Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2002, 22:00
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Hallo,
dit zal wel heeel vaak gevraagd zijn hoor.. maar:
1. wie van de jongens hier is weleens vreemd gegaan?
2. voor hoe lang was dat
3. hoe lang had je dan al met je vaste vriendin?
4. ben je ook weleens vaker vreemd gegaan bij 1 vriendin?
Oud 15-12-2002, 22:32
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
Hallo,
2. voor hoe lang was dat
Ben nog nooit vreemd gegaan, goed hé, ben ik soms de enige?
Oud 15-12-2002, 22:35
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ben nog nooit vreemdgegaan, zal ook niet heel erg snel gebeuren denk ik.
Oud 16-12-2002, 02:48
cha0s
cha0s is offline
ben nog nooit vreemdgegaan.

(waarom eigenlijk alleen de jongens?)
Oud 16-12-2002, 09:48
a new noise
a new noise is offline

ik niet, thank god...
bespaar me die schuld en spijtgevoelens
Oud 16-12-2002, 16:22
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

(waarom eigenlijk alleen de jongens?)
uhm kweenie eigenlijk!! Mogen ook meisjes reageren eigenluk..
Oud 16-12-2002, 16:25
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
uhm kweenie eigenlijk!! Mogen ook meisjes reageren eigenluk..
Het is je eigen topic, dus waarom zeg je niet gewoon aan iedereen, M/F?? Dat staat ook niet in je vragen, er staat alleen tegen de jongens gerichte vragen.
Oud 16-12-2002, 16:29
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Het is je eigen topic, dus waarom zeg je niet gewoon aan iedereen, M/F?? Dat staat ook niet in je vragen, er staat alleen tegen de jongens gerichte vragen.
ja idd kwas gewoon te lui on de hele tijd jongens/meisjes neer te zette... maarja boeit nie tog...
Oud 16-12-2002, 16:38
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Ben nog nooit vreemd gegaan, goed hé, ben ik soms de enige?
Ik ook niet maar zoveel leuke relaties heb ik nu ook niet achter de rug..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 16:54
NecroDopey
NecroDopey is offline
Hmm twee keer gehad dat vriendin vreemd ging, lucky meh
Twee verschillende vriendinnen dus..
Oud 16-12-2002, 17:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, ik ben wel 1 keertje vreemdgaan. gezoend met mn huidige vriend toen ik nog met een ander had. maar dat zat ook niet lekker, zagen elkaar superweinig en ja... ik werd verliefd op een ander. dat is mijn enige keer en ja, dag erop ging t al uit.

maar een ex van me ging vreemd op mij. en dat duurde zo'n beetje mijn "hele relatie" met hem. (wel 3 maanden ) what a jerk! maar oke...
Oud 16-12-2002, 17:16
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
nou, ik ben wel 1 keertje vreemdgaan. gezoend met mn huidige vriend toen ik nog met een ander had. maar dat zat ook niet lekker, zagen elkaar superweinig en ja... ik werd verliefd op een ander. dat is mijn enige keer en ja, dag erop ging t al uit.

maar een ex van me ging vreemd op mij. en dat duurde zo'n beetje mijn "hele relatie" met hem. (wel 3 maanden ) what a jerk! maar oke...
Vond je jezelf bij het vreemdgaan geen jerk dan
Oud 16-12-2002, 18:34
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Hmm twee keer gehad dat vriendin vreemd ging, lucky meh
Twee verschillende vriendinnen dus..
ik ook
is klote...
Oud 16-12-2002, 18:49
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
1. wie van hier is weleens vreemd gegaan?
ikkenie

jeuj!

maar mijn ex wel! en wel 3 keer! en toen ik dat hoorde heb ik em eruitgekikt
Oud 16-12-2002, 20:38
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ben dan wel een meisje, maar:
ik, en trots ben ik er niet op maar spijt heb ik er ook niet van...

Maar 'k heb het m'n (toenmalige) vriend wel de volgende dag verteld & ook dat ik er geen spijt van had, alleen dat ik het een beetje lullig vond voor hem...En toen was het uit...(Nu zijn we terug goeie maatjes trouwens...)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:42
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik ben dan wel een meisje, maar:
ik, en trots ben ik er niet op maar spijt heb ik er ook niet van...

Maar 'k heb het m'n (toenmalige) vriend wel de volgende dag verteld & ook dat ik er geen spijt van had, alleen dat ik het een beetje lullig vond voor hem...En toen was het uit...(Nu zijn we terug goeie maatjes trouwens...)
Dan ben je beide een loser.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:53
Piccola
Piccola is offline
1. Ik ben 2 keer vreemdgegaan. Allebei de keren was met dezelfde jongen, Marco. En bij alle 2 de gevallen had ik een relatie met Sander.
2. De eerste keer voor 2 maanden en de tweede keer 3 weken en toen heb ik het met Sander uit gemaakt en ben met Marco verder gegaan.
3. De eerste keer had ik net 2 maanden wat met Sander en bij de tweede keer hadden we ondertussen 14 maanden.
4. Ja dus... zie boven

Heb het Sander wel beide keren verteld. Na de eerste keer wou hij gewoon met me verder. En bij de tweede keer maakte ik het dus uit terwijl Sander alsnog verder met me wou.

En zoals ~Sjeherazade~ zei: ben er zeker niet trots op, maar spijt heb ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:54
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Wes schreef:
Dan ben je beide een loser.
ja want je kent ons zo goed
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 20:56
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
kun je em op zn minst van te voren bellen en er over praten als volwassenen ...

toont veel meer respect hoe lullig ook
Oud 16-12-2002, 21:07
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
a new noise schreef:
kun je em op zn minst van te voren bellen en er over praten als volwassenen ...

toont veel meer respect hoe lullig ook
mja ik zei ook al dat ik er niet trots op ben, maar ik wist van tevoren niet dat het ging gebeuren. Heb toen een hele avond en nacht opgetrokken met die andere en bij hem iets gevonden dat ik bij m'n ex miste...Het ging trouwens al niet meer zo denderend goed met ons. Soms gaan dingen niet zoals je ze plant.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Dat is mijn mening, verschilt meestal met die van een ander.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:17
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik begrijp iets niet:

bij veel mensen is een slippertje van z'n geliefde onvergeeflijk en een reden om het uit te maken en niets meer met die ander te maken willen hebben. Terwijl ik het veel erger zou vinden als hij niet meer van me zou houden en als we geen vrienden meer kunnen zijn in onze relatie. Je kan iemand niet bezitten...

Je ziet dat bij veel koppels: ze zien elkaar helemaal niet graag en hebben al helemaal geen respect meer voor elkaar, en vervelen zich altijd bij elkaar,
maar als de ene vreemdgaat is het hek van de dam: Whaaa rotzak! Het is uit!
Mmmja, dan is de waarde van die relatie me ook duidelijk...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:18
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik hecht gewoon meer waarde aan geestelijke trouw dan aan lichamelijke trouw.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Ik begrijp iets niet:

bij veel mensen is een slippertje van z'n geliefde onvergeeflijk en een reden om het uit te maken en niets meer met die ander te maken willen hebben. Terwijl ik het veel erger zou vinden als hij niet meer van me zou houden en als we geen vrienden meer kunnen zijn in onze relatie. Je kan iemand niet bezitten...
Als iemand vreemdgaat vraag ik me af waarvan hij/zij nou t meeste houd. Van z'n vriend(in), degene met wie hij/zij is vreemdgegaan of van de lust en niet van de lasten. Je moet soms nou eenmaal keuzes maken, en dat vind ik niet een kwestie van bezitten, maar wel trouw zijn ipv what suits me best at the moment in question. Ga dan samen swingen ofzo of naar een club.

Citaat:
Je ziet dat bij veel koppels: ze zien elkaar helemaal niet graag en hebben al helemaal geen respect meer voor elkaar, en vervelen zich altijd bij elkaar,
maar als de ene vreemdgaat is het hek van de dam: Whaaa rotzak! Het is uit!
Mmmja, dan is de waarde van die relatie me ook duidelijk...
Idd, dat ben ik met je eens, maar als je t doet doe t dan in stijl en break up voordat je vreemdgaat. Want als de waarde zo duidelijk is dan is de relatie toch al niks meer.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 21:35
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Wes schreef:
Als iemand vreemdgaat vraag ik me af waarvan hij/zij nou t meeste houd. Van z'n vriend(in), degene met wie hij/zij is vreemdgegaan of van de lust en niet van de lasten. Je moet soms nou eenmaal keuzes maken, en dat vind ik niet een kwestie van bezitten, maar wel trouw zijn ipv what suits me best at the moment in question. Ga dan samen swingen ofzo of naar een club.

