Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm zat in Nijmegen op een bankje te niksen, komt een gast naar me toe 'of ik ff 4 euro heb, voor de trein naar huis'. Ik geef 'm, zie 'm later zitten in de coffeeshop....
En toen bedacht ik me dat 4 euro bekant 10 piek is.
|
ik maak alleen gebruik ervan zegmaar. Komen ze bijvoorbeeld weer met een fiets aan...."moet je een fiets kopen?"
"ja, voor hoeveel dan?" "3 euro." "das teveel" "oke 2 euro dan" "best" Nouja, als je zelf op het moment geen fiets hebt en ze komen met een mooi dingetje aan...kom maar hier dan hoor ! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geef nooit aan junks...dan ben ik altijd "ook maar een arme student".
![]() Ik heb 1x een dakloze (misschien ook wel junk) een paar euro gegeven, omdat hij mij gedetailleerd de weg kon wijzen, toen ik verdwaald was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 15:35. |
![]() |
||
Citaat:
k durf te wedden dat ie donker was, poging tot dreads (poging mislukt), en dat ie geld voor de trein naar arnhem vroeg... *dit is geen discriminatie. k ken die kerel*
|
![]() |
"k durf te wedden dat ie donker was, poging tot dreads (poging mislukt), en dat ie geld voor de trein naar arnhem vroeg... "
En daarbij durf ik te wedden dat die gast mij deze zomer, bij het kronenburg park, of 02.00 's nachts, tot in de flat van mijn neef,wwar ik sliep, heeft achervolgd.... No fun... " Heb je wat kleingeld???" ja hier, een euro, meer heb ik niet... "Wat???he heb je geen papiergeld voor me dan??? Waar ga je naartoe??? O heeft die geld??? Kan ik dan niet meegaan met je???... Naja hij bleef acher me aanlopen, kreeg em met geen mogelijkheid weg, maar in diie flat zitten bepaalde deuren met sloten, dus had ik em op tactische wijze op achterstand gezet, snel een van die deuren open en net voor dat hij de portiek binnenkwam was hij dicht. Naja geen heldhaftige actie dus, maar hij was verder ook niet agressief of bedreigend verder. Maar ik kon me ineens goed voorstellen waarom ze het afraden om 's nachts alleen door/langs dat park te gaan ![]() Maar goeed, t was geen bedreiging, alleen hardnekkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als men nou eens de gedachte laat varen van als ik hem niet koop, dan koopt een ander hem wel. Dan zou het zo afgelopen zijn met fietsendiefstal. Want als niemand de gestolen waar afneemt is er ook geen reden meer om te stelen. Wat dat betreft zit jij net zo verkeerd als de dief zelf.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mja, tis helemaal waar wat je zegt. en toch deed ik het, vooral uit eigenbelang ook, khad toch een fiets nodig... |
![]() |
|
kgeef eigenlijk ook nooit iets aan die mensen
sommige mensen maken er tenminste nog een muziekje fzow voor die wil ik wel eens nog wat toewerpen als et leuk klinkt maar een bedelende gast die krijgt echt niks
||
Citaat:
Je kunt niet met fietsendiefstal, maar je kunt ook niet zonder...
|
ja, heb weleens een junk iets gegeven. maar was toen aardig dronken en een vriend van mij al helemaal. maar het regende toen heel hard en hij ZEI dat hij het nodig had om droog die avond te kunnen slapen dus hebbe we hem iets van 5 euro gegeven ( ik 20 cent en m'n vriend de rest). had wel beetje medelijden met hem, maja, misschien heeft hij het wel weer aan drugs uit gegeven. toen ik m'n vriend de volgende ochtend vertelde wat hij had gedaan moest hij aardig balen
![]()
||
Citaat:
Chapeau! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo zit het in elkaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja... was het maar zo makkelijk... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Damn, daar gaat weer zo'n geniale cannabiswijsheid... Altijd weer iemand die het onderste steentje eruit trekt...
||
Citaat:
![]() Vraag 'm mijn 4 euro een keertje terug, wil je? Mag je d'r 2 van houden
||
Citaat:
![]() ik zal meteen ff contact opnemen met Van Dale ![]() saa knetter
||
Citaat:
sla jij voor 7 euro iemand in elkaar....?? ![]() k zou em een hand geven en zeggen dat ie er maar een flinke lading smack voor moet gaan halen
|
![]() |
|
|