![]() |
|
Je kunt je Quetelet-index uitrekenen, dat is je gewicht
![]() Zit je tusen de 20 en 25, dan ben je op gewicht, zit je eronder heb je ondergewicht en zit je erboven heb je overgewicht. Tuurlijk kan het ook zijn dat je ontzettend veel spieren hebt en dat je daarom zwaar bent, maar ik vind dat dit een redelijk goede indicatie geeft van je wel/niet overgewicht.
|
Verwijderd
|
Jij bent normaal hoor.
Hm, moeilijk te definieren. Ik heb slanke vriendinnen die onder normaal vallen en iets steviger die ook normaal zijn... Jij bent denk ik aan de slanke kant, maar je kunt moeilijk beoordelen op gewicht, dat zegt nog niet de helft. Het ligt ook aan je bouw, of je zware of lichte botten hebt, of je sport (spieren zijn zwaarder dan vet en zo). [Dit bericht is aangepast door Morgan (18-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben 1.63 m en 52 kg. Dus met die lengte vinnik 50 kg t/m 58 kg wel normaal ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
Ik vind het moeilijk om alleen op gewicht en lengte te moeten zeggen of iemand dik/dun/normaal is. Ik denk dat je dan toch gewoon naar iemands figuur moet kijken. Je kunt bijvoorbeeld wel super gespierd zijn en daardoor heel veel wegen waardoor je misschien steviger lijkt te zijn...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *is zelf 1.89 en weegt 65kg* Dat is min of meer hetzelfde en ik ben erg dun. Mijn streefgewicht is 72kg.. [Dit bericht is aangepast door ******** (19-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik vind slank mooi maar ik vind mollig (stevig) ook mooi ikzelf ben stevig denk ik
|
![]() |
Ik ben 1m65 en weeg 48,5kg maar ben helemaal niet blij met mezelf.
Ik ben nu op dieet en probeer al wat zoet is te laten en drink megaveel water.Ik ben wel al wat vermagerd maar dan ben ik eventjes blij en blijf ik toch voortdoen.Velen zijn het niet met me eens en vinden me goed zoals ik ben,sommigen te mager maar toch kan ik zelf niet blij zijn met mezelf,eten wordt een obsessie,t zit voortdurend in mijn hoofd!!! ik bewonder dus heeel nijg de mensen die blij zijn met zichzelf en gelukkig zijn, ook de mensen die het zich niet aantrekken of iemand een beetje molliger is of niet apprecieer ik enorm!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij klinkt in elk geval alsof je wel anorexia hebt. Je bent in ieder geval beslist niet mollig! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Volslanke/dikke mensen. Silvie | 229 | 18-10-2004 12:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
gewicht meisjes blurred | 42 | 13-05-2004 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
ideale bouw van je lichaam shiningstars | 49 | 01-12-2003 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
hebben jongens wel eens anorexia? pieper | 48 | 25-06-2003 23:01 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |