Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nou dan ben je er toch al..
en waarom vul je alle soorten protocollen in ![]() Zorg dat je op 1 pc 2 netwerkkaarten hebt, daar installeer je ook sygate als server op de rest van de pc's als client.. Maar je zult dus alle protocollen moeten nakijken en je netwerkkaarten nakijken of die wel werken.. d-load anders drivers!!
||
![]() |
Citaat:
drivers moet ik nog proberen ((nieuwe dus )) en wat bedoel je over 2 netwerk kaarten in me comp maarja ik kan pas morgen weer reageren dus mazzl
|
![]() |
Is je kabel niet dood ? Of is het een straight?
[netwerk cursus ![]() Als het gewoon een cross is moet je het volgende doen: Installeer op beide pc's het tcp/ip protocol (rechts klikken op netwerk icoon op je desktop -> eigenschappen -> add (of toevoegen)). Geef na het opnieuw opstarten beide pc's een ip (rechts klikken op netwerk icoon op je desktop -> eigenschappen -> klik op tcp/ip en kies eigenschappen -> Klik op specify an ip adress en vul in 192.168.0.1 op de ene pc en 192.168.0.2 op de andere pc. Als subnet neem je op beide pc's 255.255.255.0 Je moet ook microsoft file and printersharing installeren als service. Dit is standaard al gebeurd. Vervolgens reboot je beide pc's en moet alles werken. [/netwerk cursus ![]() Werkt het niet dan zou ik als ik jou was je hardware eens na kijken, ook je kabel dus.
||
![]() |
Citaat:
hij doet het al het probleem was dat me netwerk kaarten naar ze moer waren ik was dernaartoe gegaan ik zeg geef mij maar 2 nieuwe hij zij nou is goed en die deden het gelijk en ik had een cros kabel maar dat is niet meer nodig in iedergeval bedankt dat jullie gereageerd hebben mazzl youri
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk Paperz | 3 | 05-06-2010 19:50 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk probleem Lyne | 6 | 22-01-2007 20:21 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk met ADSL-modem filmfreak | 4 | 13-09-2004 13:12 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Configureren draadloos netwerk DT | 2 | 29-11-2003 20:27 | |
Software & Hardware |
Netwerk Youssef Hersi | 4 | 22-02-2002 22:23 | |
Software & Hardware |
netwerk werkt niet maar kan wel pingen ??????????? Beyoned | 11 | 06-12-2001 21:11 |