Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 20:12
T!mpf
T!mpf is offline
...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ................stilte................................................ ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ................................
een grootse stilte................................................................ ...................................................................... ....................................................................
toen ik in de kamer zat................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...................................................................... .................................................................stilt e..................................................................... ...................................................................... ...................................................................... ...........................beetje te stil :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::bijna helemaal stil:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.nog te stil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!toen zette ik maar een muziekje op geen stilte meer.

maar tog verveelde ik me, wat moest ik tog gaan doen?????
toen dacht ik ik ga in verhaal schrijven.

dit was mijn verhaal.
Advertentie
Oud 15-12-2002, 21:01
Vlooienband
Vlooienband is offline
Mijn verhaal gaat over een slotje. Zal ik beginnen?
Nee, we gaan meteen door naar het einde: "en toen kwam het slotje".

Regels voor berichten