Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nee natuurlijk niet. Het gaat toch om je gevoel en als dat hoe zal ik het noemen, ECHT is, dan weet je het en je straalt het uit en dan kun je het toch gewoon vertellen?!
|
Mijn vriend weet heel goed hoeveel ik om hem geef, vooral doordat ik t vaak zeg en door mijn gedrag laat merken. Hij de laatste tijd ook op deze manier, vorige week heeft hij toen we op stap waren met n stel vrienden een fles champagne gekocht om te vierden dat ie nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden als van mij
![]() |
![]() |
|
Zelf ben ik niet zo'n voorstander om altijd maar te zeggen dat je van iemand houd. Jah, klinkt een beetje vaag, maar ik vind dat het 'houden van' dan zijn betekenis verliest.
Het zijn gewoon de momenten waar je het van moet hebben. Na bijvorbeeld een romantisch etentje, gaan jullie samen naar huis. Jullie gaan nog een stukje lopen. Je besluit om nog even op het bankje in het park te gaan zitten. Jullie liggen in elkaars armen en kijken naar de mooie sterren. En dan kijk je hem opeens heel lief aan en zegt; Weet je...ik hou toch zoveel van je!! haha, nou, dit bedenk ik dan nu even ter plekke, maar zoiets zou het goed doen hoor! Veel suc6 ermee iig
|
door heel veel te knuffelen
lekker bij iemand te zijn iets liefs voor hem te doen naar hem te luisteren met hem lachen met hem huilen! ach zoveel gewoon zeggen ik hou van je zijn lieveling snoepjes kopen! voor hem zorgen als ie ziek is...... zo moeilijk is het toch niet? suc-6 ermee!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Paar vraagjes,hoe zitten jullie mannen nou echt in elkaar? kosamlover | 54 | 19-11-2015 07:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij je leven geven voor je wederhelft? Severus | 24 | 13-05-2010 22:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 |