon genegeerd. en ik hb altijd ged8 dat het wel zou overwaaien.
die vrienden die me lieten vallen heb ik ook geen nmoeite voor gedaan. want ze waren blijkbaar geen echte vrienden,.
maar ik ben er uiteindelijk maar 1 kwijtgeraakt dus dat viel wel mee..
je moet je ex gewoon negeren. en hopen dat je vriend genoeg van je houd/ je genoeg leukvind om bij je te blijfen.
want als hij je echt leuk vind trekt hij zich nix aan van je ex.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:13
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Na nog eens naged8 te hbb, het is eigenlijk je eigen schuld. Je gaat toch niet met de broer van je ex. Das gewoon ziek. Dus vergeet wat ik eerder zei, als je het al gelezen had.
Oud 18-12-2002, 21:16
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Verlaag je in ieder geval niet tot zijn niveau.... Hij moet maar accepteren dan jij nu een ander hebt.
Oud 19-12-2002, 01:07
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Na nog eens naged8 te hbb, het is eigenlijk je eigen schuld. Je gaat toch niet met de broer van je ex. Das gewoon ziek. Dus vergeet wat ik eerder zei, als je het al gelezen had.
Waarom zou iemand niet verliefd mogen worden op zijn ex' beste vriend of familielid
Misschien ben ik dan wel zo vrijdenkend... Je moet het verleden zoveel mogelijk proberen achter je te laten... aangezien een relatie ook meestal tijdelijk is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten