Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh, waar gaat dit ook echt over.. nou ja.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom een nieuwe? dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voordat er nu misverstanden ontstaan: ik had hem om raad gevraagd ![]() Maar goe ik neem denk ik toch een Asus iedereen is daar posi over.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
heej dystopia,
grappig, ik heb ook een p2 400, ik had ooit een moederbord gekocht voor fl. 35,- (2e hands, lagen er 10 op een stapeltje ![]() ![]() dus ik naar de hcc en een nieuw moederbord gekocht, ik zal ff voorlezen; 9VAAV PII, PIII, Socket 370 & Slot1/Coppermine Clock generator: 66/100/133/140/150 Geheugen;zelf 192, max. 768 1 2xAGP 4xPCI, 2xISA, 1x AMR (wat dat ook mag zijn) deze was fl. 225,- als je voor prijs gaat dan is dit wel goedkoop. weet iemand btw hoe je een pentium2 overclockt? Hij loopt nu op 4x100. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overclock howto @ http://www.tweakers.net/reviews/1
||
![]() |
Citaat:
ik zal ff in het kort uitleggen wat jumpers zijn (proberen uit te leggen dan ![]() Jumpers bevatten de instellingen van bijvoorbeeld een harde schijf slave/master of een moederbord 2 mhz per mhz. Een jumper is een soort magneetje dat om een aantal gaatjes heen past: |--- -|-- |--- of --|- zo ziet het er dan ongveer uit, en bijna iedere combinatie heeft een betekenis
|
![]() |
QUOTE]PIE schreef:
Waarom wil je eigenlijk een nieuw moederbord? Wat is er mis met die je nu hebt? Je kan nu dus ook al overclocken, maar je bent te lui om jumpertjes te verzetten? Waarom een nieuwe? dus ![]() [/QUOTE] Hij zegt dat hij niks van JUMPERS afweet, lamer! Noem hem dan niet lui, jij gaat toch ook niet in je brommer zitten rommelen terwijl je niet weet hoe je 'm moet opvoeren? (niet dat ik weet of je n brommer hebt maar als je er een had)
|||
Citaat:
Mijn Asus P3B-F, en ook alle moederborden na die tijd neem ik aan, zijn jumper-free. Je hoeft op het moederbord maar 1 jumper te verzetten, om bijvoorbeeld FSB te kunnen veranderen in de BIOS. (Om over te kunnen clocken dus) Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyways, ik snap dus niet zo hoe je dan op kunt voeren enzo. Ik hang ook vast bij die overclock tutorial op pagina 4 ![]()
|
![]() |
Mijn P3V4X draait echt te gek hoor!
Ik heb alle reviews toen bekeken, hier is nog iets: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1199&p=1 |
![]() |
|
![]() |
OK maar waar kan ik het nu kopen ik ken al die sites niet. Ik wil graag een beetje een betrouwbare winkel die snel levert en niet te duur is het mag wel wat duurder zijn zolang het maar betrouwbaar is en snel aankomt (onder rembours) want ik wil weer teringsnel Linuxen gvdgvdgvd..
Dus een Asus P3B-F of Asus P3V4X.
|
![]() |
|
![]() |
De P3B-F is alleen hier te koop: http://www.tweakers.net/pricewatch/1474
verder kan ik dat ding nergens vinden ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
http://www.tweakers.net/pricewatch/2951 271 piek ofzo |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik gaf je de info zodat je weet hoe de prijzen gem. liggen. Dat ie merkloos is maakt btw niet uit, het gaat vnl. om de soort chipset. *alhoewel sommige merken wel beter zijn dan ander natuurlijk, daar betaal je voor* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog iets: HEEFT IE EEN SOUNDCARD?!?!?!!?!
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
<dystopia> X-Mailer: Microsoft Outlook CWS, Build 9.0.2416 (9.0.2910.0) <dystopia> X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400 <dystopia> In-Reply-To: <200105101916.PAA13823276@www47.rapidsite.net> <dystopia> Importance: Normal <dystopia> Goedendag, <dystopia> Helaas is het door u bestelde produckt EOL(End Of Life) <choong> windows tetrinet rockt <dystopia> Dus niet meer te verkrijgen. <dystopia> Met vriendelijke groet, <choong> maarruh koen of dys.. heeft ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Daarom gaat de prijs omlaag! maar jouw PII is SLOT1!!! nee geen onboard shitsound... gelukkig, hoef die rotzooi niet, trekt alleen resources |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
F.e.a.r Jolt | 216 | 13-07-2006 02:26 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe PC ysselsteyn | 13 | 25-09-2004 12:47 | |
Software & Hardware |
nieuw mobo boehoe | 2 | 25-08-2003 20:30 | |
Software & Hardware |
[mobo & CPU] het liefst zo klein mogelijk .... Verwijderd | 10 | 20-10-2002 18:16 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 | |
Software & Hardware |
Kan iemand mij vertellen wat voor moederbord ik heb? Verwijderd | 15 | 27-01-2002 20:42 |