Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
reg cleanen als je net geformateerd heb.. hmmz ligt er net aan hoeveel zooi je er al weer op hebt staan.. regclaen maakt ook een undo.reg bestand aan dus mocht het programma het verkloten.. dan kan je het altijd weer terugzetten..
verder zou ik gewoon ff driverupdates zoeken en/of windows update draaien.. ook zou ik je geheugen ff testen.. d8 dat je daarvoor een programma genaamd SiSoft Sandra kon gebruiken..
||
![]() |
Citaat:
ga er als de donder minimaal 128 in zetten! (liever nog 256) dat scheelt zeker 300% performance..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat wél zou kunnen is dat de swapfile gefixed staat, of dat ie op een te kleine partitie staat (dus te weinig schijfruimte).. als windows die swapfile niet meer aan kan maken ga je ook over de kop.. |
![]() |
|
![]() |
ik draai mac os, 500 mhz, 192 MB, en naja zie boven
microsoft's software is eigenlijk gebakken lcht die constant vastloopt zouden die office cdtjes altijd zo groot en duur zijn omdat ze zoveel tijd heben besteed aan de duizenden manieren waarom office kan vastlopen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij niet in staat bent om te werken met Windows (of een ander MS-produkt) ga je toch lekker over op een alternatief? |
![]() |
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door vampiro (01-07-2001).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vastlopen P2 | 3 | 19-10-2009 23:10 | |
Software & Hardware |
Hoe komt het dat een telefoon vastloopt? langejongen | 19 | 23-10-2004 14:19 | |
Software & Hardware |
[The Sims 2] Vastlopen Saarah | 2 | 24-09-2004 12:13 | |
Software & Hardware |
Pc blijft maar vastlopen. Verwijderd | 21 | 11-10-2003 00:14 | |
Software & Hardware |
Vastlopen tijdens 't gamen.. Waardoor? Verwijderd | 5 | 20-01-2002 19:37 | |
Software & Hardware |
M'n computer blijft vastlopen........ Diskette | 13 | 26-07-2001 15:04 |