Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier bvb: *klik*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je kan alleen de 3e bank gebruiken op DDR/333 snelheid. 2 banken is de max voor DDR/400 non-registered. Dus beter dan gewoon 2 banken erop zetten, die 3e heb je toch niets aan. Bovendien vind ik 1.5GB (3x512MB) een beetje overdreven.
||||
Citaat:
![]() SP-DIF is ook leuk, mits je ook dure audiohardware hebt die daar gebruik van maakt. Zelfde geldt voor 7.1 geluid, 5.1 is nog steeds het beste verkrijgbaar en het meest logische voor mijn gevoel. FireWire is ook 'uit', alleen digi videocams gebruiken dit nog echt, en misschien een (oude?) Ipod zonder USB2 aansluiting. Wel nuttig zijn de 8 USB 2.0 sloten en SATA RAID, die de Asrock plank dan ook heeft. Verder hebben duurdere planken vaan betere overclockopties, alhoewel de K8S8X al vrij redelijk uitgebreide overclock opties heeft. Al met al zie ik niet wat het prijsverschil van 50 euro rechtvaardigt om een duurdere MSI of Asus plank te kopen. Wellicht gaat het meer om een psychologische mening dan om een objectieve, technische beoordeling. Citaat:
Citaat:
Hetzelfde geldt voor Asrock en SiS. SiS chipsets zijn favoriet, over de 'meeste bang for your buck' gesproken. SiS 755 presteert ook beter dan die VIA chipset (VIA KT800), en sowieso koop ik geen VIA meer door de slechte reputatie qua bugs. SiS is rotsstabiel en zeer gunstig geprijst. En het Asrock moederbord verpakt dat in een leuk mobo zonder overbodige extra's die 98% van de mensen toch niet gebruiken. Als je zaken als Gbit Ethernet, Firewire en SP-DIF op dit moment gebruikt, kan ik nog wel inkomen dat je deze ook wilt op een nieuw mobo. Maar anders zie ik echt geen reden om 50 euro meer uit te geven. Zonde van je geld, en nog langzamer ook. Kun je hoop leuke dingen mee doen. Heb je zelf ooit wel eens met een Asrock K8S8X gewerkt? Ohja review: http://www.ocworkbench.com/2004/asro...8x/k8s8x-8.htm
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC] nieuwe pc, advies gevraagd Guinevere03 | 3 | 07-04-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc Fall-out-boy | 2 | 16-10-2005 11:35 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] nieuwe PC D@mien | 199 | 02-04-2005 19:31 | |
Software & Hardware |