Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
nou, ik ben wel 1 keertje vreemdgaan. gezoend met mn huidige vriend toen ik nog met een ander had. maar dat zat ook niet lekker, zagen elkaar superweinig en ja... ik werd verliefd op een ander. dat is mijn enige keer en ja, dag erop ging t al uit.
![]() maar een ex van me ging vreemd op mij. en dat duurde zo'n beetje mijn "hele relatie" met hem. (wel 3 maanden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() is klote...
|
Ik ben dan wel een meisje, maar:
ik, en trots ben ik er niet op maar spijt heb ik er ook niet van... Maar 'k heb het m'n (toenmalige) vriend wel de volgende dag verteld & ook dat ik er geen spijt van had, alleen dat ik het een beetje lullig vond voor hem...En toen was het uit...(Nu zijn we terug goeie maatjes trouwens...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Ik ben 2 keer vreemdgegaan. Allebei de keren was met dezelfde jongen, Marco. En bij alle 2 de gevallen had ik een relatie met Sander.
2. De eerste keer voor 2 maanden en de tweede keer 3 weken en toen heb ik het met Sander uit gemaakt en ben met Marco verder gegaan. 3. De eerste keer had ik net 2 maanden wat met Sander en bij de tweede keer hadden we ondertussen 14 maanden. 4. Ja dus... zie boven ![]() ![]() Heb het Sander wel beide keren verteld. Na de eerste keer wou hij gewoon met me verder. En bij de tweede keer maakte ik het dus uit terwijl Sander alsnog verder met me wou. En zoals ~Sjeherazade~ zei: ben er zeker niet trots op, maar spijt heb ik ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik begrijp iets niet:
bij veel mensen is een slippertje van z'n geliefde onvergeeflijk en een reden om het uit te maken en niets meer met die ander te maken willen hebben. Terwijl ik het veel erger zou vinden als hij niet meer van me zou houden en als we geen vrienden meer kunnen zijn in onze relatie. Je kan iemand niet bezitten... Je ziet dat bij veel koppels: ze zien elkaar helemaal niet graag en hebben al helemaal geen respect meer voor elkaar, en vervelen zich altijd bij elkaar, maar als de ene vreemdgaat is het hek van de dam: Whaaa rotzak! Het is uit! Mmmja, dan is de waarde van die relatie me ook duidelijk... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit nu in een 'theoretisch vrije' relatie: ik mag vreemdgaan van hem als ik dat wil (wil ik ook niet) en ik mag het vertellen maar zelfs dat moét niet. Zolang ik maar van hem blijf houden... Omgekeerd weet ik niet of ik het erg zou vinden als het omgekeerd zou gebeuren, al zou ik hem daar wel graag vrij in willen laten, maar ik weet niet of ik het kan...Hij vraagt er ook niet om, want heeft er geen behoefte aan... Dus mja ik weet het niet goed... |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik wel *schaam* had op vakantie gezoend met een ander meisje omdat ik met mijn stomme kop zo leuk vond om vet te flirten en dan steeds niet verder op ingaan, tot je dan ineesn op je bek gepakt word tja was beetje lullig. Heb me toen de rest van de vakantie vreselijk ellendig erover gevoeld en heb niet meer geflirt. toen ik thuis kwam hadden we om een of andere vage manier nonstop ruzie en was het binnen een week uit.. ik heb haar niet meer verteld dat ik vreemd gegaan was aangezien zij niet zo heel veel vertrouwen had in mannen(belazerd door haar ex-vriend) Maar heb er toen wel mijn lesje van geleerd heb me zo ellendig gevoeld dat ik het nooit meer zou doen...(ja I know zeg nooit nooit blablabla)
oh ja had toen al 1,5 jaar met haar,was eenmalig en ben bij andere vriendinnen nooit meer vreemdgegaan dus ook niet meerder keren bij 1 duh!
Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() "hey schat, ik heb met de buuv gewipt, maar 't betekende nix en voelde dr nix bij" - "je voelde dr nix bij?" "nee" - "dan is 't goed" ![]()
||
Citaat:
2. 10seconden 3. had 5 maand vaste vriend 4. nee maar kwam omdat hij niet meer naar me omkeek en altijd met zen vriendinnen wegwas (waar hij nu een relatie mee heeft) en sja, kreeg geen aandacht meer, zag hem weinig, dus iemand gekust ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben ook ooit één keer vreemdgegaan.
ik was toen anderhalve week bij m'n toenmalige vriend, en ik had al vrij snel door dat het niks ging worden. hij voelde zich totaal niet op zijn gemak bij mij, kon zichzelf niet zijn, durfde niet te zoenen en voelde zich gepusht door zijn vrienden om het terug uit te maken (terwijl hij me best graag zag, dat merk ik nu soms nog. als ik hem tegenkom op een fuif moet hij me altijd aangeraakt hebben, terwijl het al drie jaar geleden is dat we samen waren). ik had dus al wel door dat de volgende keer dat we elkaar zouden zien, het zover zou zijn... nu zat er in mijn klas een jongen, en die was me toch zooo ongelooflijk sexy!! ![]() 's maandags na school ben ik daar toen een beetje mee op ontdekkingsreis geweest ![]() echt slecht heb ik me niet gevoeld tegenover nick, maar heel goed voelde ik me er toch niet bij. ik weet trouwens goed genoeg hoe het voelt om bedrogen te worden, dus mij zal je nooit zien vreemdgaan!! m'n eerste twee vriendjes bedrogen me. of dat dacht ik toch. de eerste deed dat effectief. die tweede niet, maar mij was door mijn (en zijn) beste vriend (die gek op me was) verteld dat hij al twee maanden iemand anders had, en toen heb ik maar een brief gestuurd dat het uit was en dat ik hem nooit nog hoefde te zien. (hij woonde dertig km hiervandaan dus ik heb hem sindsdien ook nooit meer gezien, alleen op msn het laatste jaar, waar ik best dankbaar voor ben, want we kunnen best goed opschieten!) een paar maanden geleden heb ik ontdekt dat dat dus NIET waar was ![]() ![]() en nog een ex van me bedroog me wel degelijk, en hoe! ![]() de eikel (is wel nog altijd een goeie kameraad van me hoor, 't is allemaal al lang vergeven, hoewel hij dat zelf niet weet) ging met z'n ex naar bed, en dat is niet bij één keer gebleven. tot op de dag van vandaag blijft hij trouwens volhouden dat het niet waar is wat zijn ex beweert (vandaar dus dat hij niet weet dat het hem vergeven is), maar ik heb ondertussen bewijs dat het wél zo was. (msn-gesprekken tussen hem en haar doorgemaild gekregen ![]() beetje onduidelijk misschien, maar soit ![]() xxx |
![]() |
|
![]() |
1. wie van de jongens/meisjes hier is weleens vreemd gegaan?
ik 2. voor hoe lang was dat elke keer een paar senonde 3. hoe lang had je dan al met je vaste vriend? nooit met een vaste vriedn gehad.. 1 keer 2 maanden 1 keer 1maand 4. ben je ook weleens vaker vreemd gegaan bij 1 vriendin? jah bij de 1 4x bij de ander 3x maar ik vidn vreemdgaan dus geen probleem, bij mijn huidige vriend (al 2,5 jaar) doe ii het niet omdat ik weet dat hij daar niet blij mee zou zijn en ik echt om hem geef.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nooit vreemdgegaan.. mn tweede ex was wel vreemdgegaan, maar eerlijk gezegd deed het me niet zoveel..
Mn derde ex was bij zijn ex best wel vaak vreemd gegaan, khad ook eerst moeite met hem vertrouwen.. Is eigenlijk best vaag met hem, hij lijkt zo heel lief, maar als je es goed nadenkt, is het best een klootzak (hij gaat gewoon elke confrontatie uit de weg en vertoont daardoor eikelgedrag) Mja.. vreemdgaan vind ik idd ook een geestelijk iets en geen lichamelijk iets.. Maar het werkt voor mij uiteindelijk ook geestelijk. Als iemand mijn grenzen weet, en die zijn redelijk, maar hij overschrijdt mijn grenzen, dan kan ik hem niet meer vertrouwen.. |
![]() |
||
Citaat:
2) Zie vraag 1 3) Zie vraag 1 4) Zie vraag 1 5) Probeer jij het vreemdgaan vanjezelf goed te praten door deze ' enquete'?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar okay het is zo gegaan omdat m'n vriendin die tijd maar liefst 3x vreemd is gegaan.. stom genoeg hep ik het haar beide keren vergeven met een keertje het geval dat ze de 3de keer ontkend heeft maar ik tog later hep ontdekt. na die 3de keer begon ik steeds vaker om me heen te kijken en de relatie tussen ons was ook extreem bagger.. duzja toen kwam het moment dat ik met 1 van haar beste vriendinnen hep gezoend. dit wel met alchohol maar daz geen excuus, I know.. maar ik had er gewoon schoongenoeg van en wou haar duidelijk maken hoevaak ik wel niet ben gekwetst. maar nee, wil het nooit meer doen, dan maak ik het wel uit ofsow. 2. 1xtje op een festival 3. 18 maand 4. nope, hoort niet.. ik weet hoe kut het is ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |