Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja, die pioneer is misschien wel beter
die altec lansing, moet ik nog eens zien in welke winkel ik die kan verkrijgen zou dat tft scherm goed genoeg zijn om 3d games op te spelen, of is dit op zo'n schermen nog niet al te goed ? ook nog, kan iemand mij zeggen waar bij die cd-writer die 2mb voor staat ? en of dat wel goed is thanx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tjah, als je echt goed spellen wilt spelen zou ik niet voor een goedkoop tft scherm gaan, sowieso is tft dan al een mindere keus (btw als je dus ook tv of films wilt kijken op je pc, neem dan geen tft, de crt beeldbuizen kunnen meer licht opbrengen en dat is zeker nodig bij dvd, divx of tv beeld.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wil; je goeie cooling: ALPHA! wil je stille cooling: ZALMAHN (ALLEEN ALS JE MOBO DE 4 GATEN HEEFT!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, dit zijn wel goede koelers, maar niet de top hoor, dit zijn de top: goede koeling: Swiftech MC370/460 stille koeling: Noisecontrol Silverado ------------------ Try firewalking inside of me when everything else falls apart [Dit bericht is aangepast door KoRnGuy (17-09-2001).] |
![]() |
|
Ik vraag me af waarom je een AMD761 mobo wil. De nieuwe KT266A borden hebben een veel geavanceerdere memory controler en zullen binnen korte tijd leverbaar zijn.
Als koeling is een Thermaltake Dragon orb 3 wel aan te raden. Als je deze op 7 Volt laat draaien werkt 'ie heel aangenaam, en als je tegen wat herrie kan laat je 'em gewoon op 12 volt lopen wat zorgt voor zo'n 37dBA. De koeler kost ook nog maar 6 tientjes wat niet veel is voor zo'n mooi ding ![]() Let ook op dat je geheugen PC2400 is en een CAS 2 latency hebt. Even navragen bij de leverancier van je onderdeeltjes. Geforce 2 Pro is 'n mooi ding. Veel verschil in de kaarten onderling zit er niet dus het merk maakt niet echt uit. Bijna alles is gebaseerd op 't nVidia reference design, op wat TV en DVI features na bij sommige kaarten. Doe jezelf een lol en neem een kaart met funai of hyundai geheugen. Merk DVD speler is ook niet zo boeiend aangezien 60% van de spelers hetzelfde binnenwerk heeft. Er zijn veel mensen die beweren dat een Pioneer beter is dan een Aopen.. blaat blaat.. die dingen zijn al helemaal hetzelfde. Aopen komt alleen eerder op de markt zodat pioneer wel of niet op de markt kan komen als er succes is of juist niet. TFT monitor. moet je zelf weten ik zou 't je niet aanraden. Het lijkt er op dat je je met vrij serieuze zaken bezig wil gaan houden op deze pc (gamen ofzo) dan is een TFT monitor nog steeds niet geschikt en kun je beter een mooie vlakke 19" monitor kopen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Laptop] Advies gevraagd Daantje_0705 | 11 | 12-03-2007 10:00 | |
Software & Hardware |
[nieuwe pc] advies? Not for Sale | 15 | 12-12-2004 22:51 | |
Software & Hardware |
[Config] Nieuwe Barebone DZHAW | 18 | 05-12-2004 19:14 | |
Software & Hardware |
[CONFIG] suggesties voor mijn nieuw systeem? palatinus | 23 | 23-07-2004 23:37 | |
Software & Hardware |
[Hardware] Power pc van de MediaMarkt Carl Johnson | 23 | 09-12-2003 23:30 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe PC] Paar vragen/tips/suggesties NielZ | 33 | 19-05-2003 09:36 |