Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi
IK HEB VOOR JOU DE OPLOSSING. Ga naar www.gsmweb.nl en bestel een abb. Een andere oplossing is net zoals ik heb gedaan, je telefoon sim-lock vrij laten maken. Dit kan al voor een paar tientjes. En daarna alleen een kaart bestellen. (w3.gsmweb.nl) JE BELT DAN BIJNA GRATIS, ZOLANG JE NIET BOVEN DE 45 gld in de maand komt. Groet
||
![]() |
Citaat:
Je moet i.d.d. 18 zijn om een abo af te kunnen sluiten. Over die belminuten in het buitenland nog even dit: Dutchtone is de enige die "buitenland gebruik" van de belbundel afhaalt. Hoeveel minuten een "buitenlandse minuut" kost valt niet te zeggen, hangt van het land af. Dutchtone is trouwens ook de enige die SMS-jes van de belbundel afhaalt. (1 SMS-je = 1 belminuut naar mobiel = 2 belminuten naar vast net). Alle andere providers rekenen brengen SMS en buitenlandgebruik apart in rekening bovenop de kosten van de belbundel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap echt niet hoe jullie erbij komen dat je 18 moet zijn om een abonnement af te mogen sluiten. Een vriend van me is 15 en heeft ook een abonnement (KPN) afgesloten. Hij moest zich wel legitimeren, dus ze wisten bij T for Telecom echt wel dat hij 15 was. En zo ken ik zoveel voorbeelden van minderjarigen die een abo afgesloten hebben.
Ik zie namelijk ook nergens in die folders staan dat je 18 moet zijn (wel dat er gevraagd kan worden om een recent loonstrookje) |
![]() |
|
![]() |
Bij Ben, Dutchtone en Debitel moet je toch echt 18 zijn om een abo af te sluiten (ik ga ervan uit dat KPN en Telfort die grens ook hanteren, maar ik heb voor die netwerken nog nooit minderjarige klanten gehad). Hoe ik daarbij kom ?? Misschien omdat dit in de dealer-instructies van die Providers staat.
En hoe T for Telecom het voor elkaar krijgt om voor 15 jarigen een abo af te sluiten, geen id, maar het lijkt me sterk, als ik nl. een aanvraag doe voor een minderjarige krijg ik nl. altijd een afwijzing. Dat het nergens in folders staat dat je 18 moet zijn ..... ach er staan wel meer dingen niet in. Je moet voor een aanvraag ook een vaste woon en verblijfplaats hebben, of iig een post-adres, maar dat staat toch ook nergens in de folders ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Sim only abonnement of abonnement met telefoon Maatje66 | 6 | 26-02-2016 21:17 | |
Werk, Geld & Recht |
Telefoon Abonnement mixmasie | 1 | 29-06-2011 18:27 | |
Werk, Geld & Recht |
abonnement tijdschrift: te laat opgezegd? Verwijderd | 16 | 19-12-2008 09:47 | |
Software & Hardware |
Vragen over tarieven internet HI 25 abonnement. Koning | 3 | 10-06-2008 18:47 | |
Werk, Geld & Recht |
abonnementen telefoon Kabouter | 32 | 25-01-2005 16:44 |