Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2004, 14:47
Silvie
Silvie is offline
Wat ik me zo afvraag: Krijgen volslanke/dikke mensen eigenlijk net zo veel aandacht van het andere geslacht dan mensen die 'perfect' eruit zien? Lees; bijv. maatje 36. Worden zij minder geaccepteerd in de maatschappij?

Ik heb zo het gevoel dat mensen die het perfecte lichaam hebben gewoon veel meer aandacht krijgen van het andere geslacht dan dat je wat 'steviger' bent. Ik weet niet of ik het goed heb, maar zo'n gevoel heb ik gewoon.

En waar val jij op? Val jij op volslanke/dikke mensen? Of moeten ze echt maatje 34/36 hebben? (als voorbeeld dan he! )

Ikzelf ben dus niet een van de dunste en ik krijg wel wat aandacht, maar ik merk gewoon dat vriendinnen van me, die veel slanker zijn, veel meer aandacht krijgen dan ik. Het maakt mij trouwens niet uit of een jongen wat flinker is of niet.

Hoe zit dat bij jullie?

Laatst gewijzigd op 17-09-2004 om 15:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 14:57
Gothic
Gothic is offline
maatje 36 zegt niet dat je veel aandacht krijgt. Het gaat om je uitstraling en of je zelfvertrouwen uitstraalt. Als je uitstraalt dat je lelijk bent, gaan mensen zo naar je kijken, straal je zekerheid ed uit, krijg je vanzelf meer aandacht...

Ik heb maatje 36 en krijg echt geen aandacht als ik me niet op m'n gemak voel of niet zo lekker in m'n vel zit. Voel ik me goed en heb ik het naar me zin ed, krijg ik wel weer aandacht... En er zullen altijd knappere, nog slankere mensen blijven die nog meer aandacht krijgen. De vraag is of je juist die aandacht zou willen, want ik ben vaak van mening dat dat soort mensen, absoluut niet de mensen zijn waar ik aandacht van zou willen.
Oud 17-09-2004, 15:02
Silvie
Silvie is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-09-2004 @ 15:57 :
maatje 36 zegt niet dat je veel aandacht krijgt. Het gaat om je uitstraling en of je zelfvertrouwen uitstraalt. Als je uitstraalt dat je lelijk bent, gaan mensen zo naar je kijken, straal je zekerheid ed uit, krijg je vanzelf meer aandacht...

Ik heb maatje 36 en krijg echt geen aandacht als ik me niet op m'n gemak voel of niet zo lekker in m'n vel zit. Voel ik me goed en heb ik het naar me zin ed, krijg ik wel weer aandacht... En er zullen altijd knappere, nog slankere mensen blijven die nog meer aandacht krijgen. De vraag is of je juist die aandacht zou willen, want ik ben vaak van mening dat dat soort mensen, absoluut niet de mensen zijn waar ik aandacht van zou willen.
Hm, daar heb je wel gelijk in ja...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:02
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Silvie schreef op 17-09-2004 @ 15:58 :
Nee ik begrijp, maar ik vraag me gewoon af of 'flinkere' mensen ook net zo geaccepteerd worden in de maatschappij dan de 'normale' mensen...
Nee, dat worden ze niet.. helaas..
Oud 17-09-2004, 15:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
He zeg, waarom wordt er bij slank altijd maatje 34/36 genoemd? Mensen (meisjes/vrouwen) met maat 38/40 zijn toch vaak ook slank?

Ik vind zelf dat de 'dikte' van iemand niet uitmaakt. Ik vind een beetje stevig/mollig juist wel gezellig! Ik vind verder niet hoe jongens erover denken, maar ik zie echt genoeg jongens arm in arm lopen met meisjes die toevallig niet in een mini-broekje maat 34 passen.

Oh ja, nu even over de jongens. Te slank vind ik echt niets. Vooral omdat ik op lange jongens val moeten ze wel wat breder zijn. Anders is het zo iel. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit. Ietsje dikker is wel lekker zacht en knus. Op een te dik iemand vind ik nou weer wat minder.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:04
Silvie
Silvie is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-09-2004 @ 16:03 :
He zeg, waarom wordt er bij slank altijd maatje 34/36 genoemd? Mensen (meisjes/vrouwen) met maat 38/40 zijn toch vaak ook slank?

