Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja.. een consequentie die je moet dragen omdat je iets hebt begonnen met de broer van je ex.. Nee, zeker niet goed te praten wat hij doet, maar ik kan begrijpen dat hij het er heel erg moeilijk mee heeft. Ik moet er niet aan denken dat mij dat zou overkomen!! Als iemand het uitmaakt is dat al moeilijk genoeg, als je dan constant nog wordt geconfronteerd met je ex + haar nieuwe vriend die dan ook nog eens je broer is, dus het in je eigen huis! Ik kan me voorstellen daar licht van door te draaien..
maar goed, daar heb je verder niks aan.. Als je vriend echt van je houdt dan zal hij jou wel geloven.. en nee het is niet makkelijk, maar zoals ik al zei.. dat is de consequentie van de situatie |
![]() |
|
![]() |
ik heb het er vaak over met mijn vriend en die vind ook dat dit op moet houden en dat hij niet zo zielig moet doen. Hij wil er met zijn moeder over praten (die neemt het trouwens ook altijd voor mij op als we ruzie hebben) maar ik denk dat dat niet echt veel helpt, dan krijg je alleen maar gelul van oh ze heeft mijn moeder er nu ook nog bijgehaald...
Wat denken jullie hiervan dan? |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat zijn moeder dat verder ook niet op kan lossen, maar je moet je niet te bezwaard voelen dat je vriend er met zijn moeder over wil praten. Waarschijnlijk weet hij ook niet zo goed raad met de situatie. Het is voor hem ook heel lastig. Als ik jou was zou ik die ex van je wel laten weten dat je zijn kinderachtige gedrag niet op prijs stelt. Wat hij doet is niet normaal.
Ik kan me goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt, maar ik weet zo gauw ook niet zo goed wat je eraan kunt doen. Sterkte ermee in ieder geval! |
![]() |
|
kheb precies hetzelfde meegemaakt.
mijn vriend heb ik nogsteeds. ik heb mijn ex gewoon genegeerd. en ik hb altijd ged8 dat het wel zou overwaaien. die vrienden die me lieten vallen heb ik ook geen nmoeite voor gedaan. want ze waren blijkbaar geen echte vrienden,. maar ik ben er uiteindelijk maar 1 kwijtgeraakt dus dat viel wel mee.. je moet je ex gewoon negeren. en hopen dat je vriend genoeg van je houd/ je genoeg leukvind om bij je te blijfen. want als hij je echt leuk vind trekt hij zich nix aan van je ex. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien ben ik dan wel zo vrijdenkend... Je moet het verleden zoveel mogelijk proberen achter je te laten... aangezien een relatie ook meestal tijdelijk is... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Stoppen maar 17? Marjoleeeeinn | 11 | 14-01-2011 14:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ontwikkelingshulp. Verwijderd | 167 | 20-01-2010 12:57 | |
Studeren |
veranderen van studie morelo | 18 | 26-05-2009 12:10 | |
Software & Hardware |
Tik geluiden Afwaskwast | 2 | 18-02-2009 17:37 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zorg ik dat de binding sterker word voor haar??? crasht7 | 4 | 29-07-2002 15:34 |