Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2001, 21:29
Roxy
Roxy is offline
Ik heb een heel groot probleem met mijn telefoon... Hij doet niks meer.... Ik heb MN-2 de oude versie, dus zonder kleppie (Ja ik weet dat ut un oud ding is) Hij begon 3 dagen geleden een beetje raar te doen zomaar vanzelf uit te gaan... Nou doet ie al helemaal niks meer, ik krijg hem gewoon niet aan en op de lader reageert ie niet meer...

Toen heb ik dus met een andere telefoon sims gewisselt, zomaar om effe te proberen... Het werkte allebei niet... Toen ik in die andere telefoon zijn eigen sim weer deed bleef die telefoon ook kuren houden. Dus nou gaat die telefoon ook steeds zomaar vanzelf uit...

Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik eraan kan doen?
Thanx
Oud 23-05-2001, 21:48
Athlon
Athlon is offline
niet aan de sim in elk geval
Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 11:53
Verwijderd
MN-2 zijn bekende kutdingen. Gewoon ff proberen te gaan zeuren bij de winkel waar je 'em gekocht hebt. Als ze er daar niks aan willen doen:

vette pech.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 12:45
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
nare man schreef:
MN-2 zijn bekende kutdingen. Gewoon ff proberen te gaan zeuren bij de winkel waar je 'em gekocht hebt. Als ze er daar niks aan willen doen:

vette pech.

Ik heb in mijn winkel ook een hele party teruggekregen van die dingen die kapot waren...

We hebben ze opgestuurd naar Maxon (de fabrikant), en binnen 2 weken krijg je ze terug met hetzij een software-update of gewoon een nieuw toestel...

Dus ga maar terug naar de winkel, neem je kassabon mee van de garantie en laat hem opsturen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 13:45
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Athlon schreef:

Dus ga maar terug naar de winkel, neem je kassabon mee van de garantie en laat hem opsturen

De mijne is nog zo'n oude he, zonder klepje dus die worden ook helemaal nie meer gemaakt en als ik al garantie had dan is die vast al wel verlopen... Hij is ongeveer 1.5 -2 jaar... Maaruh dat is ook niet zo erg maar het lullige is dat die andere telefoon waar ik effe mijn sim in had gedaan het nou ook niet meer doet... Dat is een hele oude motorola maar toch het is wel lullig om iemands foon te verneuken...

Oud 24-05-2001, 14:15
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Roxy schreef:
Citaat:
Athlon schreef:

De mijne is nog zo'n oude he, zonder klepje dus die worden ook helemaal nie meer gemaakt en als ik al garantie had dan is die vast al wel verlopen... Hij is ongeveer 1.5 -2 jaar... Maaruh dat is ook niet zo erg maar het lullige is dat die andere telefoon waar ik effe mijn sim in had gedaan het nou ook niet meer doet... Dat is een hele oude motorola maar toch het is wel lullig om iemands foon te verneuken...

Jij gaat me niet vertellen dat een telefoon kapot gaat door die simkaart van je...
Das haast onmogelijk...

Was die motorola niet gesimlocked??

Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 16:08
Dreams
Dreams is offline
Zorg dat je batterij goed vast zit, en dat de connectortjes stofvrij zijn e.d.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 16:55
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Athlon schreef:
Jij gaat me niet vertellen dat een telefoon kapot gaat door die simkaart van je...
Das haast onmogelijk...

Was die motorola niet gesimlocked??
Hihi ik wil nie wijs doen ofzo hoor want ik snap dr zelf juist niks van... Mijn telefoon ging steeds na een minuut uit ofzo en nou gaat ie niet eens meer aan... Nadat ik mijn sim daarin had gehad gaat die nou ook steeds na een minuut ofzo vanzelf uit... Geen idee of ie gesimlockt was maar ik had al eerder met die telefoon sims gewisselt dus daar kan het gewoon niet aan liggen...

Oud 24-05-2001, 17:01
Verwijderd
Een vriend van me heeft met z'n Philips Genie ook gehad dat-ie na een paar minuten gewoon uitging. Het bleek dat de batterij gewoon heel zwak was geworden in de loop der tijd.

Jij vertelt dat die MN-2 al twee jaar oud is. Om te beginnen: het waren altijd al graftoestellen. Niet lullig bedoeld, maar het zijn gewoon low-budget telefoons. Die kunnen na twee jaar heel goed "op" zijn...mijn advies is: geen tijd of geld meer insteken, koop gewoon een nieuwe.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2001, 21:36
Roxy
Roxy is offline
Tja tot nu toe heb ik echt absoluut geen problemen met hem gehad maar kben effe naar de winkel geweest en daar zeiden ze dus ook dat de batterij 'op' was... Ik ben ook nie van plan om dr wat aan te doen...

Maar dat verklaart nog niet wat er met die motorola opeens door mijn sim is!!!
Reageren

Regels voor berichten