Idd, dat ben ik met je eens, maar als je t doet doe t dan in stijl en break up voordat je vreemdgaat. Want als de waarde zo duidelijk is dan is de relatie toch al niks meer.
Mja ik begrijp je wel. Ik ben nog nooit bedrogen geweest dus dat scheelt wel. Maar ikzelf vind het een mooi idee, al weet ik dat er veel mensen niet akkoord gaan met mij.
Ik zit nu in een 'theoretisch vrije' relatie: ik mag vreemdgaan van hem als ik dat wil (wil ik ook niet) en ik mag het vertellen maar zelfs dat moét niet. Zolang ik maar van hem blijf houden...

Omgekeerd weet ik niet of ik het erg zou vinden als het omgekeerd zou gebeuren, al zou ik hem daar wel graag vrij in willen laten, maar ik weet niet of ik het kan...Hij vraagt er ook niet om, want heeft er geen behoefte aan...

Dus mja ik weet het niet goed...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-12-2002, 22:14
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
ok dat klopt wel inderdaad, daarom zei ik al eens : vreemdgaan is eigenlijk een gevoel
Oud 16-12-2002, 22:27
Aéquitas
Aéquitas is offline
Ja ik wel *schaam* had op vakantie gezoend met een ander meisje omdat ik met mijn stomme kop zo leuk vond om vet te flirten en dan steeds niet verder op ingaan, tot je dan ineesn op je bek gepakt word tja was beetje lullig. Heb me toen de rest van de vakantie vreselijk ellendig erover gevoeld en heb niet meer geflirt. toen ik thuis kwam hadden we om een of andere vage manier nonstop ruzie en was het binnen een week uit.. ik heb haar niet meer verteld dat ik vreemd gegaan was aangezien zij niet zo heel veel vertrouwen had in mannen(belazerd door haar ex-vriend) Maar heb er toen wel mijn lesje van geleerd heb me zo ellendig gevoeld dat ik het nooit meer zou doen...(ja I know zeg nooit nooit blablabla)

oh ja had toen al 1,5 jaar met haar,was eenmalig en ben bij andere vriendinnen nooit meer vreemdgegaan dus ook niet meerder keren bij 1 duh!

Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 23:15
Verwijderd
Nog nooit. Ik ben beschaafd en ontwikkeld genoeg om die evolutionaire driften onder de duim te kunnen houden.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 00:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ok dat klopt wel inderdaad, daarom zei ik al eens : vreemdgaan is eigenlijk een gevoel
dus, als ik het niet voel/ervaar als vreemdgaan is 't geen vreemdgaan? ik vind 't een raar idee

"hey schat, ik heb met de buuv gewipt, maar 't betekende nix en voelde dr nix bij"
- "je voelde dr nix bij?"
"nee"
- "dan is 't goed"
Oud 17-12-2002, 06:19
Kali
Kali is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
Hallo,
2. voor hoe lang was dat
1. ben meisje
2. 10seconden
3. had 5 maand vaste vriend
4. nee

maar kwam omdat hij niet meer naar me omkeek en altijd met zen vriendinnen wegwas (waar hij nu een relatie mee heeft) en sja, kreeg geen aandacht meer, zag hem weinig, dus iemand gekust ...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:52
Verwijderd
ik ben ook ooit één keer vreemdgegaan.
ik was toen anderhalve week bij m'n toenmalige vriend, en ik had al vrij snel door dat het niks ging worden. hij voelde zich totaal niet op zijn gemak bij mij, kon zichzelf niet zijn, durfde niet te zoenen en voelde zich gepusht door zijn vrienden om het terug uit te maken (terwijl hij me best graag zag, dat merk ik nu soms nog. als ik hem tegenkom op een fuif moet hij me altijd aangeraakt hebben, terwijl het al drie jaar geleden is dat we samen waren). ik had dus al wel door dat de volgende keer dat we elkaar zouden zien, het zover zou zijn...
nu zat er in mijn klas een jongen, en die was me toch zooo ongelooflijk sexy!! al van in het begin van het schooljaar zag ik dieje zo wel zitten, en juist toen het daar niet goed ging met die jongen, begon hij toenadering te zoeken. ik wist dat hij verliefd was op een ander, maar op de één of andere manier voelden we ergens iets voor elkaar, meer lichamelijk.
's maandags na school ben ik daar toen een beetje mee op ontdekkingsreis geweest kussen, strelen... de woensdag die daarop volgde was het uit met nick, en nog een keer of twee drie ben ik met die ene jongen gaan flikflooien... er is nooit een relatie van gekomen, maar dat vond ik eigenlijk niet echt erg.
echt slecht heb ik me niet gevoeld tegenover nick, maar heel goed voelde ik me er toch niet bij.

ik weet trouwens goed genoeg hoe het voelt om bedrogen te worden, dus mij zal je nooit zien vreemdgaan!!
m'n eerste twee vriendjes bedrogen me. of dat dacht ik toch. de eerste deed dat effectief. die tweede niet, maar mij was door mijn (en zijn) beste vriend (die gek op me was) verteld dat hij al twee maanden iemand anders had, en toen heb ik maar een brief gestuurd dat het uit was en dat ik hem nooit nog hoefde te zien. (hij woonde dertig km hiervandaan dus ik heb hem sindsdien ook nooit meer gezien, alleen op msn het laatste jaar, waar ik best dankbaar voor ben, want we kunnen best goed opschieten!) een paar maanden geleden heb ik ontdekt dat dat dus NIET waar was (vier jaar geleden, en toch nog aan denken... )

en nog een ex van me bedroog me wel degelijk, en hoe!
de eikel (is wel nog altijd een goeie kameraad van me hoor, 't is allemaal al lang vergeven, hoewel hij dat zelf niet weet) ging met z'n ex naar bed, en dat is niet bij één keer gebleven. tot op de dag van vandaag blijft hij trouwens volhouden dat het niet waar is wat zijn ex beweert (vandaar dus dat hij niet weet dat het hem vergeven is), maar ik heb ondertussen bewijs dat het wél zo was. (msn-gesprekken tussen hem en haar doorgemaild gekregen )

beetje onduidelijk misschien, maar soit

xxx
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:57
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
mie toe!
Oud 17-12-2002, 15:25
emmol
emmol is offline
1. wie van de jongens/meisjes hier is weleens vreemd gegaan?
ik
2. voor hoe lang was dat
elke keer een paar senonde
3. hoe lang had je dan al met je vaste vriend?
nooit met een vaste vriedn gehad.. 1 keer 2 maanden 1 keer 1maand
jah bij de 1 4x bij de ander 3x

maar ik vidn vreemdgaan dus geen probleem, bij mijn huidige vriend (al 2,5 jaar) doe ii het niet omdat ik weet dat hij daar niet blij mee zou zijn en ik echt om hem geef..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:43
Verwijderd
Nee, en ik zal het ook nooit doen. Ik hoop ook dat het mij nooit overkomt, want ik zou het niet trekken waarschijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:47
Verwijderd
Ik ben nooit vreemdgegaan.. mn tweede ex was wel vreemdgegaan, maar eerlijk gezegd deed het me niet zoveel..

Mn derde ex was bij zijn ex best wel vaak vreemd gegaan, khad ook eerst moeite met hem vertrouwen.. Is eigenlijk best vaag met hem, hij lijkt zo heel lief, maar als je es goed nadenkt, is het best een klootzak (hij gaat gewoon elke confrontatie uit de weg en vertoont daardoor eikelgedrag)

Mja.. vreemdgaan vind ik idd ook een geestelijk iets en geen lichamelijk iets.. Maar het werkt voor mij uiteindelijk ook geestelijk. Als iemand mijn grenzen weet, en die zijn redelijk, maar hij overschrijdt mijn grenzen, dan kan ik hem niet meer vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:24
Verwijderd
'k ben nooit vreemd gegaan en zal het ook niet doen, doe ik mijn vriend niet aan.. 'k heb er niet eens behoefte aan. mijn vriend is meer dan genoeg voor me
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 00:44
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Dat is wel een heel makkelijk excuus om vreemd te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 02:47
Tatsu
Tatsu is offline
Tot nu toe nog niet vreemdgegaan. Zie mezelf er ook niet zo voor aan, maar wie weet dat het wel eens gebeurt.
Zoiets kun je niet uitsluiten...
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 12:11
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
Hallo,
2. voor hoe lang was dat
1) Ik zal niet zeggen dat ik nooit vreemd zou gaan. Ik keur het niet goed. Maar ik weet van mijzelf dat er misschien wel bepaalde ' mogelijkheden' zijn waarin ik vreemd zou kunnen gaan. Ik denk dat iedereen dat wel heeft, alleen durft niemand er voor uit te komen? Overigens, ik ben nooit vreemdgegaan.
2) Zie vraag 1
3) Zie vraag 1
4) Zie vraag 1

5) Probeer jij het vreemdgaan vanjezelf goed te praten door deze ' enquete'?
Oud 18-12-2002, 12:34
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:
1) Ik zal niet zeggen dat ik nooit vreemd zou gaan. Ik keur het niet goed. Maar ik weet van mijzelf dat er misschien wel bepaalde ' mogelijkheden' zijn waarin ik vreemd zou kunnen gaan. Ik denk dat iedereen dat wel heeft, alleen durft niemand er voor uit te komen? Overigens, ik ben nooit vreemdgegaan.
2) Zie vraag 1
3) Zie vraag 1
4) Zie vraag 1

mooie avatar
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 12:48
Verwijderd
Nog nooit. Zie ook echt geen reden waarom ik zou vreemdgaan, heb alles nu wat ik wil .
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:06
Verwijderd
vreemdgaan is voor losers.....zo simpel ligt t....daarmee laat je maar weer is mooi zien dat je geen fuck om je vriendin geeft want anders zou je nie vreemdgaan he
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 13:22
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
vreemdgaan is voor losers.....zo simpel ligt t....daarmee laat je maar weer is mooi zien dat je geen fuck om je vriendin geeft want anders zou je nie vreemdgaan he
Jij snapt hem amigo
Oud 18-12-2002, 14:24
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Jij snapt hem amigo
Maar kun jij verzekeren dat jij nooit vreemd zal gaan?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 14:40
attrib
attrib is offline
Citaat:
2. voor hoe lang was dat
1. ahum, ik
maar okay het is zo gegaan omdat m'n vriendin die tijd maar liefst 3x vreemd is gegaan.. stom genoeg hep ik het haar beide keren vergeven met een keertje het geval dat ze de 3de keer ontkend heeft maar ik tog later hep ontdekt.
na die 3de keer begon ik steeds vaker om me heen te kijken en de relatie tussen ons was ook extreem bagger.. duzja toen kwam het moment dat ik met 1 van haar beste vriendinnen hep gezoend. dit wel met alchohol maar daz geen excuus, I know..
maar ik had er gewoon schoongenoeg van en wou haar duidelijk maken hoevaak ik wel niet ben gekwetst.
maar nee, wil het nooit meer doen, dan maak ik het wel uit ofsow.

2. 1xtje op een festival
3. 18 maand
4. nope, hoort niet.. ik weet hoe kut het is
Oud 18-12-2002, 14:52
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Tatsu schreef:
Maar kun jij verzekeren dat jij nooit vreemd zal gaan?
Yep, dat kan ik je verzekeren
Oud 18-12-2002, 15:31
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ohh vorige week nog.

Is wel flauw van me he.Maar ja heb gewoon geluk met mijn knappe uiterlijk.

Suc6 allemaal
Oud 18-12-2002, 16:03
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef:

5) ik ben nog nooit vreemd gegaan. Mijn ex wel. Vaak. dus wilde ff tsjekke of dat veel voorkomt..
Oud 18-12-2002, 16:25
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
mooie avatar
Dankje
Oud 18-12-2002, 16:27
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
5) ik ben nog nooit vreemd gegaan. Mijn ex wel. Vaak. dus wilde ff tsjekke of dat veel voorkomt..
En nu je het weet. Keur je het dan wel goed of af?
Reageren

Regels voor berichten