Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ze bedoelt een stand alone dvd speler denk ik (toch?)
domme opmerking misschien maar.. een dvd speler lijkt me op dit moment helemaal niet interessant.. ik zou wachten tot de techniek wat meer volwassen is (ik doel nu op dvd rw) en zodra je dvd'tjes wat goedkoper kan krijgen,want die prijzen zijn absoluut belachelijk.. ok tis een leuk speeltje als je veel geld uit wil geven..dat wel.. maar ik weet men geld wel anders te besteden ![]() [Dit bericht is aangepast door ScitzoFreak V4 (06-09-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Oh er stond gene voor de pc
ik dacht dat dat belgisch ofzoiets was voor diegene voor de pc ![]() maar een DVD speler is best handig hoor ik heb er pas eentje gekocht standalone (divido). En die leest MP3's cd's af, muziek CD's, VideoCD's (cdR en cdRW), DVD's en foto CD's Als ik nu een DVD huur gewoon in de videotheek, kijk ik hem s'avonds, rip ik hem s'nachts (duurt 5 uur), en breng ik hem de volgende dag terug. Dan branden als video CD Je hebt dan iets minder kwaliteit natuurlijk maar als je gewoon de film kijkt is dat niet hinderlijk. Zeker niet op de TV.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[DVD] Dvd-speler op Home Cinema Set aansluiten IEMOW-KOR | 5 | 07-08-2005 15:13 | |
Software & Hardware |
[DVD] Probleem met DVD-speler Roelof | 3 | 02-08-2005 21:02 | |
Software & Hardware |
[DVD] DVD-ROM wordt herkend als CD-ROM Boozle | 9 | 21-05-2004 19:54 | |
Software & Hardware |
[DVD] DVD-speler leest DVD niet Djinnxy | 15 | 17-04-2004 21:17 | |
Software & Hardware |
Mijn dvd speler wordt niet herkend in winXP Mark | 2 | 26-12-2003 00:02 | |
Software & Hardware |
[DVD] Standalone DVD-speler schoonmaken Puta | 2 | 11-12-2003 00:44 |