Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 14:25
Aéquitas
Aéquitas is offline
Mijn vriendin vertelde me afgelopen weekend iets vreemds, ze is al een tijd lang geintresseerd in paranormale dingen eigenlijk sinds ze zelf rare dingen begon te dromen en daar de betekenis van probeerde te achterhalen... Ze vertelde mij dat ze weleens stemmen hoort en altijd dingen aanvoelt maar dat ze toch een beetje bang ervan is. Daarna vertelde ze me wat ze dit weekend had meegemaakt:

Ze was gaan stappen samen met een paar vrienden en toen ze naar de wc liep,keek ze een meisje aan. Ze zag dat dat meisje spierwitte ogen had geschrokken keek ze meteen weg,maar bedacht toen dat het natuurlijk partylenzen waren en ze wilde zich niet laten kennen. dus ze keek het meisje weer aan en zag wederom de witte ogen. Dus ze draait zich om naar de vriend die achter haar liep en vroeg: "zag je die ogen bij dat meisje?" En hij zei haar wat bedoel je welke ogen? toen keek ze weer naar het meisje en waren de ogen gewoon bruin.

Ze weet honderd procent zeker dat het niet aan de lichtval lag en dat ze nog niks had gedronken. Het enige wat misschien zou kunnen is dat ze moe was (was 1:30 toen ze ging stappen en ze lag daarvoor net een half uur in bed toen een vriend ineens met een impulsieve actie kwam en haar uitbed belde om te gaan stappen...)

Maarruh misschien kunnen jullie er wat meer over vertellen???
Oh alleen geen flauwe dingen hier posten aub als het niks is volgens jullie zeg dat dan gewoon thx!
Oud 26-12-2002, 19:13
Sid Lain
Sid Lain is offline
Hoi,

interessant verhaal. Dat heb ik ook weleens meegemaakt;dingen zien die anderen niet zien maar dat kan liggen aan het feit dat die er niet voor openstaan. Ik zie het zelf niet als iets waar je bangvoor moet zijn; en als je er bang voor bent waar komt die angst dan vanaf? Maar als je het mij vraagt hoeft je vriendin zich er geen zorgen over te maken. Ik weet niet in hoeverre ze zich erin verdiept heeft maar als ze pas begint kan het allemaal teveel worden en zou ze er misschien meer over moeten lezen of eens praten met iemand die ook zoiets heeft meegemaakt.

Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal gehad.

Groetjes Sid
Advertentie

Regels voor berichten