![]() |
|
Weet je wat ik nou van dit topic vind..Niet nuttig. Wat kan jou het nou schelen wat de rest van schaamhaar vindt. Doe gewoon zoals je zelf wil of als je je erg luistert naar je vriend/vriendin doe wat hij/zij wil.
Maar voor de rest boeit het toch niet?
||
Citaat:
en over schaamhaar.. bij meisjes vind ik kaal (soms) erg mooi. maar ook een lief begroeide poes heeft zijn charmes. (al moet ik zeggen dat ik haar in mijn mond soms iets minder prettig vind.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werk het netjes bij, zodat het geen oerwoud wordt, maar dat is echt al veel werk.. ik ben verplicht het zeker een keer in de week bij te werken, anders gaat het irriteren etc etc... hoofdhaar maximaal 1 keer per twee maand ofzo... dus tja.. wel een verschil he ![]() |
![]() |
|
Ik vind dat mannen het, mits ze commentaar hebben op het wel of niet knippen bij een vrouw, ook moeten zorgen dat ze het netjes bijhouden.
Als je roept dat een ander het bij moet houden, hoor je dat zelf ook te doen. Ik vind trouwens bij meisjes kaal / streep / vormpje erg leuk, en bij mannen moet het ook niet al te lang zijn, zowiezo vind ik dat je je zak een beetje bij moet houden anders ziet het er niet uit met al die haren alle kanten op : p
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die "laat" je niet groeien, die groeien er vanzelf, en snel ook. En ik ken weinig mensen die elke dag zin hebben om hun bikinilijn te doen om het ten alle tijden perfect glad te hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik vind alles kunnen..
Helemaal kaal bij een meisje vind ik niet mooi, een streepje of vormpje een stuk mooier.. en anders inderdaad in ieder geval een beetje bijgewerkt.. Bij een jongen vind ik geen schaamhaar ook echt freaky, maar een giga bos is ook weer niet echt fijn.. Dus een beetje bijgehouden etc.. Ikzelf ben trouwens best wel lui nu het zo winter is en ik vrijgezel ben, ik hou het wel bij, maar ook weer niet echt goed.. Maar in de zomer hou ik in ieder geval de bikinilijn bij en hou ik het redelijk kort... |
![]() |
|
helemaal kaal vind ik ook niet mooi, dat is toch iets te veel het kleine meisjes-idee (vind ik),
zelf hou ik het iig kort soms in de vorm van een hartje of gewoon een streep, de zijkanten haal ik zowiezo weg, zeker als ik een vriend heb ![]()
||
Citaat:
![]() Patroontjes? kan leuk zijn, maar ook een hoop werk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nog maar een keer pech gehad met scheren en dat was (gelukkig) op mun benen, met een nieuw mesje ![]()
||
Citaat:
Maar je moet er toch niet aan denken dat dat tussen je benen hangt >_>
||
![]() |
Citaat:
Alsof jongens met schaamhaar geen tijd steken in scheren, al is het je baard!!!!!!!!
|
maar wil iemand weten waarom schaamhaar dient? (retorische vraag daar hoef ik dus geen antwoord op)
als de man klaarkomt en het komt niet in de vagina komt het in het haar en blijft steken. en kan het alsnog in de vagina terecht komen. als het er niet was heb je een grotere kans dat het weg gaat. dus vond moedertje natuur dat het handig was die rare plukjes haar en heeft ze door de evolutie ze laten blijven. en ze zeggen dat het ook iets met feromonen te maken heeft maar daar weet ik niks vanaf ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |