Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 20:19
K-Cobain
K-Cobain is offline
...wat moet je dan doen? Ik was vanavond lekker m'n nagels aan het lakken, maar er zijn er een paar mislukt en wat bleek... we hebben geen nagellakremover meer! En 't is zaterdag, dus ik kan voor maandag geen nieuwe meer kopen. We hebben ook geen pure alcohol ofzo (misschien dat je het daarmee ook kan verwijderen). Wie weet wat werkt? Eraf krabben werkt niet echt bepaald...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 20:22
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Weet het eigenlijk ook niet, maar misschien kun je jif (tegenwoodrig heeft dat trouwens cif, maar dat boeit niet) of anders stickeroplosser gebruiken. Geen idee of het werkt, want ik heb het nog nooit uitgeprobeerd, maar het valt te proberen. Of misschien terpentine?
Oud 07-12-2002, 20:29
K-Cobain
K-Cobain is offline
Ik ging net ff naar m'n moeder en Jif werkte niet... En ik mag morgen alleen buiten met terpentine of stickeroplossing Raar mens... Naja thnx iig
Met een vijl werkt het trouwens wel, maar niet de randjes enzo

Laatst gewijzigd op 07-12-2002 om 20:36.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 21:40
Balance
Balance is offline
heb je mss iets van aceton in huis? Dat gecombineert met wat water helpt mss (geen ervaring, maar aceton zit ook in nagellak remover en zorgt er voor het grootste deel voor dat de nagellak los raakt van je nagel).

En heb je anders geen buurmeisje ofzo waar je iets van zou kunnen lenen?
Oud 07-12-2002, 22:22
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
linda85 schreef:
heb je mss iets van aceton in huis? Dat gecombineert met wat water helpt mss (geen ervaring, maar aceton zit ook in nagellak remover en zorgt er voor het grootste deel voor dat de nagellak los raakt van je nagel).

* Nee, hebben we niet...

En heb je anders geen buurmeisje ofzo waar je iets van zou kunnen lenen?

*Nee, heb ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:00
Lindansje
Lindansje is offline
Formule W (ja dat spul tegen wratten) werkt ook
Oud 08-12-2002, 12:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ik ging net ff naar m'n moeder en Jif werkte niet... En ik mag morgen alleen buiten met terpentine of stickeroplossing Raar mens... Naja thnx iig
Met een vijl werkt het trouwens wel, maar niet de randjes enzo
Je bedoelt dat je niet naar buiten mag morgen tenzij je je nagellak hebt verwijderd?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 12:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Evito schreef:
Je bedoelt dat je niet naar buiten mag morgen tenzij je je nagellak hebt verwijderd?
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze met Stickeroplosser en Terpetine alleen buiten mag werken (vanwege de lucht van dat spul waarschijnlijk) en dat ze gisteravond dat niet meer mocht van d'r moeder, ze moest dus wachten tot vandaag. En dat terwijl ze het het liefst gisteravond d'r al af wilde hebben.

Zo vatte ik het tenminste op, kweet niet of dat klopt?
Oud 08-12-2002, 15:21
kleine wicca
kleine wicca is offline
Bij sommige is het zo dat als je er ngo een laagje overheen doet, dat het dan een dikker stevige laag wordt die je er in zin geheel of grote stukken af kan trekken ..... nah jah maar is het zooooo erg mislukt dan??
Oud 08-12-2002, 16:02
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze met Stickeroplosser en Terpetine alleen buiten mag werken (vanwege de lucht van dat spul waarschijnlijk) en dat ze gisteravond dat niet meer mocht van d'r moeder, ze moest dus wachten tot vandaag. En dat terwijl ze het het liefst gisteravond d'r al af wilde hebben.

Zo vatte ik het tenminste op, kweet niet of dat klopt?
Ja, dát bedoelde ik ja

(Ik krijg nooit straf )
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 20:04
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Ik dacht dat ze bedoelde dat ze met Stickeroplosser en Terpetine alleen buiten mag werken (vanwege de lucht van dat spul waarschijnlijk)
is ook waar, best giftig spul als dat zo geconcentreerd is
Oud 08-12-2002, 20:54
kirsten
kirsten is offline
Misschien naar een vriendin bellen of zij geen nagallakremover heeft, of anders naar een buurvrouw...
Oud 09-12-2002, 15:51
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Dezefde nagellak eropsmeren en dan stevig afvegen met een tissue. Door de 2e laag nagellak wordt de eerste namelijk ook weer vochtig, en dan veeg je het er veel makkelijker af.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 09:59
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Ik gebruik wanneer ik geen nagellakremover heb gewone aceton ... dat is dat spul dat gebruikt werd in nagellakremovers voor ze een ander werkzaam spul gevonden hadden. Nu is het natuurlijk de hele tijd hoe ongezond aceton is, en eerlijk, heel goed is het waarchijnlijk niet, maar voor een keer dan ... maar ja, moeten je ouders wel wat met chemie te maken hebben, anders krijg je het niet zo makkelijk thuis.
Oud 10-12-2002, 10:55
Verwijderd
Ik weet niet waar jij woont, maar bijna overal is het elke zondag in december koopzondag dus..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 19:23
Verwijderd
gwoon aceton
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 10:09
K-Cobain
K-Cobain is offline
Jullie komen allemaal met dezelfde dingen: gewone aceton, buurvrouw enzo...
Maar dat kon dus allemaal niet, nu ben ik ook nog ziek en ik ben alleen thuis. Maar het is al goed gekomen hoor
Namelijk met een vijl
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 15:06
Toet0r
Toet0r is offline
tijdje geleden zat ik ook wat te koten met nagelak (ook zwarte dus dat zie je helmaal lekker..) en toen bleek dus ook dat we geen nagelakremover meer hadden (shit...) dus toen heb ik het maar met een schaar geprobeerd dr af te krabben...tja t werkt wel opzich..maar als je een andere oplossing heb doe dat dan, alleen als dr niks anders op zit
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 17:43
skatefamke
skatefamke is offline
in vele gevallen is nagellakremover pure aceton met een geurtje en een kleurtje. aceton kan dus zowieso, als je dat in huis hebt.
Oud 13-12-2002, 19:16
Roosa
Roosa is offline
Ik heb het vroeger een keer per ongeluk met een duur luchtje(chanel) van mijn moeder gdaan(de flesjes leken op elkaar) en dat werkte erg goed(maaja dat is wel zonde natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 16:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
k heb ook zoiets nodig....
Oud 14-12-2002, 16:36
snoopy
snoopy is offline
met je tanden ofzow?
Oud 15-12-2002, 12:45
plonkie
plonkie is offline
Bij buren of vriendinne?
Oud 15-12-2002, 13:46
K-Cobain
K-Cobain is offline
Ben d'er even niet geweest, maar ik heb nu al nagellakremover *yay* Ik was alleen beetje geirriteerd want ik had het allang niet meer nodig enzo
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:16
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
eau de cologne
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 10:36
ringpower
ringpower is offline
ik heb pas geleden nog mijn muren geschilderd (blauw) en toen heb ik de muurverf van mijn handen gehaald met terpetine , misschien is dat een idee .............ach ik heb geen verstand van dat soort meiden dingen
dikke kus aan alle meiden hier, ralph

Regels voor berichten