![]() |
||
Citaat:
(ps.; ik ben een jongen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
idd, hoe langer je wacht met vertellen hoe moeilijker het wordt. Toen ik 1 dag overtijd was heb ik gelijk een test gedaan (mijn cyclus is ook regelmatig). En die was positief. Ik ben dinsdag 12 weken (drie maanden ) zwanger. En ik ga er echt voor. Ik ga dit kind het beste leven geven dat het kan krijgen. Sommige mensen hebben hier weinig vertrouwen in , maar ik weet wel wat ik doe.
Na goed. Ik had het dus niet verteld aan mijn ouders en ook niet aan de ouders van de vader van dit kind. Mijn moeder heeft de test gevonden en mij het huis uit gegooid. Dat is nu ook de reden waarom ik in een crisis opvang tehuis woon. De vader van dit kind wil er niets mee te maken hebben. Ik dus nu ook niet meer met hem..... Zijn ouders waren bovendien ook heel kwaad. Dat kan ik allemaal wel begrijpen maar het is voor mij ook niet makkelijk. Tegen de zomervakantie aan, ga ik in een huis wonen met nog 5 andere tienermoeders. Na 6 maanden zoekt de leiding van dat huis (die er overgens alleen op sommige dagen en alleen overdag is) voor mij een eigen huis, zodat ik helemaal zelfstandig kan gaan wonen. Gut ja, het is allemaal niet makkelijk maar ik heb er alle vertrouwen in dat het mij gaat lukken. succes ermee, en we horen wel verder van je. xx naomi (en....?) |
![]() |
|
![]() |
Naomi,
Ik vind het enorm erg voor je dat je ouders zo erg gereageerd hebben. En dat je vriend je heeft laten zitten is laf, heel laf Hij is jou en je kindje niet waard. Veel succes met je kindje, en veel moed om er door te komen. Hoe zit het nu met mij, ik heb het tegen mijn vriend gezegd en hij heeft me gezegd dat hij me nooit laat vallen, dat is al heel positief. Nu alleen mijn ouders nog, het is me nog niet gelukt het hen te vertellen maar morgen ga ik het zeker proberen. Met wachten zal het alleen maar moeilijker worden. From BadAngel with love xxx |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het zojuist tegen mijn mama gezegd. Ik kreeg een hele preek te horen over voorzichtiger zijn enzo (is wel normaal) en ze is een beetje lastig op mij. Ik ben wel blij dat ik het gezegd heb en zei dat zij dat ook moest zijn maar ze had liever ander nieuws gehoord zei ze. Ze gaat zo snel mogelijk met mij naar de dokter en dan maar hopen dat het allemaal vals alarm is.
From BadAngel with love xxx (als er mensen zijn in dezelfde of ongeveer dezelfde situatie, dan mag je altijd mailen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() gefeli!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Not a god damn thing, deel I - III Anathema | 8 | 23-03-2006 19:55 | |
Muziek |
Damn luckies + serial thrillers gregor | 1 | 18-10-2004 19:04 | |
Lifestyle |
De grote 'Damn Ridder wat open je toch veel kwalitatief goede topics' topic! Teun | 15 | 18-04-2004 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
"Damn me" en "Artificial" (2 dus :P) Kip187 | 4 | 13-12-2002 15:10 | |
Liefde & Relatie |
Damn Strato | 2 | 28-09-2002 18:46 | |
Drugs & Alcohol |
damn ouders en drugs :S Günther | 3 | 16-01-2002 19:10 |