Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het qua ritme en vorm slecht in elkaar steken. Zo jammer, want er zit een leuke speelzigheid in!.
Bv. Die 1e strofe; Ik hier, zij daar Verliefdheid maakt me gek 't duurt een tijd voor ik bedaar.......>is het ritme al weer wat beter> al eindig je wel 2x op daar, vind ik persoonlijk minder. Tja en de rest...probeer dat ritme er eens in te krijgen. Wat betreft de verwoording, niet echt bepaald een geweldig woordgebruik, alhoewel je het toch ook wel op een redelijke aparte manier beschrijft. De laatste strofe, weer dat woordje "daar">>probeer 's wat andere/ verschillende woorden te gebruiken.
|
liefde is iets wat je op de meest prachtige manieren in woorden om kan zetten. Het is een gevoel die zich zo zwaar laat wegen dat je het wel van je af moet schrijven. Ik denk dat je in dat opzicht echt een stuk meer had kunnen melden. Je hebt het (sluit me aan bij Iotje) veel te simpel verwoordt. En daardoor valt de orginele, of in ieder geval, niet vaak gebruikte structuur ook weg.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op bezette jongen Dzjun | 10 | 10-01-2008 00:14 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Bang zijn/ schrikken van hoeveel iemand voor je betekent marlies | 10 | 27-12-2002 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een verhaal waar ik geen titel voor weet Vogelvrij | 9 | 14-12-2002 18:41 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |