Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 16:58
°Mel°
°Mel° is offline
Ik ben overtijd!!! Nog maar 1 dag maar toch ben ik ongerust want ik heb normaal een héél regelmatige cyclus!
Zou het beter zijn dat ik mijn ouders er nu probeer over in te lichten of toch nog even wacht? Ik denk dat hoe langer ik wacht hoe harder het zal aankomen...

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:11
Verwijderd
Je kunt het er ff met ze over hebben. Maar ik zou me verder nog geen zorgen maken. Of is daar reden toe?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:14
°Mel°
°Mel° is offline
Ik weet het niet, het is nog maar 1 dag en ik heb dus normaal een heel regelmatige cyclus. Als ik mijn regels moet krijgen voel ik dat 3dagen op voorhand, en nu voel ik nog steeds niks, dus gerust ben ik er niet in...
Ik weet ook niet hoe erover beginnen tegen mijn ouders.

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:15
Verwijderd
Citaat:
*BadAngel* schreef:
Ik weet het niet, het is nog maar 1 dag en ik heb dus normaal een heel regelmatige cyclus.
Heb je onveilig gevreën?

Citaat:

Ik weet ook niet hoe erover beginnen tegen mijn ouders.
Gewoon: 'pap/mam, ik ben een dag over tijd. ik wil dat jullie dat weten. Ik maak me zorgen.' Of zo iets.

Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:29
°Mel°
°Mel° is offline
"voor het zingen de kerk uitgaan" --> zo is het gegaan (2 keer) Normaal doen we het met condoom, maar die 2 keren hadden we geen bij en ja...
Ik ga proberen het te vertellen tegen mijn ouders, maar heb schrik voor de reactie.

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:32
°Mel°
°Mel° is offline
Ah ja nog iets: de laatste keer dat we gevreeën hebben kwam hij per ongeluk een tweede keer klaar en toen was hij net te laat, dus je kan wel stellen dat we ongeveilig geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 17:36
Verwijderd
Dan zou ik het vast tegen je ouders zeggen, als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 18:36
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Dan zou ik het vast tegen je ouders zeggen, als ik jou was.
jep, dan is t ook altijd beter. Als je goeie ouders hebt dan denk ik wel dat ze t hetbeste voor je over hebben en je wel willen helpen. Zo komt er ook meer zekerheid en kan je ook beter beslissingen nemen met de steun van je ouders.

(ps.; ik ben een jongen , dus keb er nie echt verstand van maar k hoop voor je dat t goed zal gaan, ik duim wel voor je)
Oud 15-03-2002, 18:51
°Mel°
°Mel° is offline
Ik heb heel lieve ouders, maar toch ben ik bang dat het hard gaat aankomen. Maar hoe langer ik wacht hoe moeilijker het zal worden hè.

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
*BadAngel* schreef:
Ik heb heel lieve ouders, maar toch ben ik bang dat het hard gaat aankomen. Maar hoe langer ik wacht hoe moeilijker het zal worden hè.
Hmm. En tuurlijk zullen ze ff schrikken, maar als je verwacht dat ze het zullen begrijpen, zeg het ze dan zo snel mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:52
Verwijderd
idd, hoe langer je wacht met vertellen hoe moeilijker het wordt. Toen ik 1 dag overtijd was heb ik gelijk een test gedaan (mijn cyclus is ook regelmatig). En die was positief. Ik ben dinsdag 12 weken (drie maanden ) zwanger. En ik ga er echt voor. Ik ga dit kind het beste leven geven dat het kan krijgen. Sommige mensen hebben hier weinig vertrouwen in , maar ik weet wel wat ik doe.
Na goed. Ik had het dus niet verteld aan mijn ouders en ook niet aan de ouders van de vader van dit kind.
Mijn moeder heeft de test gevonden en mij het huis uit gegooid. Dat is nu ook de reden waarom ik in een crisis opvang tehuis woon. De vader van dit kind wil er niets mee te maken hebben. Ik dus nu ook niet meer met hem..... Zijn ouders waren bovendien ook heel kwaad. Dat kan ik allemaal wel begrijpen maar het is voor mij ook niet makkelijk.
Tegen de zomervakantie aan, ga ik in een huis wonen met nog 5 andere tienermoeders. Na 6 maanden zoekt de leiding van dat huis (die er overgens alleen op sommige dagen en alleen overdag is) voor mij een eigen huis, zodat ik helemaal zelfstandig kan gaan wonen.
Gut ja, het is allemaal niet makkelijk maar ik heb er alle vertrouwen in dat het mij gaat lukken.

succes ermee, en we horen wel verder van je.

xx naomi (en....?)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:36
°Mel°
°Mel° is offline
Naomi,
Ik vind het enorm erg voor je dat je ouders zo erg gereageerd hebben. En dat je vriend je heeft laten zitten is laf, heel laf Hij is jou en je kindje niet waard. Veel succes met je kindje, en veel moed om er door te komen.

Hoe zit het nu met mij, ik heb het tegen mijn vriend gezegd en hij heeft me gezegd dat hij me nooit laat vallen, dat is al heel positief. Nu alleen mijn ouders nog, het is me nog niet gelukt het hen te vertellen maar morgen ga ik het zeker proberen. Met wachten zal het alleen maar moeilijker worden.

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:46
Python
Python is offline
Op zich is het niet raar als je 16 bent dat je een keer een andere cyclus dan normaal hebt. Maar omdat je ook onveilig hebt gevreeen, zou ik dus wel eerst een test (laten) doen, voordat je je onnodig zorgen maakt. In ieder geval veel succes!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 09:17
°Mel°
°Mel° is offline
Ik heb het zojuist tegen mijn mama gezegd. Ik kreeg een hele preek te horen over voorzichtiger zijn enzo (is wel normaal) en ze is een beetje lastig op mij. Ik ben wel blij dat ik het gezegd heb en zei dat zij dat ook moest zijn maar ze had liever ander nieuws gehoord zei ze. Ze gaat zo snel mogelijk met mij naar de dokter en dan maar hopen dat het allemaal vals alarm is.

From BadAngel with love
xxx

(als er mensen zijn in dezelfde of ongeveer dezelfde situatie, dan mag je altijd mailen)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 15:38
°Mel°
°Mel° is offline
Ik ben zoooo blij!!! De rode duiveltjes hebben aangevallen!!!

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 18:25
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
*BadAngel* schreef:
De rode duiveltjes hebben aangevallen!!!

Oud 22-03-2002, 12:52
ekki
ekki is offline
Citaat:
*BadAngel* schreef:
Ik ben zoooo blij!!! De rode duiveltjes hebben aangevallen!!!

From BadAngel with love
xxx
ah
gefeli!

Regels voor berichten