Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Firmware zou kunnen, maar grote kans dat het gewoon niet werkt. Jammer!
||
Citaat:
![]() Het gaat hier om een gewone DVD-speler die is aangesloten op de televisie, het is er 1tje van Lifetec, en deze kan alleen normale DVD's en cd's lezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Einde verhaal, weinig aan te doen.. (Let wel even op of je DVD speler niet alleen + of alleen - kan afspelen ofzo.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je verschillende FABRIKANTEN (let op: dit is iets hèèl anders dan het merk) DVD-RW's gebruikt? En hoewel het slechts een bitsetting is, zou je ook -R en +R kunnen proberen.
DVD's met als mediacode (ATIP, zeg maar) RICOHJPNR01 schijnen 't overal goed te doen. Bekijk goede winkels als http://www.cdrwinkel.com/shop.html -- die bieden ook de mediacode van DVD's aan. Ik weet uit mijn hoofd dat de cakeboxspindeltjes van Traxdata +R 4x voor ongeveer 26 euri de deur uit gaat daar en met die schijfjes heb ik tot op heden louter positieve ervaringen mee op een hele reut verschillende DVD-spelers. En als prettige bijkomstigheid; de schijfjes kunnen (mits hardwarematig mogelijk) probleemloos op 8x gebrand worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Missy is zwangsaaier? #872 Verwijderd | 500 | 17-02-2010 20:37 | |
Software & Hardware |
[DVD] CD/DVD speler leest geen DVD's meer. langejongen | 0 | 30-12-2004 09:33 | |
Software & Hardware |
[CD-ROM/DVD-RW] Werkt niet. Tandpasta | 7 | 03-11-2004 09:00 | |
Software & Hardware |
[dvd-ram] speler in comp leest ze niet dragonrider | 7 | 03-10-2004 15:09 | |
Software & Hardware |
[DVD] dvd-speler vuil? TisKicking | 3 | 26-08-2004 12:25 | |
Software & Hardware |
[DVD's] Meerdere films op 1 schijf Verwijderd | 4 | 28-05-2004 12:45 |