Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten eerste heb je aparte instellingen --als je op het luidspreker-icoontje klikt-- voor opnemen en afspelen.. dus dubbelklik eens op dat icoontje, ga naar Opties, en dan Eigenschappen.. klik dan 'Volume aanpassen voor..' Opnemen aan, en vink in het vakje daaronder alles aan.. druk dan op OK, en check nou of je BRON aangevinkt staat als 'Selecteer'.. |
![]() |
|
![]() |
zet die pc uit, pak een schroevendraaien en haal de hele zooi open, geluidskaartje eruit, rebooten en weer afsluiten, geluidskaartje terugplaatsen en opnieuw booten, krijg je de melding dat er nieuwe hardware is aangetroffen en kan je de software installen en hopaa..je hebt geluid.
zie je wel dat 't ook makkelijk kan... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
als je nou gewoon 's Live!Ware 3.0 ophaalt van internet, en die installeert.. (kan er gewoon overheen) volgens mij ben je dan van het gezeik af; alles werkt hier naar behoren met Live!Ware.. het is dan wel een download van 30MB, maar als je kabelinternet hebt is dat dus geen probleem..
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[WinXP] Netwerkkaart niet herkend Onlyme | 4 | 08-04-2004 08:36 | |
Software & Hardware |
[ Audio ] microfoon werkt niet cottoncandy | 29 | 04-08-2003 20:59 | |
Software & Hardware |
[IDE Controller] welke kan ik het beste aanschaffen? WolterB | 24 | 19-03-2003 13:50 | |
Software & Hardware |
Cd-rom en Cd rewriter kwijt Rugbuksnuffer | 4 | 12-02-2003 09:58 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 | |
Software & Hardware |
Ik heb nergens meer geluid? Martjin | 7 | 27-12-2002 21:10 |