Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ok alle afspraakjes gaan wel van mij uit, maar ik doe zeker niet of je m'n wanhopige stolker ben. Zo heb ik me de laatste tijd meer gedragen ![]() ![]() Maar dat ga ik veranderen ![]() En de afspraakjes zijn altijd super leuk ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken je ouders nog niet eens.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Jah ik moet zeggen dat ik mazzel heb zijn ouders zijn heel aardig gelukkig
![]()
|
Mijn relatie met mijn schoonouders is...tja...Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat het, naarmate de tijd verstrijkt, wat beter wordt. Ik ben het vaak niet met ze eens, maar ik laat dat zo goed als nooit blijken...
Het zijn niet mijn 'schoonouders' al noem ik ze wel zo als ik over ze praat. Het is wat korter als: 'de ouders van mijn vriendin'. En schoonouders worden ze pas op het moment dat ik met m'n vriendin trouw...Nooit dus! ![]() Maargoed, met mijn schoonmoeder kan ik het aardig vinden. Ik kan goed met haar praten, we begrijpen elkaar over het algemeen wel (hoewel ik het dus vaak niet met haar eens ben) en gelachen word er ook wel ![]() Met mijn schoonvader kan ik het een stuk minder vinden. Hij is heel erg introvert, ik krijg daardoor geen hoogte van hem (hoe hij over dingen denkt, wat hij van iets vind, wat hij van MIJ vind, enz...) Hij praat niet zo veel (althans: niet tegen mij). Hij komt soms bot over. Negeert mij wel eens. Hij is dus iemand die heel moeilijk is in de omgang. ![]() Maargoed, ik had het slechter kunnen treffen... ![]()
||
Citaat:
![]() ik kom wel goed overeen met zijn ouders. hele fijne mensen. maar zijn vader lijkt zo streng (al is hij dat niet echt volgens hem, ik ben er toch een heel klein beetje bang van ![]() maar het zijn zeker en vast 2 schatten van mensen ![]()
|
Verwijderd
|
Over het algemeen vinden vaders je, als jongen, al geweldig wanneer je zegt dat je nog op school zit, gezellig een biertje met ze meedrinkt en kunt praten over de Champions League.
Tenminste dat was mijn ervaring bij de ouders van mijn eerste vriendinnetje. Gelukkig was ik daar snel van af na die vlaag van verstandsverbijsterig. Verder zie ik niet zoveel verschil tussen de ouders van m'n vriendin en de ouders van mijn gewone vrienden en vriendinnen. Ik kan met allemaal prima overweg, zoniet dan is dat niet mijn fout en ook niet mijn probleem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() hihi ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bewijzen tegen het bestaan van een christelijke god samoth | 153 | 06-05-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
ik hou van je snoopy | 67 | 13-03-2003 20:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |