Het enige woord dat'k nu als titel kon verzinnen "damn". Ik wil het enkel maar achterlaten om ne keer m'n gedachten op een rijke te zetten want ik voel me zow rot.
De reden daarvoor? M'n vriendin en ik hebben beslist om vandaag een eind te maken aan een prachtige 2 jaar.
Waarom? Dat weet'k niet. Het was iets van aanvoelen, we wisten gewoon niet waarom. We lagen met z'n tweeën bij elkaar, we praatten gewoon tegen elkaar maar plots kwam het er bij ons beiden uit: we wilden er beiden een einde aan maken. We voelden ons niet meer goed, niet meer zow, naja, ik kan het niet beschrijven. Het liep gewoon niet meer zoals het moest. Die knuffel voelde niet meer gemeend aan, die kus was niet intens meer, het was gewoon niet de manier om ermee door te gaan.
Wat nu? Dat vraag ik me ook af. Het is moeilijk om me in te beelden wat te doen zonder haar, als je 2 jaar over je toekomst samen gefantaseerd hebt. We gaan elkaar iig nog zien, want we blijven maatjes. Ik weet 1 ding: vanavond ga'k nog'ns uitgaan. Niet dat'k dat ooit voor haar heb moeten laten ofzo, maar gewoon, sinds 'k veranderd ben, heb'k niet meer zow de behoefte uit te gaan. Nu wel, kwestie van m'n vrienden nog'ns terug te zien.
Dit kan misschien dom overkomen dat'k dit post, so what, het kan me niet schelen, een kwestie van erover te raken.
|