Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
er is geen afstand ik noem ze bij hun voornamen, ze behandelen me als eigenkind, maar ook als gast,oftewel de leuke van de gast erbij,lekker eten enz dat doen ze altijd, maar ook als eigen.
Ze doen tegen en over mij zooooo anders dan over de vriend van t zusje,die moeten ze totaal niet, en mij wel ![]() Zijn ouders zijn over t algemeen heel ouderwets enz en ze keuren eerder iemand anf dan iemand goed, dan moet er veel gebeuren, en t zusje noemde me na 3 maanden al schoonzusje tegen iedereen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Best goed, ze zijn heel aardig en open enzo. Kan ze dus gewoon bij hun naam noemen, ze betrekken me ook gewoon overal bij, bij feesten en feestdagen en geven me kadootjes met sinterklaas enzo. Het is altijd wel fijn om daar te komen, mede doordat zijn ouders zo aardig zijn, geeft je het gevoel dat je soort van thuis bent.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij m'n ene ex vond ik z'n vader erg aardig, maar die woonde in Zwitserland en was er dus niet bepaald vaak. En z'n moeder was echt een *slikt woorden in* niet leuke vrouw.
Al vanaf het begin deed ze raar tegen me, ze vatte alles wat ik deed verkeerd op. En het stomste vond ik dat ik nooit beneden mocht komen zitten als zij er was. Ik bedoel, bij mij thuis zat ik vaak met m'n vriendje beneden en zat hij gewoon met m'n ouders te kletsen enzo. Dan zei m'n ex: "ja ze wil graag wat privacy". Maar als vrienden van hem daar waren mochten ze wel gewoon beneden zitten. Daardoor voelde ik me een beetje "het sletje" ipv zijn vriendin...zo van: hop, naar boven... ![]() Bij m'n andere ex....tsja daar zaten we op zich niet echt beneden, alleen tijdens het eten, want ik bleef daar bestwel vaak eten. Z'n ouders waren wel aardig, maar ik voelde me er nooit echt op m'n gemak...het was meer een beetje "gemaakt aardig" ofzo...er was echt een afstand. Ze vroegen ook nooit veel aan me, over school of over wat dan ook. Dat komt zo ongeinteresseerd over... |
![]() |
|
Verwijderd
|
De ouders van mijn vriend zijn erg aardig, ze zijn geïnteresseerd en accepteren me echt helemaal (ik ben 10 jaar jonger dan mijn vriend, dacht in het begin dat zijn ouders dat vervelend zouden vinden ofzo). Maar als ik bij ze ben, voel ik me toch wel een gast.. hoewel steeds minder.. Ze zijn gewoon erg aardig en het klikt ook erg goed
![]() ![]() ![]() Mijn ouders en mijn vriend kunnen het ongelofelijk goed met elkaar vinden, mijn ouders hebben er hélemáál geen problemen mee dat hij wat ouder is en ze vinden hem echt fantastisch, lief, slim etc etc.. 't Zelfde vinden ze van de vriend van mijn zus.. Mijn vriend noemt ze gewoon lief bij de voornaam (zo noem ik mijn ouders ook, nooit 'papa' ofzo, altijd lekker Bob ![]() Nu, aanstaande zondag, gaan beide ouders elkaar ontmoeten, mijn ouders en zijn ouders dus, voor het eerst... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Liefde & Relatie |
De relatie met je schoonouders Mark | 21 | 25-01-2010 12:13 | |
Liefde & Relatie |
Te aardige schoonouders? Poor twisted me | 17 | 04-12-2007 09:11 | |
Liefde & Relatie |
zucht, wat te doen met schoonouders? Kapoen | 40 | 19-07-2006 19:18 | |
Liefde & Relatie |
'Schoon'-ouders Verwijderd | 23 | 27-01-2004 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met de ouders van je geliefde marlies | 38 | 16-05-2003 15:58 |