Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heee die had ik ook ooit! Een echte 'IBM' cyrix 200 jaja
ik kan me herinneren dat ik snachts uren met de overclock jumpertjes zat te kutten, ik geloof dat ik hem uiteindelijk op 50mhzx2.5 heb gezet, dan liep ie volgens de bios op 200 ![]() [Dit bericht is aangepast door 777 (29-09-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
De 'gewone' K6 was op zich geen slechte chip...presteerde zowel op FP als integer gewoon gelijk met een Pentium-MMX... Alleen die K6-2 3DNow! was niet echt fantastisch...op zich ook niet slecht trouwens hoewel de FP suckte, ze hadden 'm gewoon niet als tegenhanger van de Pentium-II moeten presenteren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf ook een AMD K6-2/400 gehad ... op integer was-ie inderdaad ongeveer even snel als een Pentium-II 400 maar op floating point was die PII minstens 250% sneller...vooral in (toenmalige) spellen als Quake II/III en Unreal Tournament was dat merkbaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt AMD K6-2 processoren nauwelijks overklokken. Mijn 400 haalde de 450 niet stabiel. Ook 300's en 350's van vrienden heb ik nooit meer dan 50Mhz (stabiel) boven hun spec zien draaien. Op t.net en GoT zijn er zoveel discussies over geweest...zelfs met een peltier kom je nauwelijks boven de 550 uit...dus die 600 is pure nonsens |
![]() |
|
Peltier samen met water haalt et op instabiele manier.
Als je em langer als 2uur stressed dan laat lopen dan is et einde oefening :{ daarvoor had de mobo en temp sensor die de CPU uitzette als ie te warm was
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|