Advertentie | |
|
![]() |
|
zo doe ik het ook met mn drumstel.
koop over een paar jaar wel een hele dure mooie nieuwe, dan bvb over een jaar een wat betere dan wat ik nu heb. mischien wijs: investeer in een goeie basversterker
|
Verwijderd
|
een ibanez soundgear.. nieuw te koop vanaf ongeveer 400 euro ofsow.. (kweet dat niet helemaal zeker.. bij een muziekwinkel hadden ze tenminste vanaf zoiets.. alleen misschien zijn der nog goedkopere modellen).. 2de hands heb je die tog wel voor 200 euro..
speelt heel fijn.. dunne hals.. blabla.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, dat is wel aantrekkelijk; voor dat geld wil ik d'r nog wel een keer een kopen... kost me amper extra (kan voor m'n huidige wel wat geld krijgen..) en ik vind ibanez echt heerlijk spelen... Overigens heb ik vrij positieve verhalen gehoord over Yamaha? Prijs/kwaliteit schijnt zeer ok te zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat voor 1 heb je nu dan? Yamaha speelt goed jah.. en is idd niet te duur.. ik heb voor mijn yamaha BBN5 (5-snarig dus) en marshall 30W versterker erbij 220 euro betaald.. (wel tweedehands.. en een stuk minder dan het eigelijk 2dehands waard is ![]() |
![]() |
|
|