Ik noem het als voorbeeld Alles rond die maat is slank ja
Alleen zit ik er een paar maatjes boven.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:07
youwena
youwena is offline
hoi allemaal

kwou even hierop reageren..want ik ben dus egt niet een maatje 36 type..kheb zelf ook een maat je meer en ben stevig gebouwd..kben er trots op...en het is waar..jongens reageren op jou ...hoe jij op jezefl reageerd...ook al ben ik wat steviger.. ik heb al heel lang een vriend die heel veel vna me houd..hoe ik ben..buitekant en binnekatn..de wereld vergaat niet als je geen maatje 36 hebt...

ik ben gelukkig met een maatje meer....

xxxjuhz
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:11
Charmed_Marloes
Charmed_Marloes is offline
Ik ben 1.65 meter en 80 kg, ben ik dik??? En wat zou ik eraan kunnen doen. Voor sport heb ik geen tijd, ik drink veel water en eet zo gezond mogelijk. Ik ben best teverden met mijzelf, alleen niet met mijn bovenbenen

HELP MIJ

xxx loser
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:13
youwena
youwena is offline
Citaat:
Charmed_Marloes schreef op 17-09-2004 @ 16:11 :
Ik ben 1.65 meter en 80 kg, ben ik dik??? En wat zou ik eraan kunnen doen. Voor sport heb ik geen tijd, ik drink veel water en eet zo gezond mogelijk. Ik ben best teverden met mijzelf, alleen niet met mijn bovenbenen

HELP MIJ

xxx loser

heyz..
ik kan zo niet zeggen f je dik bent ofniet... maar ik denk dat als je veel water drinkt en gezond eet...niet veel meer kan doen.. kweet het bovenbenen zijn een ramp..maar leer er meej leven.. bekijk de goeie kanten ervan..2 spillebeetjes zijn ook nix ( kwil er niemand meej beledigen hoor!) je moet tevreden zijn zoals je bent... want DAT ben JIJ!

xxx
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:43
Silvie
Silvie is offline
Dank je wel Dat is lief van je. Ja, inderdaad. Ze zeggen wel dat het gaat om iemands innerlijk, maar ik denk toch dat 90% van de mensen stiekem ook naar het uiterlijk kijkt: Dus mooi figuur etc. Niet allemaal, maar veel wel.
Ik ben ook benieuwd wat voor reacties er gaan komen.

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:56
EggeD
EggeD is offline
Slank is ook maar de trend van de 20e eeuw. Ik ga daar persoonlijk allemaal niet in mee - ten eerste vind ik uitstraling veel belangrijker, daarnaast knuffelen te slanke meiden minder fijn. Ofzo. (:
Oud 17-09-2004, 16:13
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, dat heeft niks met maatjes te maken. het gaat om je uitstraling.
Oud 17-09-2004, 16:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Silvie schreef op 17-09-2004 @ 16:43 :
Dank je wel Dat is lief van je. Ja, inderdaad. Ze zeggen wel dat het gaat om iemands innerlijk, maar ik denk toch dat 90% van de mensen stiekem ook naar het uiterlijk kijkt: Dus mooi figuur etc. Niet allemaal, maar veel wel.
Ik ben ook benieuwd wat voor reacties er gaan komen.
Natuurlijk kijken mensen naar het uiterlijk. Iemand die zegt dat hij dat niet doet, liegt. Het is het eerste wat je ziet. En niemand valt op iemand die zij niet aantrekkelijk vinden, heel simpel. Tenzij je bv verliefd wordt op iemand die je langer kent, dan kan je bv óók op het innerlijk vallen.

Maar die uitstraling is net belangrijker dan hoe dik iemand is...
Oud 17-09-2004, 16:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep zelf maat 40 maar krijg wel genoeg aandacht van mannen hoor... ze zeggen dat ik uitstraling heb.. en ben spontaan..
maar denk wel dat je t makkelijker krijgt als je maat 36 en uitstraling hebt bv.. eerlijk is eerlijk ik kijk in de eerste instantie ook niet rond naar een jongen die maat 44 heeft
kan die jonge nog zo lief / gezellig zijn in eerste instantie zou ik er niet de hots voor krijgen dat komt dan weer later ....

maar goed mensen zitten allemaal vol met vooroordelen en ieder heeft zn eigen mening over perfectie natuurlijk... op sensation waar ik mn huidige vriend voor t eerst zag was ik nog 8 kilo zwaarder dan nu en toch was t voro hem liefde op t eerste gezicht... dus alles is mogelijk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:27
11568
11568 is offline
Ik denk dat het vooral te maken heeft inderdaad met je uitstraling.
En het is vrij logisch dat iemand die zich in maat 38 hijst ipv 44 weinig tot geen aandacht krijgt, het zal ook wel te maken hebben met de manier van kleden.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:48
Verwijderd
Het is allang bewezen dat het meest aantrekkelijke uiterlijk voor vrouwen een heup:taille-verhouding is van 10:7.

(te) Slanke modellen zijn dus niet erg aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:51
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 17-09-2004 @ 17:13 :
was het maar zo'n feest.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
40 vind ik dus vaak wel nog slank. Ik heb zelf wisselend 38 of 40 en ben echt totaal niet dik. Sommigen geloven ook niet dat ik die maat heb en schatten mij 34/36.
Ik heb brede heupen, maar geen 'vet' op m'n bovenbenen. Daarom lijkt ik (heel) slank. Als je dat wel hebt en je broeken zit bij maat 40 echt strak dan heb je wel gelijk. Maar dat hangt ook weer van lengte af. Een lange vrouw met maat 40 is toch vaak echt niet dik. (Ben lang... )

Maar goed, praatje tussendoor [/size]

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:23
igfy
igfy is offline
ik denk dat er soms wel anders tegen slanke (of knappe) mensen wordt aangekeken dat tegen stevigere (of lelijkere mensen). Ik hoorde ooit eens dat mensen zich meer op hun gemak voelen bij knappe mensen, dus misschien heeft het daar iets mee te maken.

Verder ben ik zelf niet echt dik, maar ook niet slank, soms krijg ik het idee dat slankere meisjes meer aandacht krijgen dan mij, maar dat hoeft niet perse. Ik denk dat als je genoeg zelfvertrouwen hebt en leuk overkomt, je ook genoeg aandacht krijgt..
Oud 17-09-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 17-09-2004 @ 17:13 :
Clichématig gelul
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:50
Mindfields
Mindfields is offline
Boeie, ik heb maat 40 ofzo en ik krijg ook genoeg aandacht.. Maar als je nou heel heel dik ben, dan valt het tegen lijkt me..Maar heel veel meisjes vinden zichzelf dik, dus..
Oud 17-09-2004, 18:54
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 19:27 :
Clichématig gelul
Idd. Uitstraling kan een hoop goedmaken of verpesten, maar je kunt niet zeggen dat een uitstraling van iemand die je lichamelijk onaantrekkelijk vindt, het uiterlijk opeens goedmaakt...
Oud 17-09-2004, 19:31
Sasbeest
Sasbeest is offline
Heel veel mensen zeggen van "het gaat niet om het uiterlijk, alleen om het innerlijk". Maar daar ben ik het niet mee eens, het gaat om allebei. Als je iemand bepaalt je geest in een paar seconden of je die persoon mag of niet (kan later natuurlijk nog veranderen, maar a la). Dat oordeel is dan niet tot stand gekomen door het geweldige innerlijk van die persoon, maar door uiterlijk. Of beter gezegd; uitstraling.

Mijn conclusie; hoe meer je zelf iets uitstraalt van "ik ben trots op wie ik ben" hoe minder het uitmaakt wat voor maat je hebt.
Oud 17-09-2004, 19:42
dragonstorm
dragonstorm is offline
hmmm...
in de categorie 'leuk om te weten'

baby's blijken significant meer aandacht te hebben voor personen die door volwassenen als aantrekkelijk worden bevonden
Dus in zekere zin, ja mensen die knap zijn krijgen meer aandacht. En zo heel raar is dat nu ook weer niet.

Dat terzijde gelaten, ieder mens kijkt altijd bij mogelijke seksuele partners naar de fysieke status van deze potentiele partner. Met andere worden: zowel volslank als mollig zijn niet sexy, net zo min als een puisterige huid dat is.

Hoewel we het verschijnsel van verliefdheid hebben om onszelf daaroverheen te zetten
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:12
Verwijderd
Ik zal het in tegenstelling tot andere de waarheid zeggen

Ik val gewoon op slanke vrouwen, want dik vind ik eigenlijk maar niks...

Maar!! Ik heb 2 goeie vrienden en die vallen dan wel weer op de iets molliger ''vrouw''.

Dus jullie hoeven allemaal geen minderwaardigsheidscomplex te gaan krijgen, of gaan lijnen

Gewoon lekker in je vel zitten, en ze komen vanzelf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 20:22
Verwijderd
Tja... ik houd ook niet van dikke jongens, integendeel, ik val eerder op dun. Maar ik ken ook genoeg meiden die dat niks uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:10
Verwijderd
een goede vriendin van me is dik, maar die heeft toch ook genoeg aandacht van jongens, de enige die moeite hebben met haar gewicht zijn in t algemeenheid meisjes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:16
igfy
igfy is offline
ik denk dat meisjes sowieso vaker letten op hun gewicht en dat jongens er mss iets makkelijker over doen, alhoewel ik ook wel jongens ken die het wel degelijk wat uitmaakt.

ikzelf val iig niet op magere of dunne jongens, ik vind spillebeentjes maar niets... dus een beetje vet mag wel..
maar er is natuurlijk ook weer een grens
Oud 17-09-2004, 22:21
Warsocket
Warsocket is offline
maatje 36 is net iets te
doe mij maar maatje 40 ofzo

maar het geld beide kanten op
te dik krijgt minder aand8 en te dun ook
Oud 17-09-2004, 22:33
Verwijderd
dikke mensen zijn heel gezellig hoor
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:36
Luna
Luna is offline
^

oh, ik val zelf (bijna) altijd op dunne jongens, gaat onbewust.
Oud 17-09-2004, 22:43
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
36 te??
Ik heb 36. Nou, ik ben behoorlijk slank maar als je mijn reet zag zou je mij echt niet meer te dun vinden hoor.

Magoed, ik denk dat het toch vooral om uitstraling draait. Natuurlijk telt je uiterlijk mee, vooral bij de eerste indruk. Maar ik heb een vriend en die heeft wel es gezegd dat ie zichzelf te dik vond.. maar die is ook lang dus dan moet het wel. en ik vind hem wel gezellig zo, zo'n kussentje Niet dat ie zo dik is hoor, maar je kan bij hem op zijn borst liggen zonder z'n ribben te voelen.

Maar ik heb ook een vriendin, die is echt impopulair bij jongens. Ik ben ook niet heel knap, maar toch merk ik dat ik meer succes heb dan zij. Zij heeft nooit gezoend, ik al meerdere malen etc. Behalve dat ik gewoon zelfverzekerder ben, ben ik ook een stuk slanker. Dus het maakt toch echt wel uit.

Naja boeiend. hoofdzaak is uitsraling, maar uiterlijk telt wel mee. dat is de essentie
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 17-09-2004 @ 23:21 :
maar het geld beide kanten op, te dik krijgt minder aand8 en te dun ook
Het probleem is alleen dat mensen iets al snel 'te dik' vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:58
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
VirginVampiress schreef op 17-09-2004 @ 23:43 :
36 te??
Ik heb 36. Nou, ik ben behoorlijk slank maar als je mijn reet zag zou je mij echt niet meer te dun vinden hoor.

Magoed, ik denk dat het toch vooral om uitstraling draait. Natuurlijk telt je uiterlijk mee, vooral bij de eerste indruk. Maar ik heb een vriend en die heeft wel es gezegd dat ie zichzelf te dik vond.. maar die is ook lang dus dan moet het wel. en ik vind hem wel gezellig zo, zo'n kussentje Niet dat ie zo dik is hoor, maar je kan bij hem op zijn borst liggen zonder z'n ribben te voelen.

Maar ik heb ook een vriendin, die is echt impopulair bij jongens. Ik ben ook niet heel knap, maar toch merk ik dat ik meer succes heb dan zij. Zij heeft nooit gezoend, ik al meerdere malen etc. Behalve dat ik gewoon zelfverzekerder ben, ben ik ook een stuk slanker. Dus het maakt toch echt wel uit.

Naja boeiend. hoofdzaak is uitsraling, maar uiterlijk telt wel mee. dat is de essentie
post maar een foto
nee maar 36 vind ik iets te dun
en ja als jouw kont zo groot is dat je buurman in de klas ermee slaat als je opstaan dan om

maar vouwen vinden zichzelf als snel te dik terwijl het nergens op slaat

je bent pas iets te dik als je qi / bmi boven de 25 zit
Oud 17-09-2004, 23:15
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 18-09-2004 @ 01:58 :
post maar een foto
nee maar 36 vind ik iets te dun
en ja als jouw kont zo groot is dat je buurman in de klas ermee slaat als je opstaan dan om

maar vouwen vinden zichzelf als snel te dik terwijl het nergens op slaat

je bent pas iets te dik als je qi / bmi boven de 25 zit
check maar oude fototopics
het probleem is dat je bijvoorbeeld een heel mooi slank bovenlijf kunt hebben maar toch dikke benen. dan ben je dus niet echt dik maar je hebt wel dikke benen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 23:51
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik heb allang geen maatje 36 meer en ik krijg nogsteeds veel aandacht..

voorbeeld. donderdag sta ik voor het metro station, en er loopt een buitenlander op me af en vraagt of ik een vriend heb en zo niet of ik dan wat met hem wil....
ik denk persoonlijk dat t meer om je uitstraling gaat en hoe je voelt over jezelf. ik heb t min of meer geaccepteert dat ik er zo uit zie, en ik ben altijd heel lief trouw en als ik andere mensen moet geloven heb ik t mooiste koppie van heemstede..
dus dat zijn de punten waar ik dan wel weer heel trots op ben.
als je de hele dag met gebogen hoofd rondloopt en denkt jezes wat ben ik dik, wordt t nooit wat..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 00:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een behoorlijk maatje meer, en ik heb ook het gevoel dat ik min of meer genegeerd word door jongens. En Degenen die wel met me omgaan zien me als 'one of the guys'. Dat schiet dus ook niet op. Of dat door m'n houding komt weet ik niet, maar als je je hele leven al word veroordeeld op je gewicht is het ook erg lastig om een positieve houding te hebben.
Oud 18-09-2004, 06:54
Maarten
Maarten is offline
Mjah, het hangt helemaal van het meisje af als ik haar echt leuk vindt mag ze best wat mollig zijn zolang het maar niet de spuitgaten uitloopt want ik vind het absoluut niet mooi.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 08:28
anne1234
anne1234 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 17-09-2004 @ 19:10 :

40 vind ik dus vaak wel nog slank. Ik heb zelf wisselend 38 of 40 en ben echt totaal niet dik. Sommigen geloven ook niet dat ik die maat heb en schatten mij 34/36.
Ik heb brede heupen, maar geen 'vet' op m'n bovenbenen. Daarom lijkt ik (heel) slank. Als je dat wel hebt en je broeken zit bij maat 40 echt strak dan heb je wel gelijk. Maar dat hangt ook weer van lengte af. Een lange vrouw met maat 40 is toch vaak echt niet dik. (Ben lang... )

Maar goed, praatje tussendoor
heb jij maat 40. no way je lijkt echt veel slanker
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 08:45
Falkh
Falkh is offline
Dikke mensen zijn vies
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 08:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mag het ietsje meer zijn?

Nou jah, laat ik het er maar op houden dat als ik iemand leuk vind ik er graag mee wil kunnen knuffelen zonder bang te zijn dat ik haar doormidden breek. (sommige meisjes zien er echt nogal breekbaar uit)
Oud 18-09-2004, 09:17
Maarten
Maarten is offline
Meeste mensen die op dikke mensen vallen zijn zelf niet echt dun volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 09:41
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Mjaa.. Ikke ben zelf ook nie slank ((heb een BMI van 22 ofzo0w )) maar heb wel maat 38 ongeveer.. Meestal qua truitjes enzo0w maat 36.. Heb hele dikke benen in vergelijking met m`n middel enzo0w.. Mjaah.. Dat zal wel weer me figuur zijn.. Voor de rest.. Ik krijg genoeg aandacht Maar k denk wel dat jongens idd eerst naar t uiterlijk kijken.. Tenzij je diegene al een hele tijd kent.. Das idd wel waar.. Maar een vriendin van mij is ook vrij mollig en die krijgt ook genoeg aandacht.. ((anders zorgt ze er zelf wel voor ))
Oud 18-09-2004, 10:44
meisje
meisje is offline
Ik denk dat het niet echt uitmaakt qua aandacht of je nu maat 34 hebt of 38. Daarna dus wel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 10:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
anne1234 schreef op 18-09-2004 @ 09:28 :
heb jij maat 40. no way je lijkt echt veel slanker
Dat bedoel ik dus...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 11:20
filia dei
filia dei is offline
Ik heb rood haar, sproeten op praktisch elke plaats op me lichaam en een beugel sinds me achtste. Ik ben té klein voor me leeftijd en té breed voor me lengte.

Dus ik ben ook niet het allermooiste meisje op de wereld, en toch zijn er jongens verlieft op me en wordt ik gewoon geaccepteerd. Ik ben zelfs nog nooit gepest met één van die dingen. Ik weet ook niet hoe 't komt, maar ik denk dat het dus idd geen flikker uitmaakt hoe je eruit ziet. Alhoewel ik moet toegeven dat ik nou ook qua karakter niet de meest perfecte partner ben ofzo.

En zelf, tjah... als iemand écht weerzingwekkend lelijk is denk ik niet dat ik echt uit mezelf een gesprek met 'm zou aanknopen ofzo. Maar zo iemand ben ik nog nooit tegen gekomen.
Oud 18-09-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 18-09-2004 @ 12:20 :
Ik heb rood haar, sproeten op praktisch elke plaats op me lichaam en een beugel sinds me achtste. Ik ben té klein voor me leeftijd en té breed voor me lengte.

Dus ik ben ook niet het allermooiste meisje op de wereld, en toch zijn er jongens verlieft op me en wordt ik gewoon geaccepteerd. Ik ben zelfs nog nooit gepest met één van die dingen. Ik weet ook niet hoe 't komt, maar ik denk dat het dus idd geen flikker uitmaakt hoe je eruit ziet. Alhoewel ik moet toegeven dat ik nou ook qua karakter niet de meest perfecte partner ben ofzo.

En zelf, tjah... als iemand écht weerzingwekkend lelijk is denk ik niet dat ik echt uit mezelf een gesprek met 'm zou aanknopen ofzo. Maar zo iemand ben ik nog nooit tegen gekomen.
Ik heb ook rood haar, maar sinds ik niet meer op de basisschool zit, heeft niemand er ooit een negatief woord over gezegd. Integendeel, ik hoor altijd dat ik zulk mooi haar heb. Dus ik zie niet in hoe dát nou iemand lelijk maakt
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 11:47
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 18-09-2004 @ 11:44 :
Ik denk dat het niet echt uitmaakt qua aandacht of je nu maat 34 hebt of 38. Daarna dus wel.
Ja, je weet hoe mensen over uiterlijk denken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 17-09-2004 @ 15:57 :

Hier sluit ik me bij aan
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:23
bracelance
bracelance is offline
Ik denk dat meestal als een dame wat steviger is ze onzekerheid uitstraalt omdat ze denkt dat als ze dunner is ze meer aandacht krijgt. Wij jongens voelen dat aan en dat vinden wij minder aantrekkelijk dan een vrouw die zekerheid uitstraalt. Verder maakt het mij niet uit hoe stevig een vrouw is (extremen daargelaten) maar gaat het mij vooral (op fysiek gebied) om het koppie. Als ze een leuk koppie heeft en zekerheid uitstraalt dan is het fysiek al goed. Fysiek is ook enkel belangrijk in de beginfase... als je een relatie hebt begint het innerlijk steeds belangrijker te worden. Dat wil niet zeggen dat de dame zichzelf mag gaan verwaarlozen, ze moet er natuurlijk nog wel enigsinds smakelijk uitzien.
Reageren

Regels voor berichten