Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 19:57
Verwijderd
1

Laatst gewijzigd op 01-01-2013 om 20:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2002, 20:15
ZHAzha
ZHAzha is offline
GOED

Als ik daar kom noem ik haar (zijn gescheiden) gewoon bij d'r voornaam en spreek haar aan met JE.
Ik trek me schoenen uit en ga half op de bank liggen.
Pak gewoon drinken als ik dorst heb.
Ze is onwijs aardig en lekker makkelijk.. en reuze gezellig... alles mag er en je moet doen alsof je thuis ben!
Dus ik voel me er erg op me gemak.. en ze mag mij ook
Oud 17-12-2002, 20:24
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Zazana85 schreef:
Hey je hebt mijn naam gejat! Ik was hier eerst lid onder de naam "Zaza", en zo spreek je jouw naam uit!
?
Oud 17-12-2002, 20:25
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Zazana85 schreef:
Hey je hebt mijn naam gejat! Ik was hier eerst lid onder de naam "Zaza", en zo spreek je jouw naam uit!
Ga naar Feedback en dien een klacht in

Oud 17-12-2002, 20:32
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Zazana85 schreef:

Misschien ben ik blind? maar ik zie duidelijk zazana85 staan.
Ik weet niet waar jij het vandaan hebt.. ik heb mijn naam van een liedje.. en daar schreef je het zhazha.. en je sprak het uit als tzatza.

Doe niet zo dom.
Oud 17-12-2002, 20:47
Verwijderd
er is geen afstand ik noem ze bij hun voornamen, ze behandelen me als eigenkind, maar ook als gast,oftewel de leuke van de gast erbij,lekker eten enz dat doen ze altijd, maar ook als eigen.

Ze doen tegen en over mij zooooo anders dan over de vriend van t zusje,die moeten ze totaal niet, en mij wel
Zijn ouders zijn over t algemeen heel ouderwets enz en ze keuren eerder iemand anf dan iemand goed, dan moet er veel gebeuren, en t zusje noemde me na 3 maanden al schoonzusje tegen iedereen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:17
Verwijderd
Best goed, ze zijn heel aardig en open enzo. Kan ze dus gewoon bij hun naam noemen, ze betrekken me ook gewoon overal bij, bij feesten en feestdagen en geven me kadootjes met sinterklaas enzo. Het is altijd wel fijn om daar te komen, mede doordat zijn ouders zo aardig zijn, geeft je het gevoel dat je soort van thuis bent.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
Best goed, ze zijn heel aardig en open enzo. Kan ze dus gewoon bij hun naam noemen, ze betrekken me ook gewoon overal bij, bij feesten en feestdagen en geven me kadootjes met sinterklaas enzo. Het is altijd wel fijn om daar te komen, mede doordat zijn ouders zo aardig zijn, geeft je het gevoel dat je soort van thuis bent.
idem hierzo!

xxx
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Zazana85 schreef:
Hey je hebt mijn naam gejat!
hier zit nog ergens een blue angel rond te fladderen, als DAT niet gejat is weet ik het ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:56
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ja, goed. De moeder van m'n vriendin is een erg apetijtelijke minnares kan ik je verzekeren.
Oud 17-12-2002, 22:00
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ja, goed. De moeder van m'n vriendin is een erg apetijtelijke minnares kan ik je verzekeren.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 01:58
Verwijderd
goed, dr ouders zijn gescheiden, en ze woont bij dr moeder, kan ik t prima mee vinden, ook mee op vakantie geweest ensow hartstikke chill, vader zie ik nie zo heel veel, maar ook wel ok, maarnog wat moeilijker, wel erg aardige gast..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 07:48
miro
miro is offline
Best goed. Zijn moeder verteld graag dingen tegen mij. Ik zit ook wel ns alleen met haar te kletsen. Ja volgens mij mag ze me wel. Tis gewoon een heel aardig mens, en ik kan goed met dr opschieten. Zijn vader is trouwens ook heel aardig tegen me maar die zie ik minder vaak.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik kan heel goed met ze opschieten. Zijn moeder laat bijvoorbeeld haar nieuwe kleren aan mij zien, dat vind ik altijd zo leuk! Ik zeg wel 'u' tegen ze, maar niet meneer/mevrouw. Ja, ik voel me daar wel thuis.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:21
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb ze nog altijd niet gezien! (Na een jaar ) Maar ja z'n ouders wonen helemaal in Antwerpen en hij gaat er zelf maar 1 keer per maand heen ofzo.
Ach van mij moet het niet echt...Misschien z'n vader wel, die heeft een koele stem...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 10:37
Verwijderd
Bij m'n ene ex vond ik z'n vader erg aardig, maar die woonde in Zwitserland en was er dus niet bepaald vaak. En z'n moeder was echt een *slikt woorden in* niet leuke vrouw.
Al vanaf het begin deed ze raar tegen me, ze vatte alles wat ik deed verkeerd op. En het stomste vond ik dat ik nooit beneden mocht komen zitten als zij er was.
Ik bedoel, bij mij thuis zat ik vaak met m'n vriendje beneden en zat hij gewoon met m'n ouders te kletsen enzo.
Dan zei m'n ex: "ja ze wil graag wat privacy". Maar als vrienden van hem daar waren mochten ze wel gewoon beneden zitten. Daardoor voelde ik me een beetje "het sletje" ipv zijn vriendin...zo van: hop, naar boven...

Bij m'n andere ex....tsja daar zaten we op zich niet echt beneden, alleen tijdens het eten, want ik bleef daar bestwel vaak eten. Z'n ouders waren wel aardig, maar ik voelde me er nooit echt op m'n gemak...het was meer een beetje "gemaakt aardig" ofzo...er was echt een afstand. Ze vroegen ook nooit veel aan me, over school of over wat dan ook. Dat komt zo ongeinteresseerd over...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 12:43
Verwijderd
De ouders van mijn vriend zijn erg aardig, ze zijn geïnteresseerd en accepteren me echt helemaal (ik ben 10 jaar jonger dan mijn vriend, dacht in het begin dat zijn ouders dat vervelend zouden vinden ofzo). Maar als ik bij ze ben, voel ik me toch wel een gast.. hoewel steeds minder.. Ze zijn gewoon erg aardig en het klikt ook erg goed Ik zeg wel altijd 'u' trouwens, maar nooit 'meneer' of 'mevrouw'... Met zijn moeder kan ik wel leuk praten, zij vertelt lekker dingetjes, heel leuk Zijn vader is ook geinig, kan je wel een beetje mee klieren... vind hij ook wel leuk

Mijn ouders en mijn vriend kunnen het ongelofelijk goed met elkaar vinden, mijn ouders hebben er hélemáál geen problemen mee dat hij wat ouder is en ze vinden hem echt fantastisch, lief, slim etc etc.. 't Zelfde vinden ze van de vriend van mijn zus..
Mijn vriend noemt ze gewoon lief bij de voornaam (zo noem ik mijn ouders ook, nooit 'papa' ofzo, altijd lekker Bob ) en tja... dat gaat gewoon prima.. 't Makkelijke van mijn vriend is dat hij zich héél snel ergens thuis voelt.. hij laat zich dus eigenlijk niet als gast behandelen wanneer dat niet nodig is (bij mijn ouders dus)..

Nu, aanstaande zondag, gaan beide ouders elkaar ontmoeten, mijn ouders en zijn ouders dus, voor het eerst...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten